GoPlay app (of website?)Ohneegemist.
Is het nog ergens terug te kijken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GoPlay app (of website?)Ohneegemist.
Ohneegemist.
Alleen Els zat op een stoel, Pedro en Sarah hun schakelaar was uitgeschakeld.Prachtige eerste aflevering. De Mol zoals het zou moeten zijn: leuke proeven, leek alsof de kandidaten een eerlijke kans hadden, hebben zelfs nog wat geld binnengehaald... maar duidelijk ook ruimte voor sabotage.
Dat koffertje... dubbel gevoel bij: als éénmalige gimmick voor dit seizoen: fantastisch, zeker omdat ze de kans gekregen hadden om het tegen te houden... dat plaatje met '37' versus een kans om de eerste aflevering niemand naar huis te sturen: mooi evenwicht, ze hebben er wel een zware prijs voor betaald (want het leek mij dat maar één van de 3 takers, Pedro (?)) zijn voordeel heeft kunnen benutten?
Voorlopige keuze als Mol vind ik een moeilijke... ik vermoed dat De Mol desondanks het liefst in de helikopter gezeten zou hebben, maar die zijn mijns inziens wel uit de moeilijkste container vertrokken, ook het tweede team... die dan weer eigenlijk met hun originele tactiek (2x juist, 1x fout) de helikopter bereikt hadden moeten hebben, prachtige staaltjes mislukte psychologie. De 3e container is verdiend het langst opgesloten gebleven, het neus aanraken was ik wellicht ook nooit achtergekomen, maar het vloeken leek toch erg opvallend als minpunt.
Normaal supporter ik schaamteloos voor mede-Limburgers, maar tot dusver vond ik Hilde wel de meest zwakke/irritante kandidate, door een tweetal uitspraken, kan nog wel beteren. Verder lijkt het mij een fijne groep.
Café De Mol meteen geskipt, omdat ze zo vriendelijk waren te tonen wie de "Molwatchers" waren, mezelf een anticlimax van maximale irritatie uitgespaard. Hopelijk krijgen de kijkcijfers ervan een serieuze dip, zodat ze zich volgend jaar herpakken.
Alleen Els zat op een stoel, Pedro en Sarah hun schakelaar was uitgeschakeld.
Lennart zegt "hallo."Pedro is 100% nooit de mol. Veel te eerlijke kerel!
Kunt Pedro niet kwalijk nemen om Sarah en Els een "groepsknuffel" te geven bij elke gelegenheid :')Het is elk jaar opvallend hoe familiair die mensen zijn in de eerste aflevering met elkaar.
Als de vragen allemaal goed waren, reden ze gewoon verder en geld in de pot.Dus het eerste busje moest drie vragen beantwoorden. Als er één fout was, stonden ze stil tot het andere busje hen had ingehaald. Wat gebeurde er als ze alle drie goed waren? Gewoon geld in de pot en verder rijden? Heb dat precies net gemist.
Ja, maar Sarah was ook te laat boven. Dus één van de anderen die wel op tijd was heeft Sarah haar schakelaar uitgezet. Pedro is de enige die op tijd was én wist welke schakelaar van hem was.
Ik mis Bart met zijn "het is hier niet Vlaanderen vakantieland."
, terwijl die dingen al jaren niet meer bestonden ook toen.als die Rusiana in die kast zat werd er toch van boven geroepen dat ze eruit moest komen, en dat het nog hoger was?Ik vond het vooral opvallend dat er precies niemand van de personen aan de schakelaars nadien terug naar beneden liep of riep, om al de rest de goede kant op te sturen. Maar misschien mocht dat niet?
dat vind ik nu niet. iedereen hier (en op reddit) vindt het logisch dat je voor dat voordeel gaat (ik niet, maar goed).Voorlopige keuze als Mol vind ik een moeilijke... ik vermoed dat De Mol desondanks het liefst in de helikopter gezeten zou hebben,
Het is elk jaar opvallend hoe familiair die mensen zijn in de eerste aflevering met elkaar.
Dat goede vrienden / familieleden zo doen, tot daar nog aan toe, maar volslagen onbekenden op dag één?
En de eerste eliminatietraantjes zijn er ook. Je zou juist blij moeten zijn dat er eentje het afbolt. Meer kans om te winnen.
Als je op reis wil gaan met onbekenden en vrienden wil worden dan boek je zo'n reis, dat je die optie geeft om te binden met onbekenden.
Ik mis Bart met zijn "het is hier niet Vlaanderen vakantieland."
Pedro is gewoon zo'n gast die graag knuffelt en gezellig is.Kunt Pedro niet kwalijk nemen om Sarah en Els een "groepsknuffel" te geven bij elke gelegenheid :')
Dat waren (denk ik) deelnemers die +/- op hetzelfde moment op het 36e verdiep aan het zoeken waren en de sabotage ontdekten, niet van mensen boven aan de schakelaars. Maar de montage was niet altijd even duidelijk.als die Rusiana in die kast zat werd er toch van boven geroepen dat ze eruit moest komen, en dat het nog hoger was?
Je redenering kan kloppen maar je bevindt zich toch nog eerder op beginnersniveau.Ik ga voor Els
- zat goed om te mollen bij bootproef
- volgde Hilde gemakkelijk bij voorstel om te switchen naar fout antwoord bij de lift
- zat bij de groep die gekozen heeft om de molkoffer te laten passeren

Het viel me ook op. Zoenen en knuffelen alsof die al jaren beste vrienden zijn.Het is elk jaar opvallend hoe familiair die mensen zijn in de eerste aflevering met elkaar.
Ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel emoties er vrijkomen met zo'n avontuur als de Mol. Zeker als al even in de sleur van het leven zit en dan mag je drie weken gaan "spelen" in Thailand op kosten van Play4 ...Het viel me ook op. Zoenen en knuffelen alsof die al jaren beste vrienden zijn.
Het is natuurlijk schonere TV wanneer iemand staat te wenen omdat ze het zielig vindt dat sommigen op de eliminatiestoel moeten gaan zitten dan iemand die toekomt met een smile 'haha losers' en dan luidop FUUUUUUUUCK roept wanneer iedereen toch doorgaat.
Aaaah, den Bouba. Nu weet ik het weer.Alexy lijkt wat op die gast met zijn legendarische 'het leven is geen ponykamp' uitspraak van een paar seizoenen geleden