Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me eigl niet zo een leuk stadion. Ook voor sfeer.Dat stadion is toch ook echt typisch Amerikaans gezet met het oog op de TV-broadcast.
in het laatste 3de van het veld (aan beide kanten) is het beeld boven het veld volledig gevuld met sponsoring-muur.

Dat stadion is toch ook echt typisch Amerikaans gezet met het oog op de TV-broadcast.
in het laatste 3de van het veld (aan beide kanten) is het beeld boven het veld volledig gevuld met sponsoring-muur.
welke sfeer? 61.000 man in dat stadion, maar aan de lege zitjes te zien zou dat dan een stadion van minstens het dubbele moeten zijn (max capaciteit is 71.000)Dat lijkt me eigl niet zo een leuk stadion. Ook voor sfeer.
Vond het raar dat hij de bal vroeg van Lammens...Tielemans![]()
Vind ze nochtans echt knap. Ondanks ik eerst nogal sceptisch was. Wordt mogelijks aangeschaft. Ook leuke color way voor op de Adidas trainingsvesten.Die truitjes zijn niet om aan te zien zeg![]()
.Klopt, maar je kan ze toch maar beter winnenOefenmatch.
Zegt dus niks.

Kerel is toch lichtjes vervloekt als hij een truitje van de nationale ploeg aantrekt.Klopt, maar je kan ze toch maar beter winnen
En nu heeft Openda weer niet gescoord![]()
Niet enkel nationale ploeg.Kerel is toch lichtjes vervloekt als hij een truitje van de nationale ploeg aantrekt.