De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ik snap niet dat wij nog altijd ons spel niet aangepast hebben aan de nieuwe realiteit van onze verdediging en middenveld.

De ruimte tussen onze linies en het sprekende gemak waarmee de VS keer op keer voor onze goal kan opduiken ...

Toch een beter België na de tegengoal. Lammens is niet meer in beeld gekomen daarna.

Ook wel bizar weinig extra time, zelfs minder dan die drankpauze halverwege

Ik ben er wat laat mee, ik had geen idee dat de Duivels speelden vandaag.

RDT_20260328_2209123508903430165440515.png

Jaja dit heeft het ook niet goed overleefd...

België is een geweldig team. Dit wordt een zeer zware test. Maar ik zou niet zeggen dat het moeilijker is dan toen we tegen Mexico, Uruguay, Paraguay of Ecuador speelden. We zijn zelf bijna op het niveau dat we willen zijn
Mauricio Pochettino, bondscoach VS

1-4 ...
Goed op dreef

De Verenigde Staten hoefden zich natuurlijk niet te plaatsen voor het WK op hun grondgebied, en dus moesten ze het de laatste maanden vooral hebben van oefenmatchen. Ze klopten onder meer Uruguay, Paraguay, Australië en Japan en zijn al vijf matchen ongeslagen.

Vorig jaar schopten ze het wél tot de finale van de Gold Cup - het toernooi voor landen uit Noord-Amerika, Centraal-Amerika en het Caribisch gebied. Ze schakelden onder meer Costa Rica en Guatemala uit, en wonnen ook van Saoedi-Arabië, Haïti en Trinidad&Tobago. In die finale verloren ze met 2-1 van Mexico.

Terug
Bovenaan