Spooky
Well-known member
Bij de piano proef zat hij in de karaoke en vorige week bij de hypnose, 2x absoluut geen logische keuze om als mol te gaan zitten. Verder stuurt hij ook nooit de discussies of bepaalt hij een strategie,... volgens mij is hij de volgende afvallerSorry maar het is toch overduidelijk Lennaert. Ik zou hier tienduizend redenen kunnen geven. Ge moet gewoon Lennaert es volgen sinds de eerste aflevering (nee, echt geen tunnelvisie). Die heeft nu echt nog es geen reet gedaan he voor de groepspot -_- maar blijft wel nog vrij verrassend onopvallend meedraaien.
Maar vandaag ook weer. Als mol wilt ge bij het voetbal zitten want de schuld zal afgeleid worden naar diegene die de goals als keeper binnenlaten of diegene die de vragen fout beantwoorden. Toonde veel inzet bij da voetbal maar heeft nix gedaan. Express hard erin vliegen om dan direct op uwe zij te liggen en dan kunnen die tegenstanders gemakkelijk goals maken. En als er 6/7/8 goals binnen vliegen kan de rest het geld toch ni in de pot houden. Bij het wandelen express eerst een tak gaan zoeken en eronder staan om zeker te zijn dat die vrouwen er ni op zouden gekomen zijn om via de heuvel die tak ervoor te hangen. En aan de bomtafel moest hij nix doen want hij wist toch dat er voor pasvragen ging gegaan worden.
En tegelijkertijd wijst alles er gewoon op dat de rest de mol net niet is. Zelfs met de beste wil van de wereld kan ik geen enkele van die andere verdenken. Da zijn kandidaten die het spel spelen.
De mol kent ook de opdrachten. Bij die tweede opdracht van vandaag met biken/hiken zag je Jasmien vragen van: 'moeten wij naar daaaar?' Allez, zo'n spontane, verraste reactie als kandidate van wat ze moeten doen. En dan Samina die van da pikant eten al eet en verklapt. Als mol weet ge da op voorhand en gaat ge uzelf toch ni verraden zeker? No way. Allez, en da zijn nu echt maar twee dingen van de duusd dingen dak al gezien heb.
.