Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat het niet mocht.Waarom was niemand random combinaties aan het proberen als ze daar toch maar zaten te wachten? Ja, kans is klein dat je het zou vinden, maar toch beter dan te niksen?
Maar foute random codes ingeven mag wel als je u misrekent op die fake opdrachtjes. Dat zou maar een gekke regel zijn.Ik vermoed dat het niet mocht.
Zeker Noah zou geprobeerd hebben na zijn allereerste proef...
Dat is dan ook geen random code, maar een code als gevolg van de misleiding die de programma-makers in de opdracht hebben gestoken...Maar foute random codes ingeven mag wel als je u misrekent op die fake opdrachtjes. Dat zou maar een gekke regel zijn.
Stel dat die “fake opdracht” u als “fake antwoord” 1234 zou geven, maar jij doet gewoon uw goesting als je naar het slot gaat? Dan kan je toch ook gelijk welke code ingeven?Dat is dan ook geen random code, maar een code als gevolg van de misleiding die de programma-makers in de opdracht hebben gestoken...
Toch duidelijk dat het gewoon niet mocht
Feit, ben teveel aan Escape Rooms aan het denken waar het belangrijker is om vooruit te geraken dan de manier waarop.Het blijft een spel he, niet "hoe kan ik dit openen zonder het antwoord te vinden"
Bij die glazen moest je niet echt mollen vond ik. Was op zich al kei moeilijk toch?
Ooit lukt het mij
.
.
)
Da lijkt mij wel nog plezant om te doen die carpoolkaraokeDe eerste opdracht vond ik vrij inspiratieloos tbh, zwembadjes in een kamionet en karaokeliedjes zingen...
De mindfuck op het einde was dan weer typische pure de Mol genialiteit.
.Die lijkt keihard op de bomma van InfluencersYasmine met een glaasje te veel op. Die ogen zo wat scheef boven haar bril aan het kijken. Ik kwam niet meer bij.