Self burns zijn de besteIk wou keigraag een steek geven over "al dan niet geen smaak hebben" maar dan bedacht ik me om 1 of andere reden ..![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Self burns zijn de besteIk wou keigraag een steek geven over "al dan niet geen smaak hebben" maar dan bedacht ik me om 1 of andere reden ..![]()

' Goed gerief staat onder het afdak' heb ik al eens gehoord als reactie op een bierpens.En altijd dat commentaar van die mannen als er eens wat vlees op tv passeert. En maar afgeven op de vrouwen hun figuur over wat er allemaal mis mee is. Terwijl ze zelf een dikke bierpens hebben! En 's avonds in bed wel #foreveralone gelijk ne halve zot aan hun pietje snokken met de gedachte aan die vrouwen. Maar online moeten ze natuurlijk grote jan uithangen en zoveel mogelijk reacties sprokkelen voor hun ego.
Hey baby, wilt gij mijn afdak eens zien' Goed gerief staat onder het afdak' heb ik al eens gehoord als reactie op een bierpens.
Dan denk ik yeah en hoe groter het afdak hoe kleiner het gerief lijkt.
't blijft dan nog bij snokken in bed. Sommige mannen vinden het nodig dat in het openbaar te doen. Zo vanachter ne struik. Splash, zaad voor de meesjes.En altijd dat commentaar van die mannen als er eens wat vlees op tv passeert. En maar afgeven op de vrouwen hun figuur over wat er allemaal mis mee is. Terwijl ze zelf een dikke bierpens hebben! En 's avonds in bed wel #foreveralone gelijk ne halve zot aan hun pietje snokken met de gedachte aan die vrouwen. Maar online moeten ze natuurlijk grote jan uithangen en zoveel mogelijk reacties sprokkelen voor hun ego.
Ja das meestal het standaard antwoord! Iets beters kunnen ze niet verzinnen' Goed gerief staat onder het afdak' heb ik al eens gehoord als reactie op een bierpens.
Dan denk ik yeah en hoe groter het afdak hoe kleiner het gerief lijkt.

En zijn van niks viesAls je deelneemt aan een limp bizkit (de echte betekenis en niet de band) kan je maar beter goed gerief en een levendige fantasie hebben. Je wilt dan immers niet als laatste eindigen.
Yep, mannen maken van alles een competitie![]()

wat begrijp je niet? Dat mannen van niks vies zijn of van alles een competitie maken?Ik snap hier wel niet alles, kan alsjeblieft een echte vent het me even mansplainen?

Ik snap hier wel niet alles, kan alsjeblieft een echte vent het me even mansplainen?
Dan iets met notenmelk, en chocolade en vanille notenmelk? Zou dat het hem doen? Er zijn er ook met een citrus bijsmaak. Zoiets?You can do better than that!
Het moet Loser op zn paard krijgen.
Hem doen denken: ‘shit dit is haatspraak!’
wat begrijp je niet? Dat mannen van niks vies zijn of van alles een competitie maken?![]()
No nutshaming plsDan iets met notenmelk, en chocolade en vanille notenmelk? Zou dat het hem doen? Er zijn er ook met een citrus bijsmaak. Zoiets?
They do it all for the nookie.Limp bizkit mag je even uitleggen, dan moet ik niet gaan googlen.
FTFYNo-nut shaming pls