De Verhulstjes Seizoen 6

Die kale gast op Kamping Kitch die aan Marie iets vroeg over haar setlist, vond ik wel serieus cringe.

Martine wel bangelijk, met dat blikje bier het podium op 😂

Ik zie ze wel graag bezig. Ik hou van hun authenticiteit. Ondanks al het geld in de wereld vieren ze Viktor zijn 30ste verjaardag in een klein lokaal bruin kroegske met marginale meezingers, eten ze met veel smaak friet met een speigelei, gaan ze op weekend in een eenvoudige chalet, rijdt Gert op een fiets van 20 jaar oud die hij zorgvuldig beveiligd tegen diefstal etc. Ok, Er is zeker ook de nodige luxe aanwezig, wat logisch is met zo’n rijkdom, desalniettemin genieten ze eveneens van eenvoud.

Nochtans fantastische kroeg, uren versleten

Op vrijdag tss 17u en 19u is het daar altijd Happy Hour op zo goed als alles!

Gin tonic, 2 gins en 1 tonic
Rum cola, 2 rums en 1 cola.
Halve liter bier, ne liter
….

31/12 hun laatste dag jammer genoeg :sad:

Het seizoen is in de luwte geeïndigd. Er was wat reclame voor Baraque Fraiture en voor je kon zeggen "gebeurt er iets?" waren ze al hun glas bubbels aan het heffen met afitteling. Ik zat me de hele tijd af te vragen of het begin november was opgenomen of december 2023 (wat een boeiendere vraag was dan zien of ze een hert gingen spotten).

Het seizoen is in de luwte geeïndigd. Er was wat reclame voor Baraque Fraiture en voor je kon zeggen "gebeurt er iets?" waren ze al hun glas bubbels aan het heffen met afitteling. Ik zat me de hele tijd af te vragen of het begin november was opgenomen of december 2023 (wat een boeiendere vraag was dan zien of ze een hert gingen spotten).
De dag dat ik zo rijk ben als Gertje, ga ik mijn tijd toch niet verdoen in iets doms als een weekendje Baraque Fraiture. Ik snap Victor dat die daar van miserie begon te zuipen. Golf tussen de koeien, serieus?

Ik denk dat een aantal van hun trips niet hun gewone doen zijn maar door de redactie samengestelde Vlaanderen Vakantieland uitjes. Anders zie je al helemaal niets buiten hun dagelijkse restaurant en strandbar rond hun woning aan de kust. Gertje aan Baraque Fraiture hadden ze al in jaren niet gezien, erg spontaan zal het dus niet zijn.

Ik denk dat een aantal van hun trips niet hun gewone doen zijn maar door de redactie samengestelde Vlaanderen Vakantieland uitjes. Anders zie je al helemaal niets buiten hun dagelijkse restaurant en strandbar rond hun woning aan de kust. Gertje aan Baraque Fraiture hadden ze al in jaren niet gezien, erg spontaan zal het dus niet zijn.
De dag dat ik zo rijk ben als Gertje, ga ik mijn tijd toch niet verdoen in iets doms als een weekendje Baraque Fraiture. Ik snap Victor dat die daar van miserie begon te zuipen. Golf tussen de koeien, serieus?

Jullie hebben duidelijk niet aandachtig gekeken. 😅 Een voormalige werknemer (waar hij wrsclk goed mee overeenkwam) waar hij 30 jaar heeft mee samengewerkt heeft daar een gite opengedaan en de activiteiten carte blanche geregeld. (Ideaal om een aflevering de Verhulstjes mee te vullen en eventueel die vriend een beetje te helpen met reclame).

Het is niet omdat je rijk bent dat je daarom altijd speciaal moet doen ?
Er zijn nog hele rijke mensen tevreden zijn met gewone dingen.

Jullie hebben duidelijk niet aandachtig gekeken. 😅 Een voormalige werknemer (waar hij wrsclk goed mee overeenkwam) waar hij 30 jaar heeft mee samengewerkt heeft daar een gite opengedaan en de activiteiten carte blanche geregeld. (Ideaal om een aflevering de Verhulstjes mee te vullen en eventueel die vriend een beetje te helpen met reclame).

Voormalig mag je schrappen want minstens 1 van de 2 werkt nog altijd voor hem

Ze blinken net uit in eenvoud en simpele dingen. Het is net wat hun siert imo. Zie je toch vaker bij rijken die met niets begonnen zijn.

Verder is de Verhulstjes toch zoals elk seizoen: ze nemen een paar aangestipte dagen op het jaar waar de familie vakantie heeft of een uitstap doet. Het is geen soap zoals de Pfaffs waren ze weken aan een stuk met een camera achter hun gat lopen.

Laatst bewerkt:
En Marie haar reactie: Ik kon niets tegen Martine zeggen want dat was niet zo gepland :laugh:

Van improvisatie heeft ze precies nog niet gehoord
Zo'n optredens laten weinig plek voor improvisatie hoor. Dat is nen backing tape dat loopt, alles moet op bepaalde momenten gebeuren.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan