De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Verrassende maar ook logische keuzes. Vooral blij voor Mechele, Vanaken, Saelemaekers, De Winter en Heynen, die al jaren naarstig verder werken en presteren.

Ik vind het toch echt veel te vroeg voor Mokio. Onana, Lavia en Mangala natuurlijk wel geblesseerd. Daarnaast wat is de reden om niet voor een Smets te gaan en wel voor een Mechele?

Geen Bakayoko, toch ook frappant. En geen Godts maar wel Mokio? Afin, verschillende posities maar Mokio heeft toch eigenlijk niks bewezen? Is dat om die reeds aan ons te binden ofzo?

Ik vind het toch echt veel te vroeg voor Mokio. Onana, Lavia en Mangala natuurlijk wel geblesseerd. Daarnaast wat is de reden om niet voor een Smets te gaan en wel voor een Mechele?
Tja, Lavia, gaan we daar ooit op kunnen rekenen? En Mangala is gewoon een matige speler. Benieuwd naar Raskin en content voor de JPL-spelers

Ik had persoonlijk ook liever een Smets gezien ipv Mechele, maar toch leuk dat er veel nieuwe namen bijzitten. Wel spijtig dat Seys weeral geblesseerd is.

Superblij voor Heynen :love:

Ik had wel niet verwacht dat Smets er niet bij ging zijn. Zeker gezien die één van de weinigen op niveau was de laatste weken. Maar die gaat nog kansen genoeg krijgen, daar ben ik zeker van. Persoonlijk zie ik op termijn Faes eruitvallen. Die vind ik echt geen RD materiaal. Mechele hoort er absoluut bij voor zijn ervaring, maar die gaat natuurlijk ook geen vijf jaar meer meedraaien. Smets sukkelt bovendien een beetje met een blessure, dus vermoedelijk zal ook meespelen dat ze in Genk willen dat die wat rust tussen de competitie en de PO's in.
Maar het is voor mij alleszins niet Mechele of Smets, maar eerder Faes of Smets.

Laatst bewerkt:
Presteren in de Champions League?

Edit: en ervaring natuurlijk. Ik kijk zelf te weinig voetbal om goed te kunnen oordelen wie het meer verdient, maar dat lijken me wel twee mogelijke zaken die meespelen in de beslissing.

Leuke frisse wind.

Mooi en verdiend op basis van prestaties dit jaar voor Mechele, Raskin, Heynen, Vanaken, Fofana en Saelemaekers.

Mokio is ietwat vreemd inderdaad.

Smets had best gekund in plaats van bv. Mechele met iets meer oog naar de toekomst toe (maar Mechele was dit jaar gewoon heel goed dus toch te begrijpen).

Ik mis Mbangula een beetje. En Bakayoko er helemaal niet bij is toch streng, al zie ik geen logische thuisblijver voor hem (qua positie).

Voor het eerst sinds lang een selectie waar ik iets van heb awel ja, dit is prima. Tuurlijk een paar spelers konden eventueel vervangen geweest zijn door iemand anders, maar in grote lijnen gewoon een goede selectie.

Terug
Bovenaan