De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ik ga nog 1 ding zeggen over Courtois , ik had die gewoon eerst is openlijk voor de groep laten spreken alvorens die te selecteren
Voor mij moest die niet meer komen , wat los staat van zen keeperskwaliteiten
Onana niet selecteren vind ik dan weer raar
Vanaken vind ik dan wel weer ok
Mechele , hmmm kweet niet , maakt toch altijd een foutje

Ik ga nog 1 ding zeggen over Courtois , ik had die gewoon eerst is openlijk voor de groep laten spreken alvorens die te selecteren

Al onze verdedigers maken altijd een foutje, zit voorlopig nog geen enkele echte topper tussen. Dus hij hoort er gewoon bij te zijn.

Onana is nog maar net terug aan het trainen, ik vind het niet onlogisch dat die er nu niet bij is. Ik vind het veel vreemder dat Vermeeren er niet bij is, of Keita.

De andere verdedigers maken ook allemaal nog hun fouten. Het is duidelijk dat Garcia wat meer ervaring in de ploeg wou, zonder terug te grijpen naar bvb Witsel. Dan is in de verdediging Mechele een logische keuze.

Op dit moment altijd liever Mechele centraal dan Faes. Als je onze selectie bekijkt blijft het pijnpunt toch die verdediging.

Ik hoop dat de spelers voor terug dankbaar worden om voor de nationale ploeg te spelen. Hopelijk kan garcia er het gracias tijdperk van maken.

Respect voor Youri om de verantwoordelijkheid op te nemen om decoratie te gaan spelen op de tweede spelersstoel.
Altijd professioneel, perfect tweetalig: een mooie kapitein!

"Voor veel spelers was het dus de eerste keer dat ze de uitleg van Thibaut konden horen.”

Die kunnen niet lezen of kijken geen tv?
Hoeveel heeft Courtois al niet zijn verhaal gedaan?

Ik hoop dat Courtois geen kapitein is donderdag en dat hij nog een keer goed uitgefloten wordt door de Belgische supporters en dan sluiten we de zaak af.

Is toch ook weer zo’n rare keuze, waardoor je er ineens ook veel gewicht aan hangt.

De Bruyne was kapitein. Hij is er nog steeds bij. Hou hem dan ook ineens als kapitein hé, denk ik dan altijd. Ik zie ook geen reden om te wisselen, toch niet voor Lukaku in ieder geval. Als je dan toch wisselt, ga dan ineens voor de verjonging hé.

Terug
Bovenaan