Ik had hier een analyse beloofd, maar
Annelotte heeft zo over the top gemold bij die muziekproef dat ik tot nu toe aan tunnelvisie leid.
Samina, Philip en Noah kan je wel al zo goed als zeker schrappen als mol.
- Noah en Samina doen in de proeven alles voor het geld.
- Philip doet de opdrachten voor geld steeds goed. Dat die al 3 keer zijn mond zou voorbijgepraat hebben en andere zaken ga je echt niet in de montage steken als programmamaker als die de mol is. Ik zou het wel zalig vinden mocht hij de mol zijn. Op het einde van de aflevering kopieert hij ook nog eens de reactie van Sven wanneer ze zien dat Kevin naar huis moet.

Die beelden moet je echt bekijken, da's goud waard.
Blijven nog over:
Sven, Jasmien, Katrien, Lennart en
Annelotte
- Het argument dat bij die afdaling met de wijn Sven een te strak tempo aanhield, vind ik onzin. We hebben die nooit ver voor Dami zien uitlopen en ze hadden op 2 uur de volle 5 minuten 57 over, mede doordat de zwakste schakel (Annelotte) na nog geen 100 meter haar glazen had laten vallen, anders was dat gegarandeerd minder geweest. Als je toch zo snel bent dat die laatsten nog maar 8 liter ipv 12 geperst hebben begin je wel nog steeds minstens 2 (van jezelf) + 4 (van die wijnpersers) glazen, wat 1200 euro is, aan de afdaling met de karretjes. Doe het daar iets trager, neem het tempo aan van wie onzeker is, en je komt nooit van z'n leven op tijd aan. Ik spreek Sven nog niet helemaal vrij. Verder heeft die zich vooral geamuseerd en weinig geld verdiend, da's wel waar.
- Jasmien: Zat in de eerste proef van aflevering 1 wel op de goeie positie om gericht iemand uit te schakelen, geeft de doorslag bij de wijnproef om de fruitwijnen verkeerd te zetten, ... Maar los daarvan vliegt die er wel altijd even hard in om het zo goed mogelijk te doen. Zette zich in de carpoolkaraoke op dé plek waar je niet kan mollen, ...
- Katrien: Ze zat áltijd op de belangrijke posities behalve in proef 1 van aflevering 1. Waarom ze geen rode kleur krijgt, is omdat ze in deze posities nog maar weinig slechts heeft gedaan. Ze heeft Philip het stuk goed aangeleerd, ze maande hem bv ook aan om geen 3 uur aan een stuk te oefenen. Ze is toch met 1 glas beneden gekomen, ...
- Lennart: Idem als Jasmien bij proef 1 uit aflevering 1. Heeft goed die druiven geplukt, smeet zich bij het uitbeelden en zingen... Maar die beeldde toch alleen goed uit bij de nummers waar weinig te verdienen viel en liet 2 glazen vallen in dat karretje. Al bij al veel te weinig om hem echt te verdenken,
- Annelotte: Tsja, die zit altijd op sleutelposities en doet het daar niet geweldig. Geeft ineens Kevin instructies om een stuk anders te spelen, heeft er niets op tegen om mee te beginnen afdalen terwijl ze zegt niet goed te zijn met plateaus, ... Zat in die eerste proef van aflevering 1 ook op de plek waar ze mensen gericht kon uitschakelen. Dat ze die twee glazen meteen liet vallen, neem ik haar nog niet kwalijk. Ga langer mee en houd de groep meer op, en er wordt gewoon 0 Euro verdiend. Tot nu toe is dat de enige die echt iets heel verdacht heeft gedaan, zo simpel kan het toch niet zijn.