Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal alvast nog niet voor deze week zijnBen in de enige die al een beetje uitkijkt om de houtkachel opnieuw aan te steken?
De zomer is ook wel erg fijn, maar ik mis de gezelligheid van een knetterend haardvuur.

Ben in de enige die al een beetje uitkijkt om de houtkachel opnieuw aan te steken?
De zomer is ook wel erg fijn, maar ik mis de gezelligheid van een knetterend haardvuur.
Nee, ik ga een van komende weken hier alles ook al klaar zetten voor het komende stookseizoen. Gewoon proberen om deze week niet vergeten te bellen naar de schoorsteenveger, want eens het september/oktober is hebben die mannen het nogal druk.Ben in de enige die al een beetje uitkijkt om de houtkachel opnieuw aan te steken?
Goeie tip zolang je niet uitgerookt wordt.Vuurkorf of terrashaard??
Een rookvrije vuurkorf? https://www.terrashaardshop.be/vuurkorven/rookvrije-vuurkorf.htmlGoeie tip zolang je niet uitgerookt wordt.
Zijn er mensen met een terrashaard met schouw zoals een chimenea? Hoe zit dat met rookoverlast?