De Mol 2021

De Mol 2021

Inderdaad hij gaat all-in bij de vorige eleminatie waar je tot 50% kans had om eruit te liggen. Dus hij weet normaal redelijk zeker wie de mol is.
Lang over moeten rekenen? :P. Dat is een theorie die echt langs geen kanten klopt.
1) hoe had hij tot 50% kans om eruit te liggen?
2) hoe weet je of die andere ook niet all in ging?
3) wat als uw mol toevallig vaak in hetzelfde groepje zit als de echte mol?
4) wat als je door all-in te gaan 4 van de 20 vragen juist hebt, en degene die eruit gaat maar 3?

Lang over moeten rekenen? :p. Dat is een theorie die echt langs geen kanten klopt.
1) hoe had hij tot 50% kans om eruit te liggen?
2) hoe weet je of die andere ook niet all in ging?
3) wat als uw mol toevallig vaak in hetzelfde groepje zit als de echte mol?
4) wat als je door all-in te gaan 4 van de 20 vragen juist hebt, en degene die eruit gaat maar 3?
Inderdaad, dat zegt weinig.
Vorig jaar zat Christian er volledig naast, en die is tot net niet in de finale geraakt. Bart zat er ook heel lang volledig naast.

Noah 'dacht' het ook te weten. Hij zal iets trager geweest zijn dan Philip. Kan goed zijn natuurlijk, als hij de volgende afleveringen er in blijft, dan zal hij misschin wel op een goed spoor zitten.

Of juist niet en heeft geluk dat de persoon waarvan hij denkt dat het de mol is vaak in hetzelfde team zit als de mol.
Of de andere hebben meer fouten gemaakt dan hem op de test
Dit is idd wat Bart vorig jaar tot in de finale heeft gebracht.

Philip en Sven zijn al veel te opzichtig in beeld gebracht. Philip zo klunzig als wat, Sven té aanwezig soms.
Die 2 zijn niet de mol, niet het juiste karakter (+Philip heeft letterlijk gezegd tijdens de selectie dat hij het niet wil zijn).
het is niet omdat ze tonen dat hij dat zegt, dat je hem daarom kan uitsluiten toch? al die quotes zullen wel opgenomen zijn nà dat de mol geselecteerd is, dus die zal dat daar dan ook wel ontkennen.

Laatst bewerkt:
Bij de mannen blijft Lennart de enige verdachte voor mij. Sven en Philip heb ik nooit geloofd en nog steeds niet. Die zijn véél te opvallend.

Bij de vrouwen was vooral Jasmien mijn verdachte, maar daar begin ik toch aan te twijfelen. Ik had net het gevoel dat zij van de twee de drijvende kracht was bij de zoektocht in het park naar de baasjes, en ze hebben er toch best nog veel gevonden? Daarnaast was zij ook de eerste die meteen enthousiast riep welke hond de 'wees' was. Bij de domino proef koos zij wel de pasvragen, maar dat zegt weinig.

Voor iedereen valt wel iets te zeggen (zo goed is het natuurlijk wel gemonteerd). Voor Annelotte valt zeker ook iets te zeggen, maar op zich is het dan wel raar dat ze op het einde zichzelf wou corrigeren van 7 naar 6 teefjes. Als Philip daar geluisterd had, hadden ze de proef gewoon juist gehad. Of is dat nu pure bluf?

Veel valt er niet te zeggen over de aflevering voor de rest. Bij de domino proef waren er minstens 3 klunzen.

Bij de mannen blijft Lennart de enige verdachte voor mij. Sven en Philip heb ik nooit geloofd en nog steeds niet. Die zijn véél te opvallend.

Bij de vrouwen was vooral Jasmien mijn verdachte, maar daar begin ik toch aan te twijfelen. Ik had net het gevoel dat zij van de twee de drijvende kracht was bij de zoektocht in het park naar de baasjes, en ze hebben er toch best nog veel gevonden? Daarnaast was zij ook de eerste die meteen enthousiast riep welke hond de 'wees' was. Bij de domino proef koos zij wel de pasvragen, maar dat zegt weinig.

Voor iedereen valt wel iets te zeggen (zo goed is het natuurlijk wel gemonteerd). Voor Annelotte valt zeker ook iets te zeggen, maar op zich is het dan wel raar dat ze op het einde zichzelf wou corrigeren van 7 naar 6 teefjes. Als Philip daar geluisterd had, hadden ze de proef gewoon juist gehad. Of is dat nu pure bluf?

Veel valt er niet te zeggen over de aflevering voor de rest. Bij de domino proef waren er minstens 3 klunzen.
Als Philip zeker is van zijne mol en vol voor annelotte gaat, dan weet annelotte dat natuurlijk van de crew en probeert daar het juiste antwoord te geven om Philip weer op het verkeerde been te zetten hè.

Als Philip zeker is van zijne mol en vol voor annelotte gaat, dan weet annelotte dat natuurlijk van de crew en probeert daar het juiste antwoord te geven om Philip weer op het verkeerde been te zetten hè.
ge moet nogal een gigantische idioot zijn om aan de crew te gaan vertellen wie uwe mol is, imo.
natuurlijk, het is Philip.

Idd. De crew weet maar al te goed welke kandidaten de mol in het vizier hebben. En gaat de mol dan ook briefen van pas op voor persoon x of Y

169065864_291579788989978_8996781116164732459_n.jpg

En dat vind ik echt een oneerlijke situatie tbh.
Oneerlijk? Het is toch een spel, genaamd de mol.
En dat spel wordt gemaakt door een crew, niet alleen door de persoon die de mol speelt.
Lijkt mij meer dan logisch, de mol hoeft dit niet op zijn eentje te spelen zoals de kandidaten dat doen.
Voor hun staat er namelijk een prijzenpot op het spel.

Trouwens: al ergens eens gelekt wat de mol krijgt als 'compensatie', ok het is wel een ervaring om 'de mol' te zijn, en je hebt sowieso het hele avontuur/reis, etc. Maar er zal wel nog iets financieel aan vast hangen zeker als de winnaar rond de 25-30k kan winnen.

Van mij mocht de mol al het geld dat uit de pot was gehaald winnen. Zo krijg je een soort competitiegevoel tussen "de mol" en "de kandidaten".

Ik vind ook dat er een soort straf zou mogen zijn voor de kandidaat die het minste geld opbrengt. Bvb een "negatieve pasvraag" waarbij je 1 vraag extra fout hebt. Hierdoor wordt je afgestraft als je als kandidaat molt. Want tegenwoordig is er altijd meer geld uit de pot door kandidaten die mollen dan door de mol zelf.

Van mij mocht de mol al het geld dat uit de pot was gehaald winnen. Zo krijg je een soort competitiegevoel tussen "de mol" en "de kandidaten".

Ik vind ook dat er een soort straf zou mogen zijn voor de kandidaat die het minste geld opbrengt. Bvb een "negatieve pasvraag" waarbij je 1 vraag extra fout hebt. Hierdoor wordt je afgestraft als je als kandidaat molt. Want tegenwoordig is er altijd meer geld uit de pot door kandidaten die mollen dan door de mol zelf.
Geen idee of dat de oplossing is, waarschijnlijk niet.

Ik vond de pasvragen altijd wat de zwakte van het programma. "Iedereen verkiest pasvragen boven 5000 euro".
Maar kijk, twee duo's die toch voor het geld zijn gegaan. Vind het raar dat Annelotte zich heeft laten overhalen door Lennart (tenzij ze de mol is, ik jaag niet mee)

Euh. Die kunnen dat misschien zien door de antwoorden op de vragen die ze moeten invullen....? Namelijk "Wie is volgens jou de mol?"
:unsure:
maar 100% zeker kunnen ze toch nooit zijn? Bart vorig seizoen zat heel de tijd op de verkeerde, maar omdat zijn "mol" vaak met de echte mol optrok, was hij altijd door. en die had geen mol nodig om geld uit te pot laten, ook :laugh:

ik denk trouwens ook niet dat de mol het geld dat niet gehaald wordt, geven, de oplossing is. dan gaat die zelf voor zo veel mogelijk geld (voor zichzelf) spelen, en dan gaan er veel mollen minder subtiel zijn.

Bij de vraag welke duo's naar binnen mochten, was mijn eerste reactie: "makkelijk, blad, steen schaar (of schaar, steen, papier voor de weirdo's) en er is geen gezever"

Zal niet gemogen hebben zeker? Kan toch niet dat niemand dat had voorgesteld

maar 100% zeker kunnen ze toch nooit zijn? Bart vorig seizoen zat heel de tijd op de verkeerde, maar omdat zijn "mol" vaak met de echte mol optrok, was hij altijd door. en die had geen mol nodig om geld uit te pot laten, ook :laugh:

Jawel, want de laatste vraag is letterlijk "Wie denk jij dat de mol is"...
Dus dan denk ik dat de crew vrij zeker is wie hij verdenkt en dan kunnen ze de mol dus wel degelijk inlichten...

Oneerlijk? Het is toch een spel, genaamd de mol.
En dat spel wordt gemaakt door een crew, niet alleen door de persoon die de mol speelt.
Lijkt mij meer dan logisch, de mol hoeft dit niet op zijn eentje te spelen zoals de kandidaten dat doen.
Voor hun staat er namelijk een prijzenpot op het spel.

Trouwens: al ergens eens gelekt wat de mol krijgt als 'compensatie', ok het is wel een ervaring om 'de mol' te zijn, en je hebt sowieso het hele avontuur/reis, etc. Maar er zal wel nog iets financieel aan vast hangen zeker als de winnaar rond de 25-30k kan winnen.
Was dat niet zo in de jaren 90 dat de mol kreeg wat voor geld die uit de pot gekregen had?

Trouwens, hoe een vaatchirurg die in spiegelbeeld met 1 hand knopen kan maken in stress situaties geen domono's kan zetten verbaasd me wel. :)

Dit jaar heb ik toch de indruk dat we met een groep seuten zitten. Maar de programmamakers hebben zichzelf in de voet geschoten met hun idee om willekeurig zoveel mensen te laten afvallen. Neem nu die Jens, dat leek me een toffe gast die gewoon voor de groepspot wou gaan (vergelijkbaar met de Joeri in Vietnam). En die mag dan direct thuis blijven, en krijg je zo een grijze muis als Noah in de plaats. Kevin leek me ook tof, maar die is ook direct naar huis. En daar zit ge dan met een kerel die sociaal gewoon raar is (Philip), een koppel seutjes (Jasmien, Katrien, Lennart), en een flamencolerares die precies geen mening durft te geven (Samina). Alleen Annelotte en Sven zijn nog een beetje plezante persoonlijkheden. Sommigen vinden die Sven irritant, maar ik ben al content dat er tenminste nog iemand wat lacht met alles en iedereen...

Ik dacht dat de mol sowieso financieel gecompenseerd wordt.
Een systeem waarbij hij/zij het geld dat uit de groepspot gehouden wordt zelf mag hebben lijkt me niet ideaal. Dan zou de mol misschien net teveel risico's gaan nemen, voor het geld, terwijl het doel hier toch duidelijk is om vooral een leuk tv-programma te maken.

Bij de vraag welke duo's naar binnen mochten, was mijn eerste reactie: "makkelijk, blad, steen schaar (of schaar, steen, papier voor de weirdo's) en er is geen gezever"

Zal niet gemogen hebben zeker? Kan toch niet dat niemand dat had voorgesteld

Ik denk dat zoiets wel zou mogen, hoor. Maar iedereen wil vooral zelf een kans maken op een pasvraag, dus daarom dat ze liever proberen te discussiëren he.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan