We spelen de kwalificatiewedstrijden dan gewoon op het toernooi zelf ofzo? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(tenzij je dan enkel voor 2030 # deelnemers uit Zuid Amerika niet wijzigt en voor 2034 en later weer wel).
Ik begrijp Casteels wel. Ik ben wel blij dat iemand (Courtois) met zo'n kwaliteiten terug bij de ploeg komt, maar begrijp dat het niet goed valt bij de spelersgroep (of toch sommigen). Voetbal (sport?) is ook een van de weinige dingen in de wereld waar je kunt doen en laten wat je wilt (tot op een zekere hoogte), maar alles met de mantel der liefde bedekt wordt wanneer je goed genoeg bent.Koen Casteels stopt bij de Rode Duivels en lijkt niet echt opgezet met het feit dat Courtois zomaar zelf zijn terugkeer mag aankondigen, zonder overleg met de spelersgroep. Hij viseert daarbij vooral de KBVB en zegt dat veel spelers er hetzelfde over denken als hij.
![]()
Koen Casteels stopt bij Rode Duivels en haalt zwaar uit: "Bond rolt rode loper uit voor Courtois, maar zit nog diep bij veel spelers" | sporza
In een uitzending van podcast MidMid heeft Koen Casteels zijn afscheid bij de Rode Duivels aangekondigd. Casteels was op het afgelopen EK nog de nummer 1 bij België, maar nu Thibaut Courtois terugkeert naar de nationale ploeg heeft de doelman zijn - ietwat verbitterde - conclusies getrokken.sporza.be
Even een nuance: Koentje heeft persoonlijk niets tegen Thibaut en hij is er ook helemaal niet kwaad op he.Hij heeft groot gelijk. En zo zie je maar dat die etter (hoe goed.hij ook mag zijn) blijft voor problemen zorgen. Kan me haast niet inbeelden dat er niet nog rd's hun gal.gaan spuwen.
Groot gelijk. Ik zou het ook afbollen moest er zo een kwal gelijk Courtois op mijn werkvloer terugkeren zonder boe of ba. Zum kotsen.Koen Casteels stopt bij de Rode Duivels en lijkt niet echt opgezet met het feit dat Courtois zomaar zelf zijn terugkeer mag aankondigen, zonder overleg met de spelersgroep. Hij viseert daarbij vooral de KBVB en zegt dat veel spelers er hetzelfde over denken als hij.
![]()
Koen Casteels stopt bij Rode Duivels en haalt zwaar uit: "Bond rolt rode loper uit voor Courtois, maar zit nog diep bij veel spelers" | sporza
In een uitzending van podcast MidMid heeft Koen Casteels zijn afscheid bij de Rode Duivels aangekondigd. Casteels was op het afgelopen EK nog de nummer 1 bij België, maar nu Thibaut Courtois terugkeert naar de nationale ploeg heeft de doelman zijn - ietwat verbitterde - conclusies getrokken.sporza.be

Even een nuance: Koentje heeft persoonlijk niets tegen Thibaut en hij is er ook helemaal niet kwaad op he.
Koen is slim genoeg om dit voor zichzelf te houden. Maar tussen de lijnen in zegt hij dat eigenlijk wel (deels). Hoogstwaarschijnlijk heb je dus gelijk.Dat lijkt me eerlijk gezegd BS.
Niet iedereen kan zo intelligent zijn als u heCasteels ff profiteren van de simpelheid van de gemiddelde supporter die niet verder kijken als "stomme Courtois" en zo sympathie opwekken. Meneer waarden en normen in de zandbak![]()
.Niet iedereen kan zo intelligent zijn als u he.
Wie Casteels nu hoort en niet doorheeft dat het Courtois verhaal gewoon een excuus is om niet te zeggen dat hij beseft dat z'n tijd voorbij is en die geen tijd wil steken in derde keeper zijn tot binnenkort Vandevoordt dat wordt, gaat inderdaad onder die lage lat.