De Ideale Wereld S25

Toch ook wel wat ongemakkelijjke momenten met Tom Van Laere alias Admiral Freebee. Verbazend hoe weinig die mens te zeggen heeft.

Aangezien iedereen van De Ideale Wereld nu toch Man Bijt Hond maakt lijken de sketches van de Ideale Wereld ondertussen geschreven door een stagiair.
En niet zo'n getalenteerde.

(Zijn de TV-budgetten zo gekelderd?)

Aangezien iedereen van De Ideale Wereld nu toch Man Bijt Hond maakt lijken de sketches van de Ideale Wereld ondertussen geschreven door een stagiair.
En niet zo'n getalenteerde.

(Zijn de TV-budgetten zo gekelderd?)
Die Man Bijt Hond items van “ons moeder” en Lukas Lelie, Brit, en wss geregisseerd door Jakke, lijken mij nu wel al eventjes opgenomen. Wss in de periode dat DIW niet liep.

Beide programma’s lijken mij nu niet echt te combineren.

Vind de sketches ook wat minder globaal gezien, maar zitten af en toe wel nog goeie tussen.

Die sketches worden wel allemaal op dezelfde dag bedacht en opgenomen gezien die op de actualiteit van de dag inspelen. Lijkt me niet evident om iedere dag dezelfde inspiratie te hebben. Met veel goede wil zou je DIW een combinatie kunnen noemen van Alles Kan Beter en In De Gloria, en daar werd ook maar één aflevering per week van gemaakt/uitgezonden. Misschien dat het geen slecht idee zou zijn van DIW bv enkel op vrijdag uit te zenden?

Vorige jaren waren de moppen toch wel beter. Ik vraag mij echt af hoe dit komt. Het zoveelste liedje met woordmopjes (geen 2 maar 17) kan ik ook genereren met AI. Er is iets veranderd…

Alle komaan, die sketch over Carglass, dat is nog dommer dan Geert Hoste of FC De Kampioenen Seizoen 8. Daar moet toch iemand geniaal ontslaan zijn? Het grappige is alleszins verdwenen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan