De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Degenen die Doku als supersub zien hebben ook wel serieus ongelijk gekregen deze wedstrijd, Doku zit zelfs na 95 minuten nog volop tegenstanders te dribbelen en voorbij te snellen.

Denk dat Saelemaekers al op elke positie gestaan heeft in zijn carrière :lol:. Maar was vergeten dat De Bruyne al uitgeweken was naar de flank, dus dan wel logischer.
Ben aan het twijfelen of die al doelman is geweest 😂

Maar eerst idd rechtsback, dan rechtsbuiten, dan de 10, 2e spits. N keer links depaneren 😂

Wat een match. :crazy:

De matchen van de Rode Duivels zijn wel erg entertainend geworden, helaas niet alleen in positieve zin.

Toch wel dik verdiend, maar zelf moeilijk gemaakt;

Wel veeeeel geleerd;
- doku moet rechts
- de winter op rechtsback werkt niet
- debast rechtsback was veel beter
- de cuyper is de linksback, geen discissie
- Tielemans onana als dubbele dcm werkt

Goed van de overwinning, maar als je na 30 minuten 3-0 voorstaat mag je toch nooit meer in de problemen komen.

Toch wel dik verdiend, maar zelf moeilijk gemaakt;

Wel veeeeel geleerd;
- doku moet rechts
- de winter op rechtsback werkt niet
- debast rechtsback was veel beter
- de cuyper is de linksback, geen discissie
- Tielemans onana als dubbele dcm werkt

Straks een gebedje doen dat Garcia hetzelfde gezien heeft, soms heb ik daar mijn twijfels bij

"Het stond goed en het was wat jammer"

😂😂
Misschien eens kijken hoe ze reageerde op Tedesco?

"Doku man van de match"
Tielemans zal ook content zijn

1e goal in 4jaar? Hahaha

Bekijk bijlage 41718

Lijkt me toch wel volledig buiten te zijn.
Bij PSV - Ajax is ook eens zo'n fase geweest en in de studio gingen ze die fase proberen na te doen vanuit verschillende standpunten. Daaruit kon je alleen concluderen dat het onmogelijk te zien is wanneer er geen camera op de lijn staat. In mijn ogen hadden ze hier gewoon de lijnrechter moeten volgen, tenzij er beelden zijn die wij niet gezien hebben.

Doku deze match inderdaad wel zijn gelijk bewezen, kan vandaag er echt niet op vitten.

Het is hier vooral Garcia die voor de tweede match op rij serieuze punten verliest. Het duo Faes - Debast werkte weliswaar beter met Debast op rechts, maar Faes moet echt uit die basiself. De Winter toont helaas ook nog te groen achter de oren, zeker op de rechtsback. Laat ons hopen dat Seys en Castagne tegen de volgende interlands terug zijn, want Meunier en De Winter wil ik daar eigenlijk niet meer zien.

Vorige match het (vroeg) wisselen van zowel De Bruyne als Vanaken, vandaag het al bij de rust wisselen van Trossard en De Cuyper, on-be-grijpelijke beslissingen. Tegen Noord-Macedonië heeft het ons punten gekost, hier werd het bijna een trauma. Ongelofelijk domme beslissing. Hij heeft gelukkig wel de ballen om Lukebakio er terug af te halen. Ja, voor die jongen zijn moraal is dat verschrikkelijk, maar hij deed ook gewoon niets juist en de hele cohesie van de ploeg was weg met hem en Theate in de plek van Trossard en De Cuyper. Wat mij betreft blijft die volgende interlands ook gewoon thuis. Geweldige speler als hij zijn dag heeft, maar na vandaag en na de vorige interlandperiode waar hij zo nonchalant speelde, hoeft het echt niet meer voor mij. Te denken dat die CDK op de bank houdt en Fofana in de tribune, da's wraakroepend eigenlijk.

De wissel de Cuyper - Theate was ook echt idioot. Ik stel de vraag nog eens: waarom naturaliseer je Moreira als je Theate op de rechtsback zet? Dat is zijn positie niet. Ja, hij speelt er bij Frankfurt ook af en toe, maar je verliest de cohesie vooral doordat je geen back meer hebt die aanvallend iets bijdraagt. Terwijl dat net is waarom je Moreira bij de ploeg hebt gehaald. Ik snap daar echt geen kloten van.

Doku is overigens imo even goed op links als op rechts, maar de wisselwerking met De Cuyper loopt minder vind ik. Het voordeel van Doku op rechts te zetten is ook dat je dan Trossard op links kan zetten, die daar wel echt beter tot zijn recht komt dan op rechts en een betere wisselwerking heeft met De Cuyper.

Terug
Bovenaan