Ik blijf toch ook op mijn honger zitten na deze aflevering. Gewoon heel saaie opdrachten, en weinig groepssfeer.
En ik vroeg me direct af wie die hypnotiseur zo reclame heeft laten maken voor zichzelf, want anders bedenkt ge zo'n opdracht toch niet. Misschien kende hij iemand van de productie via-via ofzo...
En ok, o.w.v. coronacrisis kan het al eens minder zijn. De vorige 2 afleveringen waren verrassend goed, hopelijk volgende week opnieuw beter he.
"goedenavond"
Iedereen:

Philip: Hallo!!
Ergerlijke kerel die Philip
Hahaha echt, ik zou me ook doodergeren aan die kerel.
Pure chaos, gewoon non-stop onzin uitkramen, en zelf helemaal niks gedaan krijgen.
No way dat die de mol is, die doet me een klein beetje denken aan die Annelies van het seizoen in Zuid-Afrika qua klungeligheid. Annelies werd toen ook door veel mensen verdacht.
Katrien liep er net achter en zag die ook niet
Dit. Er is weer serieus geprutst met de montage om ons selectief dingen te tonen.
Ook toen Annelotte en Lennart aan het discussiëren waren over pasvragen vs geld. En de andere duo's lieten ze ook bijna niet zien...
Annelotte vertrouw ik toch niet echt. Was precies hard aan het faken tijdens de eliminatie.