De Mol 2021

De Mol 2021

Sorry maar het is toch overduidelijk Lennaert. Ik zou hier tienduizend redenen kunnen geven. Ge moet gewoon Lennaert es volgen sinds de eerste aflevering (nee, echt geen tunnelvisie). Die heeft nu echt nog es geen reet gedaan he voor de groepspot -_- maar blijft wel nog vrij verrassend onopvallend meedraaien.

Maar vandaag ook weer. Als mol wilt ge bij het voetbal zitten want de schuld zal afgeleid worden naar diegene die de goals als keeper binnenlaten of diegene die de vragen fout beantwoorden. Toonde veel inzet bij da voetbal maar heeft nix gedaan. Express hard erin vliegen om dan direct op uwe zij te liggen en dan kunnen die tegenstanders gemakkelijk goals maken. En als er 6/7/8 goals binnen vliegen kan de rest het geld toch ni in de pot houden. Bij het wandelen express eerst een tak gaan zoeken en eronder staan om zeker te zijn dat die vrouwen er ni op zouden gekomen zijn om via de heuvel die tak ervoor te hangen. En aan de bomtafel moest hij nix doen want hij wist toch dat er voor pasvragen ging gegaan worden.

En tegelijkertijd wijst alles er gewoon op dat de rest de mol net niet is. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik geen enkele van die andere verdenken. Da zijn kandidaten die het spel spelen.

De mol kent ook de opdrachten. Bij die tweede opdracht van vandaag met biken/hiken zag je Jasmien vragen van: 'moeten wij naar daaaar?' Allez, zo'n spontane, verraste reactie als kandidate van wat ze moeten doen. En dan Samina die van da pikant eten al eet en verklapt. Als mol weet ge da op voorhand en gaat ge uzelf toch ni verraden zeker? No way. Allez, en da zijn nu echt maar twee dingen van de duusd dingen dak al gezien heb.
Bij de piano proef zat hij in de karaoke en vorige week bij de hypnose, 2x absoluut geen logische keuze om als mol te gaan zitten. Verder stuurt hij ook nooit de discussies of bepaalt hij een strategie,... volgens mij is hij de volgende afvaller

De Sven met die pasvragen.. zo'n felle bek altijd, en nu laat hij zich gewoon doen? Ieder redelijk mens zou daar eerst gezegd hebben, 'geef mij de 5 of ik sta recht', om dan te faken dat je rechtstaat, als dat niet pakt het geld, en als dat niet pakt gewoon rechtstaan imo. Waarom zou je zo'n voordeel aan iemand geven.

Enige reden, uit Sven zijn visie, is dat hij denkt dat Annelotte de mol is. Maar wat een saaie mol dan.. alle kandidaten trouwens, er springt niemand uit.

Ik vind de kandidaten ook heel bleek dit seizoen, wel opvallend itt andere seizoenen.
Sven bij die pasvragen was echt belachelijk :LOL: .

Trouwens schandalig om iemand die geen alcohol drinkt, quasi te verplichten het wel te doen. Dat zoiets nog kan, snap ik niet.
Ze drinkt toch ook champagne mee? Ik denk niet dat ze een geheel onthouder van alcohol is maar iemand die gewoon heel weinig drinkt.

Elk jaar het zelfde geklaag online: slechte proeven, slechte mol, slechte kandidaten ... ik vraag me oprecht af waarom jullie in godsnaam met kijken.

Stop gewoon met kijken, dan hoef je hier ook je frustraties niet neer te komen pennen ;)

Elk jaar het zelfde geklaag online: slechte proeven, slechte mol, slechte kandidaten ... ik vraag me oprecht af waarom jullie in godsnaam met kijken.

Stop gewoon met kijken, dan hoef je hier ook je frustraties niet neer te komen pennen ;)
Elk jaar dezelfde post. Het is een forum hé? Beetje gans de opzet denk ik..

Elk jaar dezelfde post. Het is een forum hé? Beetje gans de opzet denk ik..
Als je de proeven niet goed vindt en/of kandidaten niet interessant vindt, waarom kijk je dan nog??

Als het u gelukkig maakt om u frustratie hier wat te komen uiten, be my guest, maar snap niet zo goed dat gezaag en gejammer in al die verschillende tv-programma threads ... Ik heb bijvoorbeeld 5 min naar die popquiz gekeken en vond het barslecht -> dan stop je gewoon met kijken hé... life's too short om shitty tv te kijken

Ma stel u nu voor dat ge thuis een stuk taart aan het eten zijt en op den achtergrond staan die herfstbeelden op.
En ineens ziet ge daar die Philip halfnaakt voor die camera bengelen met ne tekst op zijne buik en een duikbrilleke op.

zou dat geen speciale stream van De Mol geweest zijn? maar 4 camera's die op een loop van een minuut ongeveer zitten?

Ma stel u nu voor dat ge thuis een stuk taart aan het eten zijt en op den achtergrond staan die herfstbeelden op.
En ineens ziet ge daar die Philip halfnaakt voor die camera bengelen met ne tekst op zijne buik en een duikbrilleke op.
Ik ga ervan uit dat die herfstbeelden niet de effectieve beelden van op tv waren :p

Ik vond het trouwens wel raar hoe Katrien daar ging zitten, zo gedraaid voor die tv. Leek een heel rare houding en het leek mij een mollenstreek. But they proved me wrong :D

De Sven met die pasvragen.. zo'n felle bek altijd, en nu laat hij zich gewoon doen? Ieder redelijk mens zou daar eerst gezegd hebben, 'geef mij de 5 of ik sta recht', om dan te faken dat je rechtstaat, als dat niet pakt het geld, en als dat niet pakt gewoon rechtstaan imo. Waarom zou je zo'n voordeel aan iemand geven.
Bwah, ge moet niet winnen van Annelotte hé, ge moet gewoon niet de laatste zijn en dan is 1 pasvraag beter dan 0. Hij doet nu idd wel heel weinig, maar ik denk dat ik liever 1 pasvraag heb dan allebei 0 uit principe.

met moeite een kwart van max prijzengeld : enough said.

We gaan dan weer compilatie zien en dan gaat het uitkomen dat de mol eigenlijk niet veel hoeft te mollen.
Het is een aspect dat ze gaan moeten aanpakken want de meeste spelen nu voor de eer en dan kan je zelf zoveel mollen.

Zoals bomproef : er was zelfs geen discussie aan tafel over geld nemen of niet. En dan de felicitaties omdat ze de pasvragen hebben genomen ipv geld.

Dat is nu eenmaal de kern van het spel he jongens. Al vertienvoudigen ze het prijzengeld, als je er voortijdig uit ligt maakt het niet uit of er 5000 of 50.000 in de kas zit.

Ik vond het een fantastische aflevering, alles wat De Mol zo goed maakt. Maar geen idee wie de Mol is. Elke keer ik iemand verdenk kan ik ook vijf zaken voor de geest halen die een Mol niet zou doen.

Bwah, ge moet niet winnen van Annelotte hé, ge moet gewoon niet de laatste zijn en dan is 1 pasvraag beter dan 0. Hij doet nu idd wel heel weinig, maar ik denk dat ik liever 1 pasvraag heb dan allebei 0 uit principe.
Op zijn minst had Sven toch altijd moeten zeggen We doen "blad, steen, schaar", of ik sta recht.
Annelotte had daar toch altijd mee ingestemd? Dan had Sven in elk geval 50% kans op 5 pasvragen.

Het was al enkele jaren triestig maar dit jaar is het zo erg dat zelfs de productie het niet kan laten er iets over te zeggen tegen de kandidaten. In De Mol wordt gewoon niet meer om het geld gespeeld.

Neem nu de situatie van die bomtafel. Sven en Annelotte overwegen zelfs niet de optie de bom te ontmantelen. Ah neen meteen pasvragen. Altijd maar pasvragen. Verleden seizoen was dé sterkhouder van de show (Joeri) net de man die resoluut voor dat geld ging en dat gaf goede TV.

Dat ze volgend jaar eens een twist erin gooien: Al het geld dat de mol uit de groepspot steelt mag hij houden. Misschien dat de dynamiek rond het spel dan terug de bovenhand haalt wanneer mensen beseffen dat iemand van hen effectief financieel voordeel haalt door de boel te saboteren.

Dat fenomeen is pas beginnen toenemen naar mate de locaties spectaculairder werden. Iedereen wou gewoon mee op reis en zo lang mogelijk meedraaien. Als ze moeten kiezen tussen twee of drie werken reizen door Vietnam en komen op plaatsen waar een normale toerist niet komt, of hun nek uitsteken om geld in te zamelen voor een pot die in vergelijking met de kostprijs van zo een reis eigenlijk niet zo spectaculair is dan is die keuze snel gemaakt.

Terug
Bovenaan