Lokaal ook gekend als “boke trek”.Dat spelletje kan enkel met mannen worden gespeeld. Regels zijn eenvoudig: er ligt een koekje en elke man moet voor glazuur zorgen. Degene die het laatste klaar is moet het koekje opeten.
Spannend en walgelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lokaal ook gekend als “boke trek”.Dat spelletje kan enkel met mannen worden gespeeld. Regels zijn eenvoudig: er ligt een koekje en elke man moet voor glazuur zorgen. Degene die het laatste klaar is moet het koekje opeten.
Spannend en walgelijk.
Als ge toch al laatste zijt, doet ge dan nog door om wat glazuur te kunnen geven? Of moogt ge dan al stoppen.Dat spelletje kan enkel met mannen worden gespeeld. Regels zijn eenvoudig: er ligt een koekje en elke man moet voor glazuur zorgen. Degene die het laatste klaar is moet het koekje opeten.
Spannend en walgelijk.

Aangevuld met:Nog eentje waar ik 'het vliegend schijt' van krijg: mannen die amper iets uitsteken in het huishouden maar wel heel goed commentaar kunnen geven op hoe hun partner het huishouden runt en kookt en dergelijke.
Of wacht, nog erger, nadat ge een heerlijke maaltijd hebt gemaakt die meneer zeker lust:Aangevuld met:
V: wat wil je vanavond om te eten?
M: maakt niet uit!
V: *maakt iets dat hij zeker lust*
M: ugh *gezicht tot op de grond* hier had ik echt geen zin in! *Mokt als een kleuter*
Da’s een goeikeOf wacht, nog erger, nadat ge een heerlijke maaltijd hebt gemaakt die meneer zeker lust:
' ik heb het liever zoals mijn mama het kookt'
Of
' mijn mama maakt dat anders/beter klaar'

"Bol het dan af en ga terug bij je mama wonen, dikke loser"Of wacht, nog erger, nadat ge een heerlijke maaltijd hebt gemaakt die meneer zeker lust:
' ik heb het liever zoals mijn mama het kookt'
Of
' mijn mama maakt dat anders/beter klaar'

Iemand heeft hier een koekje in haar poep denk ik..."Bol het dan af en ga terug bij je mama wonen, dikke loser"![]()

No fatshaming plz!"Bol het dan af en ga terug bij je mama wonen, dikke loser"![]()

Van die arrogante kerels die denken dat ze een God's geschenk voor de vrouwen zijn.Wat voor mannen komen jullie doorgaans tegen? Sissy's, kleuters, dikzakken, kerels met een Oedipus complex, ...
Nu ik vind het nog steeds niet manonvriendelijk want zo'n exemplaren lopen met bosjes rond![]()
Happy wife, happy life!Ook ik ben God dankbaar voor de uitvinding van de vibrator.

Met of zonder glazuur?Iemand heeft hier een koekje in haar poep denk ik...![]()

ook ideale om onder de kerstboom te leggen... De blikken als ze haar cadeautje opent in het bijzijn van haar familie: pricelessHappy wife, happy life!![]()

Met of zonder glazuur?![]()
"Bol het dan af en ga terug bij je mama wonen, dikke loser"![]()
En ook geen @Loser-shaming AUB !!!!No fatshaming plz!![]()
Aaaaaah, again eentje van die "greatest lover"-clan. *Geeuw*Ik vind een natuurlocatie ook wel eens fijn. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit, iets in de natuur gedaan (met fotografie, seksueel wel natuurlijk).
Dus kan er alleen maar van bijleren (opnieuw qua fotografie, seksueel betwijfel ik het).
Goed materiaal staat inderdaad onder een afdak maar ge moet wel nog de dissel zien zodat ge kunt aankoppelen.' Goed gerief staat onder het afdak' heb ik al eens gehoord als reactie op een bierpens.
Dan denk ik yeah en hoe groter het afdak hoe kleiner het gerief lijkt.