En ik vind die nations league toch maar nietsZo slechte instelling vind ik dit niet van kdb om mss even in die tweede divisie te spelen automatismen op doen nieuwe spelers in passen ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik vind die nations league toch maar nietsZo slechte instelling vind ik dit niet van kdb om mss even in die tweede divisie te spelen automatismen op doen nieuwe spelers in passen ...
We zouden wat bescheidener moeten zijn en beseffen dat we - wat overigens geen schande is - een ploeg hebben van het niveau Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Turkije,...Goh, ze hebben geld nodig om de coach te ontslagen als hij ons niet WK maakt he!
Wel beetje tendentieus artikel. Ze hebben ook wel vooral de minst interessante landen opgesomd die mogelijks in Divisie B aantreden.
Als je wat meer objectief kijkt: Zweden, Roemenie, Noord-Ierland, Noord-Macedonie, Kosovo, Polen, Israel, Bosnie, Hongarije, Zwitserland, Schotland, Oostenrijk, Georgie.
Komt daar nog bij: Belgie/Oekraine, Ierland/Bulgarije, Slovenie/Slovakije.
Zijn toch nog een hoop deftige landen bij, en gelet op onze wankele verdediging en jongere spelers, misschien niet slecht om een jaartje wat meer haalbare tegenstanders te treffen.
Dat is een andere discussieEn ik vind die nations league toch maar niets
We zouden wat bescheidener moeten zijn en beseffen dat we - wat overigens geen schande is - een ploeg hebben van het niveau Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Turkije,...

Als we Lavia nog gaan zien bij de RD![]()
Die heeft toch gespeeld de vorige match? En we weten toch totaal niet wat Garcia zijn uiteindelijke basis is? Het is zijn tweede match begot.Echt compleet onbegrijpelijk. Nieuwe coach, same shit. Als ge in België speelt, hebt ge geen kans.
Ach Wilcao, onzin toch? Dat we nog niet weten wat Garcia als zijn uiteindelijke basis ziet, dat boeit toch niet? Waarom zou je gaan experimenteren met Castagne op de LB en Meunier op de RB? Je weet op voorhand al dat Meunier zijn niveau niet meer haalt, dat die bijna 35 is op het WK, dat Castagne veel beter tot zijn recht komt op de RB dan op de LB, en dat het de evidentie zelve is om met deze selectie met De Cuyper op links en Castagne op rechts te spelen.Die heeft toch gespeeld de vorige match? En we weten toch totaal niet wat Garcia zijn uiteindelijke basis is? Het is zijn tweede match begot.
Tja blijf er gewoon af.Voornamelijk lichte gele kaart imo

Niet moeilijk. Er is namelijk niemand vanavond in het Koning Boudewijnstadion.Mag ik gewoon opmerken (en ja dit is een open deur intrappen) dat de sfeer en beleving op tv gewoon 100 x beter is dan in dat Boudewijn stadion.
Ik zeg niet dat het tijdstip het issue is.Tja blijf er gewoon af.
We roepen elke week dat gele kaarten vanaf minuten 1 mogen... Ist weer nie goed![]()