Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukebakio is op links ingevallen voor Trossard.. daar kreeg Dodi ook zen grote kansNee chapeau dat hij lukebakio er terug afhaalt om doku terug op rechts te zetten. Ook debast en Koni wisselen werkte
Liever Martinez terug?Lukebakio is op links ingevallen voor Trossard.. daar kreeg Dodi ook zen grote kans
Hij heeft die positie zelf gewisseld hè
Never chance a winning team? Hij moet n hele hele goeie uitleg hebben voor die dubbele wissel aan de rust
Speelde een goeie match, vrij onbegrijpelijk dat hij gewisseld werd aan de rust. Garcia blijkbaar veel schrik voor een tweede gele voor hem en De Cuyper.Ik heb de eerste helft gemist, hoe was Trossard?
euh Alderweireld toch maar 1x of heb ik zo miskeken. Dat was ook de reden waarom ik sommige anderen erbij heb gezet.1x, Vertonghen heeft er 2 en Alderweireld zelfs 3x... Dat is consistent bij de allerbesten in de sterkste liga. Bij Spurs dus geen prijzen natuurlijk maar die hadden gerust meegekund bij Bayern, United, Chelsea, ... Alleen eens je bij Spurs komt geraak je er niet emer weg natuurlijk.
Maar goed, agree to disagree.![]()
Dat zijn enkel de basiself telkens, die krijgen de prijs. Maar de votes gaan iets verder en dan heb je ook 'wisselspelers' erbij en daar zit Alderweireld nog 2x tussen.euh Alderweireld toch maar 1x of heb ik zo miskeken. Dat was ook de reden waarom ik sommige anderen erbij heb gezet.
![]()
PFA Team of the Year (2010s) - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Ik snap sowieso niet waarom onze bondscoaches altijd centrale verdedigers op de backs zetten. Vroeger hadden we geen backs en stonden Alderwereild en Vertonghen of Vermaelen op de backs, dat viel nog te verantwoorden. En nu hebben we eigenlijk een overvloed aan degelijke tot goeie backs en worden matige centrale verdedigers op de backs gezet waar ze nog matiger zijn. Ok Seys en Castagne zijn geblesseerd, ga dan voor Sabbe, Siquet, Castro-Montes, en inderdaad Moreira gewoon gebruiken als je hem oproept. Je gaat me niet zeggen dat die slechter zijn dan Debast of Dewinter op die positie. Tedesco durfde op het EK Decuyper niet gebruiken en zette Carrasco dan maar op linksachter, dat was nog een gradatie erger.Het is hier vooral Garcia die voor de tweede match op rij serieuze punten verliest. Het duo Faes - Debast werkte weliswaar beter met Debast op rechts, maar Faes moet echt uit die basiself. De Winter toont helaas ook nog te groen achter de oren, zeker op de rechtsback. Laat ons hopen dat Seys en Castagne tegen de volgende interlands terug zijn, want Meunier en De Winter wil ik daar eigenlijk niet meer zien.
De wissel de Cuyper - Theate was ook echt idioot. Ik stel de vraag nog eens: waarom naturaliseer je Moreira als je Theate op de rechtsback zet? Dat is zijn positie niet. Ja, hij speelt er bij Frankfurt ook af en toe, maar je verliest de cohesie vooral doordat je geen back meer hebt die aanvallend iets bijdraagt. Terwijl dat net is waarom je Moreira bij de ploeg hebt gehaald. Ik snap daar echt geen kloten van.
Degryse, was die ooit rock 'n' roll ?Toch ook 2 oude knarren Marc en Mulder. Zageventen zijn dat geworden.

Hangt er vanaf waar je zit toch. Ik zit ongeveer ter hoogte van de cornervlag naast onze spionkop en daar hoor je ons ook wel degelijk "hard". Dat gezegd zijnde, was de sfeer gisteren minder dan in het verleden. Veel minder gezangen dan anders.Gisteren voor het eerst eens gaan kijken in het stadion. Qua sfeer is dat toch een heel triestige bedoening. Wij zaten naast die van Wales. Als je ziet welke decibels zij produceren. Dringend een nieuw stadion nodig, ZONDER atletiek piste.