Renegadexxripxx
Well-known member
Degene met het vele rood zijn de Amerikanen.Onacceptabel die truitjes, zie geen klote verschil
Vond het ook eerst verwarrend...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degene met het vele rood zijn de Amerikanen.Onacceptabel die truitjes, zie geen klote verschil
Ik had 't door ja. Maar als het snel gaat op het verste camerastandpunt zie je het echt te slecht.Degene met het vele rood zijn de Amerikanen.
Vond het ook eerst verwarrend...
Tis te zien hoe de Amerikanen lopen, met de voorkant naar ons (camera) is het duidelijkerHaha, ongelofelijk die truitjes
Same en dat camerastandpunt helpt ook niet. Om hoofdpijn van te krijgen hoe langer je kijkt.Onacceptabel die truitjes, zie geen klote verschil
Vreselijke camera ook inderdaad.Same en dat camerastandpunt helpt ook niet. Om hoofdpijn van te krijgen hoe langer je kijkt.
Van het voetbal word je ook niet vrolijk tjonge jongeSame en dat camerastandpunt helpt ook niet. Om hoofdpijn van te krijgen hoe langer je kijkt.
Amen to that. Het verdedigen op die corner... tja kan je moeilijk verdedigen noemen.Van het voetbal word je ook niet vrolijk tjonge jonge
Das toch gelijk altijd? Of bedoel je die vliegende camera?Same en dat camerastandpunt helpt ook niet. Om hoofdpijn van te krijgen hoe langer je kijkt.
Dat snap ik toch ook niet, je hebt ook gewoon een fitte Seys bij.Wat doet Meunier eigenlijk in de selectie? Alsof je niemand beter vind??
Is dat altijd zo? Lijkt zo ver weg. Lijkt te vaak op 20 kereltjes in een wit shirt die achter de bal gaan.Das toch gelijk altijd? Of bedoel je die vliegende camera?
Jammer want de keepers zijn de enige die ik uiteen kan houden.Toch een beter België na de tegengoal. Lammens is niet meer in beeld gekomen daarna.
Ook wel bizar weinig extra time, zelfs minder dan die drankpauze halverwege
België is een geweldig team. Dit wordt een zeer zware test. Maar ik zou niet zeggen dat het moeilijker is dan toen we tegen Mexico, Uruguay, Paraguay of Ecuador speelden. We zijn zelf bijna op het niveau dat we willen zijn
Mauricio Pochettino, bondscoach VS
Goed op dreef
De Verenigde Staten hoefden zich natuurlijk niet te plaatsen voor het WK op hun grondgebied, en dus moesten ze het de laatste maanden vooral hebben van oefenmatchen. Ze klopten onder meer Uruguay, Paraguay, Australië en Japan en zijn al vijf matchen ongeslagen.
Vorig jaar schopten ze het wél tot de finale van de Gold Cup - het toernooi voor landen uit Noord-Amerika, Centraal-Amerika en het Caribisch gebied. Ze schakelden onder meer Costa Rica en Guatemala uit, en wonnen ook van Saoedi-Arabië, Haïti en Trinidad&Tobago. In die finale verloren ze met 2-1 van Mexico.