Er is een klein gaatje in die achterlichten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een klein gaatje in die achterlichten.
Was niet onbeschoft bedoeld hoorIs dat dan zo raar? Gij kunt toch ook onbeschoft uit de hoek komen hé. Weet jij dan álles?

Haha dat je dat zelfs durft te vragen hij zegt het hier letterlijk op de vorige pagina.Was niet onbeschoft bedoeld hoor
Heb je dit ooit gehad met uw 4-serie?
Jama echt of zijt ge sarcastisch? Want ik heb dat bij m'n vorige wagens precies nooit voorgehad of opgemerkt?![]()
De andere had het niet, maar die kant stond heel de dag al in de zon.Was niet onbeschoft bedoeld hoor
Ik dacht oprecht dat je wist dat dit niet hoorde. Heb je dit ooit gehad met uw 4-serie?
Heeft de andere koplamp dit ook?
Kans is dus zeer groot dat je een slechte koplampunit hebt.De andere had het niet, maar die kant stond heel de dag al in de zon.
Ja ik ga deze week langs. Dat zou toch een garantiegevalletje mogen worden dan.Kans is dus zeer groot dat je een slechte koplampunit hebt.
Een klein beetje waas dat kan zich vormen, maar zoals op uw foto zit er echt gewoon een hoop vocht in wat niet normaal is.
Als je het ook opzoekt op internet dan zie je dat het wel vaker voorkomt, en dat de ervaring bij velen is dat de unit is vervangen.
Ik vermoed dat als je met de hogedrukreiniger erop gaat dat er ook water in de koplamp zal komen.
Ik zou daar alvast geen risico in nemen en daarmee naar de dealer stappen. Zo een kapotte unit laten vervangen kost wel wat geld, je komt er niet met 3k vermoed ik.
En anders kon die toevallig eens geraakt worden door een opgesprongen steentjeJa ik ga deze week langs. Dat zou toch een garantiegevalletje mogen worden dan.

Kan je eigenlijk zo een deel e-step gebruiken als normale step?
Mijn ouders wonen namelijk bovenaan een heuvel in Aalst waar er nogal regelmatig van die blauwe e-steps staan.
Meestal moet ik ergens parkeren beneden, zou ik mij dan met zo een step kunnen laten bollen?![]()
Tuurlijk zijn die niet luchtdicht, ge denkt toch niet dat ze uw koplampunit vacuum trekken als ze een lampke vervangen hebbenOp bimmerboard zijn de meningen toch ook verdeeld over dit onderwerp.. zouden blijkbaar niet persé luchtdicht zijn. Als je dan vochtige lucht + LED's die niet warm word kan je wat condens krijgen..
Ik ga volgende week er sowieso eens mee langs de dealer maar ik voel de uitleg alweer hangen dus![]()
Ja de situatie was nu ook wel heel specifiek: de koplampen waren bevroren en toen is daar de zon op beginnen schijnen, dus die condens leek me ook niet heel vergezocht. Enkele uren later was dat ook allemaal weggetrokken, tot nu toe niet meer voorgehad.Tuurlijk zijn die niet luchtdicht, ge denkt toch niet dat ze uw koplampunit vacuum trekken als ze een lampke vervangen hebben
Er zit daar altijd een "ademgaatje" in voor eventuele condens te kunnen laten verdampen.
Zo goed als al mijn wagens hebben dit al gehad maar wel meestal in de achterlichten en niet in de koplampen.
Koude lucht in de unit vs warmte van de zon kan inderdaad condens veroorzaken. Het is echter een probleem als het niet wegtrekt.
Bij 1 van mijn Seat Ibiza's geweest heb ik er ooit een unit voor laten vervangen (onder garantie) en die nieuwe had het gewoon ook.
Niet mee inzitten, is vrij normaalJa de situatie was nu ook wel heel specifiek: de koplampen waren bevroren en toen is daar de zon op beginnen schijnen, dus die condens leek me ook niet heel vergezocht. Enkele uren later was dat ook allemaal weggetrokken, tot nu toe niet meer voorgehad.

Dan zitten hierboven in de thread wel een paar zeveraars he, mij zo bang makenNiet mee inzitten, is vrij normaal
Zoek maar eens op bv Porsche en Ferrari, zelfs die hebben er last van.
https://rennlist.com/forums/991/1077811-condensation-in-headlights.html

Met dat verschil dat op zo een LED headlight er niks van lampen te vervangen vallen. Dat is een volledig gesloten unit. Niet vacuum getrokken uiteraard, en ook niet potdicht. Maar enkel langs achter waar er nooit vocht kan komen zit er een breather.Tuurlijk zijn die niet luchtdicht, ge denkt toch niet dat ze uw koplampunit vacuum trekken als ze een lampke vervangen hebben
Er zit daar altijd een "ademgaatje" in voor eventuele condens te kunnen laten verdampen.
Zo goed als al mijn wagens hebben dit al gehad maar wel meestal in de achterlichten en niet in de koplampen.
Koude lucht in de unit vs warmte van de zon kan inderdaad condens veroorzaken. Het is echter een probleem als het niet wegtrekt.
Bij 1 van mijn Seat Ibiza's geweest heb ik er ooit een unit voor laten vervangen (onder garantie) en die nieuwe had het gewoon ook.

Akkoord dat een LED (bijna) nooit vervangen wordt en als het al vervangen moet worden is het meestal de hele unit die ze vervangen. Je zegt zelf dat er een breather zit en die zit daar voor eventuele condensatie te kunnen laten wegtrekken.Met dat verschil dat op zo een LED headlight er niks van lampen te vervangen vallen. Dat is een volledig gesloten unit. Niet vacuum getrokken uiteraard, en ook niet potdicht. Maar enkel langs achter waar er nooit vocht kan komen zit er een breather.
In de link die je post van de porsche schrijft de beste man dit "We have been getting a lot of rain lately in Florida and I have stumbled on condensation on the inside of the headlights a couple times now. It happens on both headlights."