De Mol 2022

De Mol 2022

Nog iemand die zich ergerde aan de overdreven droneshots? Ok, ik snap het, het is leuk om eens met uit te pakken maar nu werden voortdurend droneclips getoond die van links naar rechts waggelden. Bij mij leek het precies of de aflevering op SD kwaliteit uitgezonden werd? Naast de droneshots waren ook de andere videobeelden heel onscherp en bij momenten zelf blurry.

Dat viel me ook op dat de kwaliteit van de stream zo laag leek te staan?

Nog iemand die zich ergerde aan de overdreven droneshots? Ok, ik snap het, het is leuk om eens met uit te pakken maar nu werden voortdurend droneclips getoond die van links naar rechts waggelden. Bij mij leek het precies of de aflevering op SD kwaliteit uitgezonden werd? Naast de droneshots waren ook de andere videobeelden heel onscherp en bij momenten zelf blurry.
Dat is een van de redenen waarom ik de aflevering zo nerveus vond. Zo nu en dan een droneshot of een ander niet-narratief momentje kan geen kwaad, maar je kan de pracht van dat eiland wel anders illustreren en het geheel rustiger brengen zodat de focus beter uitkomt.

Nu nog het afkopen van vrijstellingen door de groep en er is geen pot meer. Maar hey, iedereen heeft toch zijn plezierreis gehad he. Ah nee, dat was vorig jaar al. De geschiedenis herhaalt zich, of ook niet.

Qua mogelijke verborgen tips houden we ook best 'X' in de gaten.
In het begin van de aflevering zo een "MolX" logo (10e reeks).

Volgende aflevering mogelijks "X marks the spot" (iets met een piratenschat en schatkaart).

Uiteraard geen idee hoe of wat, maar bon, het zou met niet verbazen als we wel vaker een X gaan te zien krijgen :unsure:

Ooit seizoen 1 en 2 van de mol gezien maar sinds "de reboot" eigenlijk nooit meer gekeken. Gisteren dan toch een momentje van "allez how, 'tis aflevering 1, ik zal eens volgen".

Los van het feit dat ik daar opeens Magda zie en dus al meteen een herkenningspunt had vond ik het eigenlijk wel een amusante aanpak. Ik zal wel blijven volgen denk ik.

Anderzijds, wtf is dat met sommige van die idioten (niet in het minst nele? en Uma (ook geen reclame voor mijn west-vlaamse afkomst die Uma)). Ergerlijk gewoon. Als godsdienstleraar niet de evangelisten kennen (en er zelfs geen poging toe doen) , ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze er een spelletje van probeerde te maken maar dit kan toch niet. Daarnaast ook al vanaf moment 1 het ongelooflijk stuk serpent uithangen en vrijstellingen "afpakken" terwijl er afspraken worden gemaakt...ik zie het een echte mol toch nooit doen eerlijk gezegd.

Soit, leuke televisie aangevuld met gatachterlijk gedrag waardoor ik zit te godveren naar de tv. Firstworldproblems.

tbf, die Uma lag ook aan die ketting, waar er óók afgesproken werd dat kaartje niet te pakken. dat heeft welgeteld geduurd tot Nele de discussie genegeerd heeft van wie eerste zou gaan met de belofte "ik ben oud, mij kunt ge vertrouwen"
dan weet ge ook meteen hoe het spel gespeeld gaat worden, en moet ge u ook niet meer inhouden ze.

tbf, die Uma lag ook aan die ketting, waar er óók afgesproken werd dat kaartje niet te pakken. dat heeft welgeteld geduurd tot Nele de discussie genegeerd heeft van wie eerste zou gaan met de belofte "ik ben oud, mij kunt ge vertrouwen"
dan weet ge ook meteen hoe het spel gespeeld gaat worden, en moet ge u ook niet meer inhouden ze.
Het is ook niet alsof ze ze hebben tegengehouden....

Shit, eerste aflevering gemist en ik heb geen abonnement van Streamz of iets. Enig idee of ik die nog ergens kan zien?

Die vrijstelling zou altijd aan een uitdaging gekoppeld moeten zijn, zoals “Haal vandaag als groep € 5000 binnen en we spelen een mini-game, om de vrijstelling voor 1 iemand te winnen en 1 algemene tip over De Mol voor de hele groep.

Zo moeten ze eerst hun best doen voor de proeven en moet De Mol ook in actie schieten, om geld uit de pot te houden en niet ontmaskerd te worden.

In café de mol zat Jens wel tussen Lennart (mol van vorig jaar) en Philippe (de flauwe plezante waarvan iedereen vorig jaar dacht dat hij de mol was)

Kan evengoed zijn dat er geen mol was en dat Jens gekozen werd als mol en hij dat pas wist toen ze foto's van hem en de koekoeksklok namen:unsure:
Maar dat geloof ik niet, lijkt me iemand die niet de mol zou kunnen spelen.
Echt wel.. Die kerel zet ons hele dagen int zak om ons te kloten en kan zich maar al te goed serieus houden. En hij maakt er zijn werk van ook.

Zo had hij samen met een andere maat op reis geweest en een dildo aan een fles water gebonden en in die maat zijn valies verstopt. Om zich dan van de domme te gebaren toen die valies eruit gepikt werd op de luchthaven.

Had hij nog een heel filmpje gemaakt vooraf over hoe hij het allemaal gedaan had. Het is een geslepen rotzakje.

Pfff, al een paar keer gezegd hier blijkbaar, maar die Nele :wtf: Ik heb mij serieus doodgeërgerd aan die vrouw. Al even klungelig als Philip vorig jaar, maar 100x onsympathieker. In uw allereerste minuten van de mol al direct voor een vrijstelling gaan, ronduit zielig vind ik dat. En dan met die cactussen, aub zeg. Je zag dat den andere zich ook doodergerde.

Moeilijk om al een mol te voorspellen. Anke is de eerste naam waar ik zo direct aan denk, hoewel die in de eerste proef 0,0 invloed heeft gehad... Maar de andere vrouwen lijken mij ook geen mol te zijn. Emanuelle zou me echt verbazen en Uma en Nele waren deze aflevering toch echt wel te opvallend.

Van de mannen zou ik op dit moment Sven pakken wegens te hard op de achtergrond.

Trouwens dat Jens zogezegd niets wist over zijn deelname, dat maak je het kleinste kind nog niet wijs. Alsjeblieft hè. Naar Frankfurt via Lanzarote en dan nog eens op een datum die de productie heeft bepaald voor u? Om daarna in een twee verschillende taxi's te gaan zitten, waarvan de laatste een camera heeft. Sure. Om nog maar te zwijgen over die klok waar zogezegd al een jaar die vrijstelling in zit. Alsof men het risico gaat nemen dat hij er toch eens per toeval gaat inkijken. Leuk geprobeerd tho.

Laatst bewerkt:
Je tabblad casten als je een Chromecast hebt of via HDMI naar je tv lijkt de enige optie bij die website. Voor zo'n firma zou dat toch wel beter moeten kunnen.
Mijn tv heeft ook gewoon een browser, en dan kan je inloggen op GoPlay en afspelen, werkt eigenlijk perfect ... Doe dat voor vrtn en consoorten ook.

Mijn tv heeft ook gewoon een browser, en dan kan je inloggen op GoPlay en afspelen, werkt eigenlijk perfect ... Doe dat voor vrtn en consoorten ook.
Juist ja. Dat werkt natuurlijk ook. Helemaal vergeten, al doe ik het zelf soms ook zo. Succes en veel plezier met de aflevering.

Terug
Bovenaan