Ik was er op aan het wachten vanaf die uitspraak, ik denk dat Vanaken nog een stuk of 10 andere parels vanop afstand in zn highligjts heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was er op aan het wachten vanaf die uitspraak, ik denk dat Vanaken nog een stuk of 10 andere parels vanop afstand in zn highligjts heeft.
We mogen niet lachen met Hans, wel met Romelu?En Lukaku denkt even Messi te zijn. Ge kunt alleszins niet zeggen dat we vandaag niet kunnen lachen
Uiteraard scoort hij natuurlijk ook. Gunt Hans niet de topschutterstitel.
Maar 0 op de belangrijke momentenLukaku met zijn 65ste voor de duivels, en zijn 8ste van de jaar voor de Rode Duivels.
Vietnam heeft het ook al gefucket... dan zal de enige verrassing Oman zijn.

We mogen niet lachen met Hans, wel met Romelu?
![]()

Ach , al maakt dien 300 goals nog zal Hans beter zijn lolWe mogen niet lachen met Hans, wel met Romelu?
![]()
Ach , al maakt dien 300 goals nog zal Hans beter zijn lol

Dacht dat het FC de kampioenen was.kunnen die anderlecht supporters en brugge supporters hun muil eens houden ipv elkaar steken te geven
tis belgie dat speelt en het is precies brugge vs anderlecht

Blij dat ge het zelf zegtAch , al maakt dien 300 goals nog zal Hans beter zijn lol

Als Lukaku 10 goals maakt en we daarmee WK worden en Hans maakt er 0 maar is 10x beter, ... wie gaan de mensen dan herinneren?Ach , al maakt dien 300 goals nog zal Hans beter zijn lol

Onzin.Maar 0 op de belangrijke momenten![]()
voor jullie heBlij dat ge het zelf zegt![]()
Dat bedoel ik he , goals tellen .Als Lukaku 10 goals maakt en we daarmee WK worden en Hans maakt er 0 maar is 10x beter, ... wie gaan de mensen dan herinneren?![]()
Ik had het over die 8 he.Onzin.
Bvb. de 3-2 tegen Japan (was niet eens zijn goal, maar juist "dat" moment is iconisch.)
Maar ik ga er niet over discussieren. Ik heb er ook geen zin in. Als je het niet wilt zien, ga je het ook nooit zien.
Als we een match winnen is het geen belangrijk moment, als we een match verliezen is het wel een belangrijk moment. Dat is het probleem met die redenering. En als je het doortrekt, geldt dat voor elke andere speler, en al zeker elke andere spits voorin (Batshuayi enzovoort). Verder moet een spits ook de bal krijgen van een ander. Een goal is het resultaat van teamwork, niet een speler aan sich. Als een ploeg een match verliest, is dat collectief falen.