De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Dat wordt elke 3 jaar over iemand anders verteld he :tongue:. Nu bon, zullen zien.
dat is dus echt wel zever hé. Bounida is altijd HET grootste talent geweest, de enigste die enigszins in de buurt kwam was Musonda maar we weten allemaal dat die zijn lichaam het jammer genoeg niet aankon

Die jongen is opgehyped door een oud filmpje. Bij zijn laatste selecties voor de beloften maakte hij zelfs amper minuten.
Dat wordt elke 3 jaar over iemand anders verteld he :tongue:. Nu bon, zullen zien.
Ajax heeft die dus gehaald op basis van een filmpje? Allè, ik weet dat mijn club het niet geweldig doet qua beleid, maar zo erg is het ook weer niet.

We gaan moeilijk kunnen zien of iemand het potentieel heeft. Want dat is geen garantie dat het eruit komt.

Karetsas indien hij Belg was zou ik al zeker meenemen. Die zijn keuze voor Griekenland is spijtig want zijn potentieel is toch zeer hoog denk ik.

Voor Bounida is het gewoon te vroeg en denk ik dat zijn potentieel lager ligt dan Karetsas. (al zou ik hem - indien hij wilt - wel al meenemen en een cap laten versieren zodat het zeker zou zijn).

Kan de bond toch echt niet verbaasd over zijn? Elke Marokkaanse Belg gaat voor Marokko kiezen hoor. Zonder een hele discussie over identiteit te starten, die voelen zich allemaal meer Marokkaan dan Belg, gecombineerd met Marokko dat het bijzonder goed doet op dit moment en die hun bond dat daar volop op inzit. Jammer want dit team had wel een El Ouahdi, Talbi & Bounida kunnen gebruiken.
El Ouahdi wel jeugdreeksen met Marokko doorlopen en ondertussen al 24 jaar (en nu pas zijn 1ste interland met Marokko). Daar vind ik het vrij logisch. Ook gewoon dubbele nationaliteit (al had hij ironisch gezien misschien meer kansen gehad op termijn bij België dan bij Marokko, want daar is hij geen basisspeler en wij hebben niet veel... opties op de rechtsback. En Meunier en Castagne zijn niet de jongsten meer. Terwijl ze daar Hakimi en Mazraoui hebben. En Hakimi is maar 3 jaar ouder dan El Ouahdi)

Van Talbi vind ik het toch een stuk spijtiger, hier opgegroeid, Belgische nationaliteit, jeugdreeksen met België doorlopen en niet dat hij te min was voor België (of indien het geval, kan je dat nog niet weten). Idem voor Karetsas, maar daar valt weinig aan te doen.

Marokko natuurlijk ook wel recent enorm aan status gewonnen op het internationale toneel. Dat helpt voor ons ook niet echt.

Laatst bewerkt:
Ja ik heb ergens gelezen dat de bond erg incompetent was in het rekruteren van jongeren met meerdere nationaliteiten. Echt doodzonde. Die mensen zouden eigenlijk direct hun ontslag moeten krijgen en vervangen worden.

Kdacht altijd dat Lavia HET talent was.
Tjah, zo gaat dat bij een talentenfabriek he. ;) :)

Kindermans altijd duidelijk geweest, eerst werd Musonda, terecht trouwens, gezien als het grootste talent. Bounida was nog een stapje hoger.

Denk dat er zich hier een paar aan het miskijken zijn op het feit dat Bounida vooral lichamelijk stappen moest zetten. Dat was algemeen geweten, dat die niet op zijn 17 de pannen van het dak ging spelen ondanks zijn enorm talent.

Goed, zo iemand een landverrader noemen getuigd vooral van weinig empathie. En is gewoon een belachelijke uitspraak.

Dus de ene is een landverrader en bij de andere, die toevallig bij uw ploeg heeft gespeeld, is het de schuld van de bond :laugh: .
Heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken hier dat ik er ook niet echt mee opgezet was. Maar ja bij Talbi had dit misschien vermeden kunnen worden, dat is al wat ik zeg.

Weinig empathie? Die jongens voelen zich duidelijk gewoon geen Belg ondanks ze hier geboren en getogen zijn. Tjah. Sorry dat ze dan voor mij afgedaan hebben.

Nog een geluk dat we Starvin Marvin Ogunjimi hebben kunnen overtuigen.

Moest ineens ook aan Manu Karagiannis denken, dat is toch ook een soort cultheld.

Tjah, zo gaat dat bij een talentenfabriek he. ;) :)

Kindermans altijd duidelijk geweest, eerst werd Musonda, terecht trouwens, gezien als het grootste talent. Bounida was nog een stapje hoger.

Denk dat er zich hier een paar aan het miskijken zijn op het feit dat Bounida vooral lichamelijk stappen moest zetten. Dat was algemeen geweten, dat die niet op zijn 17 de pannen van het dak ging spelen ondanks zijn enorm talent.

Goed, zo iemand een landverrader noemen getuigd vooral van weinig empathie. En is gewoon een belachelijke uitspraak.
Sorry man. Dit is onzin. Je hebt Lukaku die topschutter was op 16/17 jaar. Tielemans die rsca 3x beter liet voetballen als minderjarige. Vandenborre als jongste rode duivel ooit, maar een jongen die op zijn 20 nog altijd niet vaste a speler ergens is is het grootste talent ooit. Onzin. Ik snap dat jullie Academie al enkele jaren achteruit gaat, maar hier win je geen stemmen mee.

Heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken hier dat ik er ook niet echt mee opgezet was. Maar ja bij Talbi had dit misschien vermeden kunnen worden, dat is al wat ik zeg.

Weinig empathie? Die jongens voelen zich duidelijk gewoon geen Belg ondanks ze hier geboren en getogen zijn. Tjah. Sorry dat ze dan voor mij afgedaan hebben.
Het zal u verbazen maar het is niet omdat zo'n kadee voor Marokko kiest, dat hij zich geen Belg voelt. Dat soort zwartwit gezever is compleet onnozel en vooral volstrekt onnodig.

Sorry man. Dit is onzin. Je hebt Lukaku die topschutter was op 16/17 jaar. Tielemans die rsca 3x beter liet voetballen als minderjarige. Vandenborre als jongste rode duivel ooit, maar een jongen die op zijn 20 nog altijd niet vaste a speler ergens is is het grootste talent ooit. Onzin. Ik snap dat jullie Academie al enkele jaren achteruit gaat, maar hier win je geen stemmen mee.
Dus jij weet het allemaal beter dan Jean Kindermans? Als iemand die het op het eerste zicht allemaal toch maar heel beperkt volgt afgaande op uw reacties.

Terug
Bovenaan