De Mol 2021

De Mol 2021

Dat van gekende hond zouden ze sowieso nooit uitzenden als het zo is.

Misschien heeft ze gewoon altijd snoepjes aan die hond. Een hond heeft dat na 5 minuten al door.
Maar da's gelijk dienen dwerg van vorig jaar. Die zei ook iet van "die keek naar mij alsof die mij al gezien heeft"

Ik blijf toch ook op mijn honger zitten na deze aflevering. Gewoon heel saaie opdrachten, en weinig groepssfeer.
En ik vroeg me direct af wie die hypnotiseur zo reclame heeft laten maken voor zichzelf, want anders bedenkt ge zo'n opdracht toch niet. Misschien kende hij iemand van de productie via-via ofzo...

En ok, o.w.v. coronacrisis kan het al eens minder zijn. De vorige 2 afleveringen waren verrassend goed, hopelijk volgende week opnieuw beter he.

"goedenavond"

Iedereen: 😶
Philip: Hallo!! 🖐️
Ergerlijke kerel die Philip

Hahaha echt, ik zou me ook doodergeren aan die kerel.
Pure chaos, gewoon non-stop onzin uitkramen, en zelf helemaal niks gedaan krijgen.
No way dat die de mol is, die doet me een klein beetje denken aan die Annelies van het seizoen in Zuid-Afrika qua klungeligheid. Annelies werd toen ook door veel mensen verdacht.

Katrien liep er net achter en zag die ook niet
Dit. Er is weer serieus geprutst met de montage om ons selectief dingen te tonen.
Ook toen Annelotte en Lennart aan het discussiëren waren over pasvragen vs geld. En de andere duo's lieten ze ook bijna niet zien...

Annelotte vertrouw ik toch niet echt. Was precies hard aan het faken tijdens de eliminatie.

Dit. Er is weer serieus geprutst met de montage om ons selectief dingen te tonen.
Ook toen Annelotte en Lennart aan het discussiëren waren over pasvragen vs geld. En de andere duo's lieten ze ook bijna niet zien...

Annelotte vertrouw ik toch niet echt. Was precies hard aan het faken tijdens de eliminatie.
Ik had de discussie met Katrien en Jasmien willen zien, dat hebben ze totaal niet getoond wat ik ook had verwacht want beide verdenk ik als mol en de mol gaat sowieso voor de pasvraag kiezen.

Annelotte ging voor het geld.

'k Vind wel dat er al redelijk veel geld gewonnen is na 3 afleveringen. Of er is meer geld te verdienen omwille van meer budget, of de mol is toch neit zo goed bezig

Amai was de inspiratie op voor deze aflevering? Met hondjes gaan wandelen, meedoen aan een hypnoseshow en dominosteentjes zetten. Gelukkig zat er nog de discussie/dilemma in anders was het wel zeer flauw deze week.

Opdrachten waren deze aflevering ni echt op het niveau da ge zou verwachten van de mol maar goed.

Lennaert is verdacht stil op de cruciale momenten. Zet zich ook ni in, laat serieus wat in de soep lopen (da planking ni ging lukken wist ek gewoon en dan da hypnotiseer zag je overduidelijk dat die aant acteren was). Beschuldigt heel vaak andere deelnemers. Heb ook een gevoel dat ie zich als gewone deelnemer heel anders zou gedragen.

Normaal zit ik er altijd naast maar toch een groot gevoel dat deze keer Lennaert de mol is. Het feit dat de programmamakers ook proberen Philip & Sven te framen als mol is nog een extra teken. Ik zit volledig in de Lennaert tunnel.

Na de laatste 2 keer een vrouw als mol denk ek dat het deze keer ook een man is. En eerlijk, bij de vrouwen zie ik gewoon niemand als mol. De mol is zowiezo een man.

En ook hier nog een 💋 voor Lottiepoes :giggle:

Laatst bewerkt:
Zet er Jasmien ook maar bij.... advocaatje kan kus mijn botten....

Wel nog een ❤️ voor Lottiepoooooes :)
Ik kan nauwelijjk geloven dat die Jamien advocaat is. Zo puberaal!

En wat de vrouwen betreft, die deden ook wat overdreven met dienen hond. Ze kenden den Isidoor precies allemaal heel goed. Mag die op mijn bed slapen vannacht? 😬

Ik ga nog steeds voor Lottiepoes.

0 euro in de park opdracht en gaan voor het geld bij de domino stenen maar dan het hondje net verkeerd vouwen. Raden hoeveel kandidaten zullen meegaan in de hypnose is puur gokken, dat kan je niet weten.

Het waren maar inspiratieloze opdrachten, zal wel aan Corona liggen zeker? Tot hiertoe vond ik laatste seizoen van "Wie is de Mol (NL) veel leuker dat was ook in Corona tijd.

Zondag 4 april is de naamdag van 'Isidoor van Sevilla'. Samina haar roots liggen in Sevilla. Toeval?
Wou dat ook juist posten. Heb juist het bladje van gisteren van mijne Druivelaar getrokken en zag dat ook staan :)
Also: beschermheilige voor encyclopedie en het internet

Laatst bewerkt:
Die Jasmien, wa een zever wijf. De nieuwe Jolien. Goed dat ik nie mee deed met het programma, ze hadden me eruit gezwierd na een tirade richting die seut.

Die Jasmien, wa een zever wijf. De nieuwe Jolien. Goed dat ik nie mee deed met het programma, ze hadden me eruit gezwierd na een tirade richting die seut.
Fier zijn op het feit dat ze 'eerlijk' waren over de pasvragen. No shit Sherlock.. Iedereen heeft dit gezien op de 3D printer. Heb bij Annelotte het gevoel dat ze vaak met de oplossing komt nadat er al een beslissing is genomen. Kan ook door montage zo overkomen natuurlijk.

Fier zijn op het feit dat ze 'eerlijk' waren over de pasvragen. No shit Sherlock.. Iedereen heeft dit gezien op de 3D printer. Heb bij Annelotte het gevoel dat ze vaak met de oplossing komt nadat er al een beslissing is genomen. Kan ook door montage zo overkomen natuurlijk.
En toen de laatste keer de blokjes omvielen, dan vlak achter de omgevallen blokjes duwen. Ge weet toch dat ge dan 1 à 2m voor de vallende blokjes moet duwen??

Philip en Sven zijn al veel te opzichtig in beeld gebracht. Philip zo klunzig als wat, Sven té aanwezig soms.
Die 2 zijn niet de mol, niet het juiste karakter (+Philip heeft letterlijk gezegd tijdens de selectie dat hij het niet wil zijn).

Annelotte is verdacht, maar die doet ook dingen die een mol nooit zou doen:
- Bij die hondjes nog zeggen "zijn er geen 6 teefjes ipv 5"? Als mol ga je toch gewoon mee met het foute antwoord (5) ipv dat te proberen corrigeren
- De telefoon afnemen van Philip omdat hij slecht aan het communiceren was (wat ook het geval was). Als mol laat je die duts gewoon verder prutsen.

Voor mij schieten Katrien, Jasmien en Lennart over. Voorlopig moeilijk om te zeggen wie (ondermeer o.w.v. de montage).

Zondag 4 april is de naamdag van 'Isidoor van Sevilla'. Samina haar roots liggen in Sevilla. Toeval?
Ja.

Annelotte is verdacht, maar die doet ook dingen die een mol nooit zou doen:
- Bij die hondjes nog zeggen "zijn er geen 6 teefjes ipv 5"? Als mol ga je toch gewoon mee met het foute antwoord (5) ipv dat te proberen corrigeren
- De telefoon afnemen van Philip omdat hij slecht aan het communiceren was (wat ook het geval was). Al
Het is al duidelijk dat als Philip in the 'zone' zit dat hij hier niet snel op terugkomt. Ze zei zelf toch eerst 6 ipv 5. Pas toen ze aan het rekenen waren kwam ze af met 5. Het was zij trouwens die bij het linken van de naam al niet direct wou opsplitsen qua geslacht van de honden.

Telefoon overnemen is goed. Maar om dan heel wat uitleg te geven over UPS.
Denk ook dat een mol ooit wel iets goed zal doen he. Maar dan vooral als je zelf niets opgebracht hebt en de andere in verhouding weinig in de pot brengen.

Terug
Bovenaan