De Mol 2021

De Mol 2021

Als mol laat je u medekandidaat beslissen ivm pasvragen of geld natuurlijk...
Indien geld laat je gewoon die opdracht mislukken (door bv een hondje fout te vouwen), indien pasvragen weet je toevallig alle Duitse woordjes die gevraagd worden.
Daar weet je dus echt niks mee.

Met heel deze aflevering weet je eigenlijk niks... Door dat stuk "hypnotiseur" wat airtime te geven (is het geld echt zo hard op?) kaap je gewoon een halve aflevering en weet je daar 1 ding door: die 3 zijn het makkelijkste te beïnvloeden.

Philip is een kluns, Jasmien is een irritant wicht en buiten Sven heeft de rest geen persoonlijkheid. Minste seizoen van de hele reeks tot nu toe.
Ik gok trouwens nog steeds op Katrien. Blijft onopvallend maar molt waar mogelijk (je zou van een vaatchirurg wel een vastere hand verwachten tijdens de dominoproef bv.)
Ik ben deels akkoord met jouw post, maar iemand een "irritant wicht" noemen gaat me toch iets te ver. Je kent die Jasmien toch niet in het echte leven... of is dat weer zoals vorig jaar, een vrouw met een uitgesproken mening, dat kan niet, dat is een bitch? (toen kreeg Jolien de volle lading op het internet)

Ik was net blij dat Jasmien wat harder inging tegen Philip, bijvoorbeeld. En het is de mol he, het is niet de bedoeling dat je je daar als kandidaat gewoon laat doen wanneer iemand anders persoonlijk voordeel kan halen uit iets.

Of de usual suspects die het volkomen normaal vinden dat mensen Philip en Sven irritant vinden, maar owee als ze dat over een vrouw zeggen.

Toen die na de dominoproef begin over de pasvragen...

Of de usual suspects die het volkomen normaal vinden dat mensen Philip en Sven irritant vinden, maar owee als ze dat over een vrouw zeggen.

Toen die na de dominoproef begin over de pasvragen...
Er is nogal een verschil tussen

Ergerlijke kerel die Philip

Philip is zo ne kluns 😅

En een docent marketing die zuigt in communicatie :unsure:

Sven en Philip mogen er imo ASAP uit lol
en

Die Jasmien, wa een zever wijf. De nieuwe Jolien. Goed dat ik nie mee deed met het programma, ze hadden me eruit gezwierd na een tirade richting die seut.

Jasmien...wat een passief agressief mens. Vreselijk.

Die Yasmine vind ik week na week ook maar een irritant wicht.

Dat is de Jolien van 2021. Ook wel “een sterke vrouw” “een sterk karakter” genoemd.

Idem, wat een zaagmens.

Zet er Jasmien ook maar bij.... advocaatje kan kus mijn botten....

Ik kan nauwelijjk geloven dat die Jamien advocaat is. Zo puberaal!

Jasmien is een irritant wicht

Het enige wat een beetje in de buurt komt over een man is jouw post over Sven.
Ik vind dat Sven maar overkomt als een nutteloze kandidaat, waarmee ik bedoel: staat er altijd bij voor Piet snot, geen mening, denkt niet mee, doet puberig, komt niet serieus over tijdens de proeven etc.
Daar hebde als medekandidaat toch echt niks aan.

En dan heb je natuurlijk ook nog de obligatoire
Annelotte kan mij wel krijgen eigenlijk. :)

Ik zal misschien beschuldigd worden van 'woke' of 'zagenvent', maar een beetje respect voor vrouwen is toch niet te veel gevraagd naar mijn mening. Het is elk jaar hetzelfde liedje, zowel in de topics van De Mol als De Slimste Mens als een hele hoop andere topics. Ik ben blij dat ik al niet meer de enige ben die daar tegenin gaat.

Maar soit, laten we het terug over het programma hebben!

Kunnen we wie ongegeneerd personen wil judgen niet gewoon doorverwijzen naar het Big Brother topic en de discussie hier afronden?

Ik begrijp die haat ook niet jegens Jasmien. Komt gewoon uit voor haar mening en wordt dan afgeschilderd als een "irritant zaagmens", tsja.

't Is hier de Mol hè, niet Vlaanderen Vakantieland.

Ik ben het ook wel kots beu dat telkens iemand een vrouw onuitstaanbaar irritant vind dit het label “sterke vrouw” moet krijgen. Als een man onuitstaanbaar of irritant genoemd wordt heb ik nog nooit gezien “sterke man”.
Moesten 'irritante' mannen op dezelfde manier beschreven worden als 'irritante' vrouwen, zou je een punt hebben. Maar dat is zwart op wit niet het geval. Als je enkel in staat bent om op een niet-boertige manier te spreken over 'irritante' mannen, maar niet over 'irritante' vrouwen, dan ligt het probleem bij jou hoor.

Ik ben deels akkoord met jouw post, maar iemand een "irritant wicht" noemen gaat me toch iets te ver. Je kent die Jasmien toch niet in het echte leven...

Nee ik ken haar niet persoonlijk. Ik ken veel mensen waar ik een mening over gevormd heb op basis van tv beelden en artikels niet persoonlijk. Tzou al erg zijn dat je geen mening meer zou mogen vormen op basis van getoond gedrag en je enkel maar iets mag zeggen over mensen waar je al jaar en dag persoonlijk mee in contact komt :)
In het echte leven kan dat een enorm aangename vrouw zijn hoor, maar dat weet ik niet dus ik doe het met de beelden die ik krijg. Idem voor die anderen. Het was in elk geval niet mijn bedoeling om iemand op zijn tenen te trappen hiermee hoor. In elk geval mijn excuses dan.
of is dat weer zoals vorig jaar, een vrouw met een uitgesproken mening, dat kan niet, dat is een bitch? (toen kreeg Jolien de volle lading op het internet)

Met mij term bedoel ik trouwens net hetzelfde als mocht ik pakweg Sven een arrogante lul noemen of 'insert random kandidaat' een simpele ziel. Jolien vond ik trouwens een heel interessante kandidaat, deels omdat ze niet op haar mond was gevallen. Alle respect dat jij vindt dat dit niet kan maar twas niet omdat het een vrouw is met een mening. Twas omdat het een persoon is met een, imo, irritant gedrag. En dat mag nog steeds gezegd worden hoop ik.

Ik was net blij dat Jasmien wat harder inging tegen Philip, bijvoorbeeld. En het is de mol he, het is niet de bedoeling dat je je daar als kandidaat gewoon laat doen wanneer iemand anders persoonlijk voordeel kan halen uit iets.

Uiteraard is er niks mis met het ingaan tegen Philip. Dat is zelfs nodig want je bent er idd niet om vrienden te maken, maar de manier waarop stoorde mij gewoon enorm. Het zal ook aan de montage gelegen hebben maar het hypocriete vingergewijs triggerde mij gewoon. Je moet natuurlijk niet eerlijk zijn, je mag/moet backstabben en het draait allemaal om persoonlijk overleven maar het komt voor mij gewoon irritant en dom over als je 5 minuten nadat je staalhard in ieders gezicht hebt staan liegen je daarna gaat beweren dat jij tenminste eerlijk was.

Ik vond Katrien haar reactie hier wel nogal "shit ze weet het, weer 1.000 euro erbij" terwijl de rest wel enthousiast was

3MsTfiT.png

Voor Katrien valt het toch niet goed te praten dat ze een Philip dat pianostuk volledig juist aanleert ter waarde van €1000, ook al heeft die tijdens het leren toevallig een paar keer die 'remtoets' gespeeld.

Van Philip zou ik horens krijgen, je hoopt bijna dat hij alles met opzet verkloot, want anders is dat wel een absolute kluns.
Deze was je vergeten. Ten opzichte van een man nochtans.

Met Jolien had ik vorig jaar geen enkel probleem.
Dat vond ik gewoon een vrouw met een mening.
Jasmine gaf hier niet eens een mening. Ze probeerde te sturen op een, volgens mijn beleving, irritante manier.
Ook nadat uitkomt dat zij pasvragen had zo doorbomen dat de rest dat ook had, vond ik op een irritant heftige manier.

Mag het ja?
Modetrend: doorslaan in politiek correct gedrag. Jasmine kan een super toffe zijn in 't echt. Ik maak een persoonlijke vaststelling op basis van 2min geknipte en geplakte televisie. Dat doet mij nog geen waardeoordeel vellen over die vrouw als persoon los van het programma. Dus gelieve dat niet proberen in mijn mond te leggen.

Laatst bewerkt:
Voor Katrien valt het toch niet goed te praten dat ze een Philip dat pianostuk volledig juist aanleert ter waarde van €1000, ook al heeft die tijdens het leren toevallig een paar keer die 'remtoets' gespeeld.
Daar kunt ge als mol eigenlijk perfect niet mollen want 1) zenuwen en 2) nooit piano gespeeld kan veel doen om zelf de opdracht te verprutsen

Als ze het hem fout geleerd zou hebben, dat zou pas opgevallen zijn want ze speelt duidelijk piano. Plus niet vergeten, Philip is toch prof, zou toch een redelijk slimme mens moeten zijn en een paar slagen leren in het juiste tempo zou dan toch moeten lukken.

Als ze het hem fout geleerd zou hebben, dat zou pas opgevallen zijn want ze speelt duidelijk piano. Plus niet vergeten, Philip is toch prof, zou toch een redelijk slimme mens moeten zijn en een paar slagen leren in het juiste tempo zou dan toch moeten lukken.
Maar daarna is ze nog naar Kevin gestapt om hem te vertellen dat de beginpositie van zijn ene hand niet goed was. Ok Kevin, heeft uiteindelijk wel 3 fouten gemaakt (en dus geen geld verdiend), maar dat kwam niet door de verkeerde positie van zijn ene hand? Anders zou die meteen in de fout zijn gegaan. Allé, of ik heb het verkeerd begrepen?

Lijkt me een vreemde move als je de mol bent? Omgekeerd zou het natuurlijk wél een goeie streek zijn als ze hem bewust nog even een verkeerde positie aanleert.

was het niet philip die eerst Jasmien verweet dat ze ook al aan het liegen was aan de telefoon, tijdens de bunkerproef, terwijl hij daar gewoon 100% hetzelfde aan het doen was?

was het niet philip die eerst Jasmien verweet dat ze ook al aan het liegen was aan de telefoon, tijdens de bunkerproef, terwijl hij daar gewoon 100% hetzelfde aan het doen was?
Ja, zeer hypocriet allemaal. Ze doen beiden continue hetzelfde, alleen is Jasmien er beter in.

Terug
Bovenaan