De Verhulstjes Seizoen 7

Het nieuw is er ondertussen ook weer een beetje vanaf eh:
- Viktor probeert iets nieuw en klungelt er op los tot hilariteit van iedereen.
- Marie die duidelijk probeert aan een eigen carriere te timmeren en zeer dankbaar is voor alle kansen die ze van haar vader krijgt.
- Diezelfde vader die af en toe wat oneliners produceert al dan niet om Viktor in het belachelijke te trekken.
- Ellen die weer iets nieuw voor de hond koopt of een nieuwe hond (als ik het goed gezien heb).

Het zal hier ook wel weer opstaan als achtergrondgeluid tijdens het werk maar mijn volledige aandacht kunnen ze toch niet langer dan vijf minuten houden.

Men mag dan eens stoppen met dit programma, ik ben gestopt met kijken na dat seizoen waar ze in de Ardèche gingen visssen. Uiteindelijk is de rode draad door elk seizoen hetzelfde. Ik vermoed dat hier wel wat budget van play tegenaan gesmeten wordt. Budget dat gebruikt kan worden om eens iets anders te maken, met wat meer niveau.

Met 700.000 kijkers per aflevering vorig seizoen gaan ze die advertentiekip met de gouden eieren niet slachten zoals een gepluimde legbatterij. Het alledaagse van de reeks zal de mensen goed aanspreken. Zo'n beetje "hij is er nog altijd ene van ons (de modale middenklasse)".

Terug
Bovenaan