De Mol 2023 - Algemeen

De twist moet nog komen: er zit een tweede bv in die wel een aflevering heeft vol kunnen houden dat hij "Ruben" heet.

Ik heb je wel door, Loic Van Impe!!

Hoe langer ik er over nadenk hoe onlogischer dat ik het vind.

Je belt expres een BV op om te horen of die interesse heeft. Je laat die het ganse selectieproces doorlopen en neemt die mee. Om dan uiteindelijk het risico te lopen dat die er uit ligt. Je hyped het begin op met een referentie naar Twin Peaks om dan er gewoon niks mee te doen.

Ik hoop dat er nog iets volgt. Een mindfuck oid. Anders is dit toch gewoon vreemd?
Waar wordt er gezegd/beweerd dat ze een BV opgebeld hebben?

maar ze hebben die dus niet gebeld om eens te hóren of die interesse had, ze hebben die gebeld omdàt hij interesse had.
mogelijk heeft hij al meermaals laten vallen dat hij wou mee doen, maar heeft hij zichzelf nooit ingeschreven omdat "het niet voor BV's is"

nu goed, ik ben er ook niet zeker van dat die effectief "out" is.

Uit eerdere edities kunnen we toch concluderen dat de mol in het begin zeker wat op de achtergrond blijft qua montage, dus het zou me niet verbazen moest dat nu weer het geval zijn. Ik vond in deze aflevering bijvoorbeeld dat zeker Lancelot en Conny(?) steeds vrij aanwezig waren. Matteo uiteindelijk ook, ik vond het bv. opvallend hoe vaak die in beeld werd bracht met die klok, maar die ligt er dus uit. Maar die eerste twee durf ik toch wel al schrappen tbh. Die Leïla vond ik bijvoorbeeld vrij onopvallend deze aflevering, dus dat zou al een piste zijn om in de gaten te houden voor mij.

Die Samya heeft bij mij na één aflevering al afgedaan. Ik vond die haar reactie naar Toos toe over het niet geven van informatie aan Lieselot ronduit degoutant.

Reactie eerste 20 minuten van de aflevering: wie de fuck is Matteo Simoni :unsure:
https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2018%2F07%2F11%2Fe67e0012-8505-11e8-965b-99421d03e4a2_web_scale_0.7658643_0.7658643__.jpg

:unsure:

Enige Nederlandstalige media die ik consumeer het vrt nieuws/terzake of de Mol. Rest allemaal Franstalig. Zal dus daaraan liggen.

Enige Nederlandstalige media die ik consumeer het vrt nieuws/terzake of de Mol. Rest allemaal Franstalig. Zal dus daaraan liggen.

Maar dan nog blijft het wel raar dat ge nog nooit van hem gehoord zou hebben.
Hoe langer ik er over nadenk hoe onlogischer dat ik het vind.

Je belt expres een BV op om te horen of die interesse heeft. Je laat die het ganse selectieproces doorlopen en neemt die mee. Om dan uiteindelijk het risico te lopen dat die er uit ligt. Je hyped het begin op met een referentie naar Twin Peaks om dan er gewoon niks mee te doen.

Ik hoop dat er nog iets volgt. Een mindfuck oid. Anders is dit toch gewoon vreemd?

Of het is gewoon het bewijs dat er totaal geen sprake is van opgezet spel en het dus gewoon toeval is dat net hij er als eerste uitligt?

Wat ik me nu ook afvraag: die kandidaten zien elkaar voor het eerst in Arizona. Nemen die dan allemaal aparte vluchten naar Arizona of is die eerste blik naar elkaar toe gespeeld?
Matteo was een vlucht later.
Andere zullen gewoon gescheiden zitten op een vlucht van 300 personen.
Toch al moeilijk om toeristen met zakenmensen en molkandidaten te gaan onderscheiden.
En waarschijnlijk wel opgelegd van geen contact te proberen zoeken.
Sowieso wel apart transport naar hotel etc, denk dat ze daar wel de nodige moeite in steken.

Politieke stellingen maken en verdedigen graag in P&A
Ik dacht ook meteen aan een Hollandse vrouw. Ik vond diene Lancelot ook niet meteen ne sympathieke gast maar na 2 minuten op twitter op #demol lezen heb ik er al compassie mee.
Toch ook eens een kijkje gaan nemen, en triestig eigenlijk dat er zo persoonlijk gedaan wordt. Uzelf eens even in die zijn plaats zetten zou al helpen, veel mensen die graag willen meedoen maar zou je graag zelf zo’n ongegronde bullshit over jezelf willen lezen? Moet al serieus sterk zijn om te zeggen dat het je niets zal doen en wat voor een onrecht het is. En zo te zien zijn het wel van die personen die zelf maar al te rap zullen zagen over hun rechten en gaan wenen bij unia dat ze onrecht worden aangedaan op basis van gender, geaarheid, huidskleur of weet ik veel wat. Maarja dat zijn vaak de eersten om een ander de vinger te wijzen.

Terug
Bovenaan