Geen idee of het hier best past of in het ergernissen topic, maar daar post ik al genoeg
Een Seat voor mij met overdreven luidruchtige dubbele uitlaat. Ik dacht eerst dat het een moto 100m verderop was, maar niet dus... Lawaai tot en met aan 30 km/u, nog meer lawaai om tot de volle 50 km/u op te trekken en vooral, niet eens vooruit gaan ondanks dat lawaai.
Gelijk een dikke bromvlieg van ~1400 kg
Een Seat voor mij met overdreven luidruchtige dubbele uitlaat. Ik dacht eerst dat het een moto 100m verderop was, maar niet dus... Lawaai tot en met aan 30 km/u, nog meer lawaai om tot de volle 50 km/u op te trekken en vooral, niet eens vooruit gaan ondanks dat lawaai.
Gelijk een dikke bromvlieg van ~1400 kg

Zelfs in druk verkeer gewoon kunnen doorrijden (zonder de rem al te veel te hoeven aanraken) omdat zowat iedereen 10 tot 25 mph (15 tot 40 km/u) te snel rijdt. Zelfs met de vaak lagere snelheidslimieten (dan België) op de snelwegen, rijden velen toch sneller dan de limieten in België, waar je de limieten vaak zelfs niet haalt in druk verkeer. Net terug in België en hier is het weer aan een slakkengangetje treintje rijden (wat dan weer een ergernis is). Ook in wijken gewoon een snelheidslimiet van 30 mph hebben is een hele verademing t.o.v. de 30 km/u hier.
En het kost je maar 60 eurocent per liter benzine om deze te laten brullen.