Radbraker
Well-known member
Zei ze aan tafel na de proef.Heeft ze dat eigenlijk gezegd? Dacht da ze nie dronk omdat ze bob was
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zei ze aan tafel na de proef.Heeft ze dat eigenlijk gezegd? Dacht da ze nie dronk omdat ze bob was
Ze zegt bij het wijnproeven ... "ik drink geen alcohol hé, ik weet niet of jullie dat ..." en dan zegt Samina "Vlamt dat gewoon naar binnen". Maar point taken, voor haar direct omgeving zou zoiets idd wel opvallen.Zoiets zou al snel door vrienden en familie opgemerkt zijn als ze ineens zegt dat ze nooit drinkt.
Heeft ze dat eigenlijk gezegd? Dacht da ze nie dronk omdat ze bob was
Vaatchirurg. Gevolgen van alcoholgebruik => Hart-en Vaatziekten. Is dat zo ongeloofwaardig dat ze geen alcohol zou drinken denk je?Katrien - jaren studeren om chirurg te worden - heeft ook wel tussendoor in de horeca gewerkt, of dat beweerde ze althans. Mijn theorie is dat ze goed geoefend heeft en als chirurg sowieso veel stabiliteit heeft, ze kan mee met Sven en het tempo hoog houden zodat vooral de rest niet slaagde in de proef. Als er geld binnenkomt is ze nooit enthousiast en bovendien geloof ik er niets van dat ze eigenlijk nooit alcohol drinkt. De mol wou volgens mij nuchter blijven. Tot zover mijn tunnelvisie![]()
Goh, we hadden toch een minister van Volksgezondheid die morbide obees was...Vaatchirurg. Gevolgen van alcoholgebruik => Hart-en Vaatziekten. Is dat zo ongeloofwaardig dat ze geen alcohol zou drinken denk je?
Hoeveel longartsen zouden er roken volgens jou?

Maar eten is moeilijker te onderdrukken dan stoppen (of er nooit mee beginnen) met een specifieke stof he. Mij lijkt dat logisch dat die nooit alcohol drinkt eigenlijk.Goh, we hadden toch een minister van Volksgezondheid die morbide obees was...
Dat terzijde, ik vind het nu ook wel plausibel dat iemand geen alcohol drinkt hoor.
Een student die tijdens haar studies gaat opdienen in een café int weekend is nu toch niet zo ongeloofwaardig he? Net zoals een hart- en vaatchirurg die geen alcohol drinkt.Katrien - jaren studeren om chirurg te worden - heeft ook wel tussendoor in de horeca gewerkt, of dat beweerde ze althans. Mijn theorie is dat ze goed geoefend heeft en als chirurg sowieso veel stabiliteit heeft, ze kan mee met Sven en het tempo hoog houden zodat vooral de rest niet slaagde in de proef. Als er geld binnenkomt is ze nooit enthousiast en bovendien geloof ik er niets van dat ze eigenlijk nooit alcohol drinkt. De mol wou volgens mij nuchter blijven. Tot zover mijn tunnelvisie![]()
Het hangt er enorm vanaf of dat "1 noot opschuiven" ervoor zorgt dat de valse noot werd aangespeeld. Als dit zo is, dan kan het zeker een mollenstreek zijn. Puur om zijn stuk fout te laten lopen, zou de inzet te laag zijn.Lottiepoes is op dit moment mijn verdachte - vooral omwille van het verkeerd aanleren van het pianospel bij Kevin, maar dat kan in de volgende aflevering anders liggen.
Dat is zo. Maar ik ben te weinig gekend met muziekleer en pianospelen, ik neem aan dat je dat wat kan verleren en niet iedereen is het gegeven les te geven daarin. Iets zelf spelen en het aanleren is toch een verschil.Het is idd dat ze het verkeerd aanleert maar dan zelf juist speelt als ze zelf moet. Maar het zou weer te obvious zijn
Dat zou dan ook weer heel opvallend zijn ... maar het kan.En wat met Philip die aan de telefoon in de bunker zegt dat ze voluit voor de 5000 gaan. Terwijl de winst op dat moment max 3000 is. De andere groep zegt dan ook "huh 5000?! 3000 toch hé?". Enkele minuten later laat Gilles weten dat de max winst 5000 is als ze op de groene knop duwen... Een mollige verspreking?

- way out of my league, maar kijken mag hé -, om naar te kijken als Philip, dus win-win.
- POOL
Karaoke was... 
Ze hebben de woordspeling uitgelegd tijdens de aflevering.Also, ik besef vandaag, dinsdag pas, dat er zwembadjes in die vrachtwagen stonden omdat het CAR- POOL
Karaoke was...
![]()
Omdat ze 'm als mol zijnde vooraf hebben ingelicht over de héle proef, en dus ook de 5000 die door de groene knop mogelijk is.Filip was er eigenlijk overtuigd van dat het 5000 was , als hij de mol niet is en gewoon een verspreking is, waar haalt hij dat bedrag vandaan in de eerste plaats?
De productie heeft gezegd 3000 en met alle moeite van de wereld haal (hoor) ik daar geen 5000 uit hoor.