De Mol 2021

De Mol 2021

Ben ik nu zo mis of hadden Annelotte en Lennart voor pasvragen gekozen? Die montage wilde ons in de war sturen.

Idem, wat een zaagmens.

Sven lijkt ook de enige die oprecht baalt als de pot leeg blijft.
Ik vind dat Sven maar overkomt als een nutteloze kandidaat, waarmee ik bedoel: staat er altijd bij voor Piet snot, geen mening, denkt niet mee, doet puberig, komt niet serieus over tijdens de proeven etc.
Daar hebde als medekandidaat toch echt niks aan.

Ben ik nu zo mis of hadden Annelotte en Lennart voor pasvragen gekozen? Die montage wilde ons in de war sturen.
Het is niet in beeld geweest wat ze echt kozen.
Toen ze buiten liepen zeiden ze inderdaad dat zij de stommeriken waren die als enigen geld had gekozen. Voordien aan de laptop was er nog discussie.

Annelotte blijft op de meest strategische posities zitten. Gaat mee voor de pot als die door een ander al binnen is, en doet mislukken als het kan. Ze hadden idd ook voor de pasvragen gekozen lijkt me. Dan even zeggen wij gingen voor t geld. Om dan te mollen omdat er toch al genoeg geld uit de pot was.
Én ze had dezelfde kleren aan als de hond 😁

Philip goe bezig. Onschuldige persoonlijkheid ? :thinking:
Jammer van Noah, sterke, eerlijke inzet toch. 😬
Jasmien, die UPS dude beetje negeren, stress in de ketel smijten ?! :thinking:
Katrien, koele kikker. :sick: Mss stookt die Katrien wel op :thinking:
Samina, Sven, Lennart, Annelotte .... khou ze nog neutraal.

Proef in het park en bureau, pure chaos, organisatie nihil !! Ambetant komen. :mad:
Theorie van de gekende hond, interessant !

Philip voor de tweede aflevering op rij met voorsprong 't verdachtste, maar ik geloof niet dat hij de mol is. Opvallender kan haast niet.

Ik blijf nog altijd op Lennart. Heeft vandaag zonder echt op te vallen toch twee keer geld verspeeld.

Ik blijf Katrien verdenken, Philip is echt way too obvious.
Annelotte bleef bij het aantal teefjes ook steeds maar zeggen dat 6 teefjes waren ipv de 7 waarmee Philip aan het tellen was plus was veel beter in communiceren van de kledij van de hondjes.
Jasmien gaat iets te enthousiast voor het geld om mol te kunnen zijn.

Annelotte blijft op de meest strategische posities zitten. Gaat mee voor de pot als die door een ander al binnen is, en doet mislukken als het kan. Ze hadden idd ook voor de pasvragen gekozen lijkt me. Dan even zeggen wij gingen voor t geld. Om dan te mollen omdat er toch al genoeg geld uit de pot was.
Én ze had dezelfde kleren aan als de hond 😁
En de kleuren van haar gemeente zijn geel-blauw, en ze heeft het hondje effectief na de mol geadopteerd.
:unsure:

Wat heeft Philip steken laten vallen vandaag. Hoe kunde zo clumsy zijn. Maar, zoals eerder al geopperd is het allemaal net iets te obvious. Op dit moment ben ik er nog niet uit. Laat nog maar een aantal mensen afvallen.

Dat van gekende hond zouden ze sowieso nooit uitzenden als het zo is.

Misschien heeft ze gewoon altijd snoepjes aan die hond. Een hond heeft dat na 5 minuten al door.

Terug
Bovenaan