De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Dat stadion is toch ook echt typisch Amerikaans gezet met het oog op de TV-broadcast.
in het laatste 3de van het veld (aan beide kanten) is het beeld boven het veld volledig gevuld met sponsoring-muur.

Dat stadion is toch ook echt typisch Amerikaans gezet met het oog op de TV-broadcast.
in het laatste 3de van het veld (aan beide kanten) is het beeld boven het veld volledig gevuld met sponsoring-muur.

Amerikanen krijgen ook een goei 30 min a 40 min aan reclame te zien tijdens de match, is echt vreselijk.

Om de zoveel tijd spit screen met commercials

Die truitjes zijn niet om aan te zien zeg :)
Vind ze nochtans echt knap. Ondanks ik eerst nogal sceptisch was. Wordt mogelijks aangeschaft. Ook leuke color way voor op de Adidas trainingsvesten.

Maar wel waanzin dat er vandaag met deze shirts werd gespeeld, zowel die van usa als van ons.

Laatst bewerkt:
Toffe zege, maar zegt niet zo heel veel. Die stilstaande fases is toch wel iets waar de Belgen op zowel offensief als defensief vlak aan moeten werken, nu ik erover nadenk kan ik mij niet eens herinneren wanneer wij nog eens gescoord hebben met een hoekschop...

Terug
Bovenaan