En waar kom ik daar dan juist in tussen? Wie beleter ik om, in u woorden, te kijken zoals hij of zij graag wil?Of je laat mensen zelf beslissen hoe ze graag kijken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waar kom ik daar dan juist in tussen? Wie beleter ik om, in u woorden, te kijken zoals hij of zij graag wil?Of je laat mensen zelf beslissen hoe ze graag kijken?
Je spreekt een waardeoordeel uit over mensen die proberen te achterhalen wie de mol is: "ik snap dat niet ... " waarbij je impliceert dat uw manier van kijken superieur is. Zowat de definitie van gatekeeping.En waar kom ik daar dan juist in tussen? Wie beleter ik om, in u woorden, te kijken zoals hij of zij graag wil?
Er staat wat er staat, dat ik het niet snap, jij bent degene die daar een betekenis aan wil hangen die ik nergens heb uitgesproken. Ik geloof inderdaad niet dat de makers van De Mol op zo'n manier zouden verraden wie effectief de mol is en ik ga me er dus zelf niet mee bezig houden, maar ik heb toch helemaal nergens laten vallen of zelf maar geïnsinueerd dat iemand anders dat niet zou mogen doen?Je spreekt een waardeoordeel uit over mensen die proberen te achterhalen wie de mol is: "ik snap dat niet ... " waarbij je impliceert dat uw manier van kijken superieur is. Zowat de definitie van gatekeeping.

Nja, als jij "ik snap niet dat mensen nog altijd denken... " geen waardeoordeel vindt, dan is dat maar zoEr staat wat er staat, dat ik het niet snap, jij bent degene die daar een betekenis aan wil hangen die ik nergens heb uitgesproken. Ik geloof inderdaad niet dat de makers van De Mol op zo'n manier zouden verraden wie effectief de mol is en ik ga me er dus zelf niet mee bezig houden, maar ik heb toch helemaal nergens laten vallen of zelf maar geïnsinueerd dat iemand anders dat niet zou mogen doen?

Manu, toch?Zo moeilijk vind ik dat niet, alleen zijn er 2 personen die het moeilijk gaan maken: de mol en Uma bij het duiken![]()
Precies de zus van de Philippe van (denk) vorig jaar. En allejezus, wat een irritant geluid dat die produceert, precies alsof die een jarenlang dieet van groene michel en schuurpapier achter de rug heeft.Ook geen fan van en wat een idioot is die Manu. Zo saboteren. Tijd rekken bij de foto's en dan nog is bij dat duiken.Een irritante figuur als Nele kan echt het plezier uit een programma als dit zuigen.Precies de zus van de Philippe van (denk) vorig jaar. En allejezus, wat een irritant geluid dat die produceert, precies alsof die een jarenlang dieet van groene michel en schuurpapier achter de rug heeft.
Inderdaad. Maar een simpele leeuw was dan weer te moeilijk.Manu kan plots spaans. Wat een wonder....