sharpshot
Well-known member
Hansie ook nog!
Verrassende keuzes wel vind ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hansie ook nog!
Tja, Lavia, gaan we daar ooit op kunnen rekenen? En Mangala is gewoon een matige speler. Benieuwd naar Raskin en content voor de JPL-spelersIk vind het toch echt veel te vroeg voor Mokio. Onana, Lavia en Mangala natuurlijk wel geblesseerd. Daarnaast wat is de reden om niet voor een Smets te gaan en wel voor een Mechele?

Presteren in de Champions League?Ik vind het toch echt veel te vroeg voor Mokio. Onana, Lavia en Mangala natuurlijk wel geblesseerd. Daarnaast wat is de reden om niet voor een Smets te gaan en wel voor een Mechele?
Die komt er nog wel in hoor.Ik had persoonlijk ook liever een Smets gezien ipv Mechele, maar toch leuk dat er veel nieuwe namen bijzitten. Wel spijtig dat Seys weeral geblesseerd is.
Hoe slecht moet iemand spelen opdat het niet frappant zou zijn?Geen Bakayoko, toch ook frappant. En geen Godts maar wel Mokio? Afin, verschillende posities maar Mokio heeft toch eigenlijk niks bewezen? Is dat om die reeds aan ons te binden ofzo?
Hoe slecht moet iemand spelen opdat het niet frappant zou zijn?
Hier niet! Je hebt misschien de Genkie versie van de websiteRoyal Belgian FA
www.rbfa.be
Hier staat Matte Smets er wel tussen?
Bakayoko wel een dramatisch seizoen aan het spelen.Geen Bakayoko, toch ook frappant. En geen Godts maar wel Mokio? Afin, verschillende posities maar Mokio heeft toch eigenlijk niks bewezen? Is dat om die reeds aan ons te binden ofzo?
Hier ook niet.Hier niet! Je hebt misschien de Genkie versie van de website