Idd. Die zitten dan zo te klungelen dat we twijfelen dat ze de mol zijn, doen alsof ze de mol zijn of gewoon lomp zijnMisschien was het net de bedoeling om ook wat minder sympathieke klunzen mee te nemen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Die zitten dan zo te klungelen dat we twijfelen dat ze de mol zijn, doen alsof ze de mol zijn of gewoon lomp zijnMisschien was het net de bedoeling om ook wat minder sympathieke klunzen mee te nemen.

Met de vrijstellingen had ik nog een idee dat hier waarschijnlijk meteen zal worden doorprikt, maar ik dacht:
Er verandert niets aan het principe van de vrijstelling (als in: vrijstelling of geld voor de pot) doorheen het seizoen. Maar als je in de finale geraakt, wordt er 1 punt afgetrokken van je eindrapport per vrijstelling die jij doorheen het seizoen hebt 'gewonnen'.
Akkoord, je gaat nog mensen hebben die gewoon tot in de finale willen geraken, maar als je daar dan staat, wil je toch ook winnen he... En zo geef je een voordeel aan een finalist die tot daar is geraakt met minder/geen hulp.

Leer dan gewoon rekenen want uw optelsom klopt gewoon niet.Mor enfin. Heb je mijn vorige post niet gelezen? Waarin ik letterlijk zeg dat die delen apart van het verhaal inderdaad niet meteen raar zullen overkomen, maar als je de optelsom ervan maakt en als je begint na te denken over alles wat er de voorbije weken gebeurt zou er toch op z'n minst een belletje moeten gaan rinkelen.
Het verhaal dat ze ons nu laten geloven is gewoon dubieus en weinig geloofwaardig en er zijn genoeg mensen hier die het ook niet geloven. Ik ben dan erg benieuwd naar de slotaflevering waarin ze er blijkbaar nog dieper op in gaan.
De makers vonden het duidelijk ook zeer gewaagd, daarom dat ze hem als "overbodige" speler toegevoegd hebben.Vooral de periode vind ik ook nog wel gewaagd om mee te doen voor hem.
Begin januari is zijn vrouw bevallen. Ik weet nu wel niet wanneer de opnames juist waren, maar die kleine had maar eens een maand te vroeg moeten zijn..
Ik zag dit enkel hier terugkomen, dit is toch een beetje vreemd, vind ik. Ze tonen duidelijk in de montage dat Uma en Bert "alles" inzetten op Jens, en Jens ligt er uit. Lijkt me dan dat de mol in dit duo zit? Maar dan zouden ze het toch ook nooit tonen in de montage van aflevering twee, dat is er even makkelijk uitgeknipt ...Uma en boomsnoeier gingen alles inzetten op Jens. Jens ligt eruit. Uma of boomsnoeier is de mol. Ik ga voor Uma. Alhoewel boomsnoeier geen 2 meter diep kan duiken.

Ik denk C en dat Uma de mol is. Misschien vergezocht, maar Bert lijkt me iemand waar je als mol net niet uren mee aan tafel/bed wilt spenderen omdat die je de hele tijd uitdaagt.Ik denk persoonlijk A.![]()
Het enige dat de boomsnoeier in dat fragment zei, was iets à la 'alles op 1 persoon zetten begon wel aanlokkelijk te lijken'. Dat kan betekenen:
A. niet per se dat ze het hebben gedaan (de kracht van editeerwerk)
B. Ze kunnen geluk hebben gehad dat Jens zich voor de vragen toevallig vaak genoeg in het groepje van de mol bevond en ze zo per toeval genoeg vragen juist hadden, terwijl Toon en Jens met hun spreiding malchance hadden en telkens op kandidaten hadden ingezet die niet het gepaste antwoord op de vraag waren.
C. De mol is Uma of boomsnoeier.
Ik denk persoonlijk A.![]()
Of ze willen net dat je zoiets hebt van: nope, dat is te makkelijk. AHA!Alsof ze bij de makers van de mol het ons zo gemakkelijk zouden maken![]()
waren ze niet bezig dat de Mol van Ieper was en dat is toch enkel Jens?Ik gok optie D: de ondertitelaars hebben ons gefopt en eigenlijk zijn ze vol op Yens gegaan ipv Jens ;-)
Dit dus, ik snap niet dat mensen nog altijd denken te kunnen achterhalen wie de mol is gewoon door naar de afleveringen te kijken, voor mij is het gewoon entertainment. Ik zie het graag en de opdrachten die ze weer verzonnen hebben enzo. Maar de zoektocht naar de mol die is als kijker op voorhand al verloren.Of ze willen net dat je zoiets hebt van: nope, dat is te makkelijk. AHA!
Ik ben er tijdens het kijken niet echt mee bezig. Dat is zodanig gemonteerd dat je er gewoon niet op voort kan gaan vind ik.
De laatste aflevering is 't dan van: maar! er zaten veel tips in!
"De 3de letter van de naam van de mol is de 5de letter van het alfabet. In aflevering 5 kijkt Gilles rechts van de camera terwijl de mol links staat. Als je dan keek naar de boterhamdoos van de mol zag je duidelijke dat er een blauwe elastiek rond zat. De vingerafdruk in het logo is blauw..."
Moh, dat ik dat niet door had zeg.
Meh, de 2 sympathiekste er tegelijk uit.
De rest vind ik tbh maar kwallen of irritant. Zonde van het programma, de gun factor is helemaal weg nu bij mij.
dat zou pas een plottwist zijn: de Mol is al naar huis sinds aflevering 2!waren ze niet bezig dat de Mol van Ieper was en dat is toch enkel Jens?
Of je laat mensen zelf beslissen hoe ze graag kijken?Dit dus, ik snap niet dat mensen nog altijd denken te kunnen achterhalen wie de mol is gewoon door naar de afleveringen te kijken, voor mij is het gewoon entertainment. Ik zie het graag en de opdrachten die ze weer verzonnen hebben enzo. Maar de zoektocht naar de mol die is als kijker op voorhand al verloren.