Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie die zo graag spelen. Technisch hoogbegaafd en zoekt altijd de combinatie en drang naar voor.Op basis van deze match kies je toch altijd voor Saelemaekers boven Doku.
Is helaas niet consistent genoeg om echt top te zijn, maar heeft tenminste ook een goeie pass in de voeten en inderdaad vaak ook oog voor de ploegmaats. Doku liep zich vandaag zelfs tegen amateurs vast.Ik zie die zo graag spelen. Technisch hoogbegaafd en zoekt altijd de combinatie en drang naar voor.
Aan Vanaken en De Bruyne zou ik niet raken. Zo'n fantastische voetballers horen samen te spelen met daarachter een echte 6 die alles opkuist. Bij de goal van De Bruyne kwam dit mooi uit.De rest kan blijven staan, al is dat middenveld een vogel voor de kat tegen betere ploegen.
Bij Villa is die toch echt niet zo'n ongeleid projectiel?
Witsel was inderdaad een controleur, goed in balbezit, maar in onze gouden generatie hadden we echt wel een balveroveraar als Onana kunnen gebruiken. En met deze generatie zeker.
Ongelofelijk welke mensen ze soms aanstellen om te werken met de jeugd. Swerts, Deschacht, ..Swerts met de Beloften 1-1 op het veld van Wit Rusland, verlos die man aub uit zijn lijden en positioneer daar iemand anders.
Als je Fofana ziet spelen besef je pas hoe inefficiënt Doku voetbalt.Miljaar wat was Doku weer frustrerend. Echt vervelend telkens weer naar stilstand. Zo zonde hoe die gestopt is met groeien.
Ook tragisch hoe ondergewaardeerd CDK blijft.
Voordeel is dat die een tijdje heeft kunnen samenspelen met jan. En dat die ondertussen nog wat meer heeft kunnen rijpen. Uiteindelijk is die nog altijd maar 21 jaar. Je kan niet verwachten dat die een paar jaar geleden al foutloos was. Toch zeker voor het niveau van de Rode Duivels en sommige tegenstanders die we daar tegenkwamen.Ik vond Debast altijd een overroepen speler maar ik moet zeggen dat ie me gisteren wel kon bekoren. Al was de tegenstand natuurlijk geen topploeg.
Saelemaekers toonde ook hoe het moest. Neen, ik had Doku ook in mijn basiself gedropt voor deze match, maar dit was echt bedroevend. Als je typische acties al geen amateurs meer kunnen verschalken, dan moet je het ook niet meer proberen bij de grote jongens. Ik had gehoopt dat ie onder Pep zijn spel zou verbeteren, maar het tegendeel lijkt waar op dit moment.Als je Fofana ziet spelen besef je pas hoe inefficiënt Doku voetbalt.