Green Mamba
Well-known member
Seizoen 15 of 20Wanneer krijgen we eens een All Stars-seizoen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Seizoen 15 of 20Wanneer krijgen we eens een All Stars-seizoen?
Laat maar uit als het van mij afhangt.Wanneer krijgen we eens een All Stars-seizoen?

Dat er niet bewust gemold wordt, daar geloof ik nu eens niets van.En hoe ga je in al die gemeenschappelijke proeven bepalen wie hoeveel geld heeft opgebracht? Ik zou niet te veel rommelen aan de formule, die werkt al meer dan 10 jaar quasi perfect. Zowat elke kandidaat zegt achteraf ook niet bewust gemold te hebben om zichzelf verdacht te maken, bij heel veel proeven denk ik zelf ook: doe deze proef in een teambuilding en je hebt zelfs geen mol nodig om die de helft van de tijd te doen falen. Of je daar nu meer geld of meer incentive voor geld aan koppelt of niet, ik denk niet dat dat zoveel verschil gaat maken eerlijk gezegd.
Wat ik wel meer wil zien zijn van die mindfucks, genre 'kies je voor een gegarandeerde 2000 euro / weekendje met je mama" na deelname of voor x-pasvragen/vrijstelling.
Christian & BartAllez, er zijn zoveel toffe kandidaten die ik nog wel eens wil terugzien![]()

Lynn haar lichaam > StéphanieÉlisabeth en Stéphanie in one picture![]()
Dat hoeft voor mij ook niet, BV's ook niet. Ik vind het net goed dat het meestal onbekenden zijn die er aan deel nemen. Ik vermoed dat ze toch ieder jaar redelijk wat inschrijvingen ontvangen want ze lijken wel goed te kiezen wie ze laten deelnemen.Wanneer krijgen we eens een All Stars-seizoen?
Ik denk dat dit nog voor de kandidaten nog voor kijkers een extra dimensie brengt. De bedoeling van een tv programma is om mensen te doen kijken en het scripten van net te (mis)lukken is daar voor mij een belangrijke factor in.Ik zou het wel eens een vernieuwend concept vinden als ze de mol gewoon helemaal niet meer briefen. Hem gewoon aanduiden en hem laten mollen op basis van de info die alle andere kandidaten krijgen.
Hetgeen dat bij deze aflevering duidelijk is geworden, wat veel minder duidelijk was op tv is dat Senne echt alle proeven wou doen mislukken. Het is dus een zwakke mol in het opzicht van “ontmaskeren”, maar een sterke mol in het geld wegnemen.Precies inderdaad toch een vrij zwakke mol die door veel mensen en snel ook ontmaskerd is.
Gelukkig merk je er op tv niet echt iets van.
Puur op gevoel:Dat te winnen bedrag is ook totaal niet geïndexeerd
Volgens wikipedia:
Seizoen 1 - 1.150.000 Bfr (28.508 EUR)
…
Seizoen 11 - 27.320 EUR
Seizoen 12 - 24.160 EUR
Dus ik zou eerder stellen dat de uiteindelijk gewonnen bedragen in de eerste seizoenen hoger lagen, terwijl je tegenwoordig voor een euro een pak minder kan kopen dan vroeger.
Dus inderdaad, dat geld is sowieso geen incentive. Doe dat volgend seizoen allemaal eens maal 10 en je zal toch een ander programma te zien krijgen denk ik.
Ja BV’s ook absoluut geen nood aan. In Nederland is dat altijd met BN’s zeker?Dat hoeft voor mij ook niet, BV's ook niet. Ik vind het net goed dat het meestal onbekenden zijn die er aan deel nemen. Ik vermoed dat ze toch ieder jaar redelijk wat inschrijvingen ontvangen want ze lijken wel goed te kiezen wie ze laten deelnemen.
Heel af en toe zit daar ook een BV tussen. Evi Hanssen heeft o.a. eens deelgenomen daar.Ja BV’s ook absoluut geen nood aan. In Nederland is dat altijd met BN’s zeker?
Die zou dan wel eens het poepemolleke kunnen zijn!Een Molseizoen met de onvermijdelijke -want het is Play- Dzjeems Koek. Nee dank u.

Onmogelijk gezien de productie De Mol helpt.Eigenlijk zou de mol het geld moeten verdienen dat verloren wordt, maar dat er dan een redelijk groot bedrag af gaat per kandidaat waardoor die verdacht wordt.
Dan moeten ze de mol niet meer helpen heOnmogelijk gezien de productie De Mol helpt.
Het zou oneerlijk zijn omdat ze De Mol helpen om geld te verdienen, plus ze schieten in hun eigen budget door De Mol te helpen.

Dat argument had ik hier zelf ook al aangehaald, maar dan vinden sommigen dat De Mol niet goed kan mollen bij sommige proeven.Dan moeten ze de mol niet meer helpen he![]()