Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vervang sven maar door jasmien en ik ben akkoordSven en Philip mogen er imo ASAP uit lol

Idem, wat een zaagmens.Vervang sven maar door jasmien en ik ben akkoord
Ik vind dat Sven maar overkomt als een nutteloze kandidaat, waarmee ik bedoel: staat er altijd bij voor Piet snot, geen mening, denkt niet mee, doet puberig, komt niet serieus over tijdens de proeven etc.Idem, wat een zaagmens.
Sven lijkt ook de enige die oprecht baalt als de pot leeg blijft.
Het is niet in beeld geweest wat ze echt kozen.Ben ik nu zo mis of hadden Annelotte en Lennart voor pasvragen gekozen? Die montage wilde ons in de war sturen.

Mss stookt die Katrien wel op 

Vervang sven maar door jasmien en ik ben akkoord
. Nja als Philip de mol blijkt te zijn... Worst casting ever.En de kleuren van haar gemeente zijn geel-blauw, en ze heeft het hondje effectief na de mol geadopteerd.Annelotte blijft op de meest strategische posities zitten. Gaat mee voor de pot als die door een ander al binnen is, en doet mislukken als het kan. Ze hadden idd ook voor de pasvragen gekozen lijkt me. Dan even zeggen wij gingen voor t geld. Om dan te mollen omdat er toch al genoeg geld uit de pot was.
Én ze had dezelfde kleren aan als de hond![]()

Katrien liep er net achter en zag die ook nietJasmien, die UPS dude beetje negeren, stress in de ketel smijten ?!![]()