De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Doku was vorige wedstrijden bij de beste spelers op het veld, en nu na een mindere pot (waar hij geruime tijd niet op zijn beste positie speelde) moet hij direct afgeserveerd worden.

Je moet hier toch wat lezen...
Is toch vaak zo hier? :)

Een slechte match spelen voor de Duivels betekent hier soms al te makkelijk dat de speler geen kwaliteiten zou hebben. Hoeveel keer is een Tielemans hier al niet afgeschreven? Moest zelfs op zijn 26ste de Duivels vaarwel zeggen volgens sommigen.

Soms spelen spelers nu eenmaal slecht, ondanks hun kwaliteiten. Door tal van omstandigheden. Vormdip, niet complementair met medespelers, gebrek aan ervaring, niet fit, …

Is toch vaak zo hier? :)

Een slechte match spelen voor de Duivels betekent hier soms al te makkelijk dat de speler geen kwaliteiten zou hebben. Hoeveel keer is een Tielemans hier al niet afgeschreven? Moest zelfs op zijn 26ste de Duivels vaarwel zeggen volgens sommigen.

Soms spelen spelers nu eenmaal slecht, ondanks hun kwaliteiten. Door tal van omstandigheden. Vormdip, niet complementair met medespelers, gebrek aan ervaring, niet fit, …
Akkoord, het is 1 match, maar tegen amateurs die overdag nog hun voltijdse job hebben gedaan niet eens uw man voorbij geraken? Met Fofana en Saelemaekers was er veel meer beweging en combinatie, met bovendien Vanaken en De Bruyne die beurt om beurt infiltreerden omdat ze weten dat die bal komt.

Doku was vorige wedstrijden bij de beste spelers op het veld, en nu na een mindere pot (waar hij geruime tijd niet op zijn beste positie speelde) moet hij direct afgeserveerd worden.

Het was tegen fucking Liechtenstein, en heeft al vaker zulke non-matchen gespeeld dan dat hij bij de betere op het veld was. Maar vooral: het was tegen fucking Liechtenstein.

Het was tegen fucking Liechtenstein, en heeft al vaker zulke non-matchen gespeeld dan dat hij bij de betere op het veld was. Maar vooral: het was tegen fucking Liechtenstein.
Ik heb toch liever dat hij zoals vorige wedstrijden tegen Wales zijn duivels (no pun intended) ontbindt en beslissend is dan tegen "fucking" Liechtenstein waar we sowieso zouden tegen winnen.

Ik heb toch liever dat hij zoals vorige wedstrijden tegen Wales zijn duivels (no pun intended) ontbindt en beslissend is dan tegen "fucking" Liechtenstein waar we sowieso zouden tegen winnen.
Akkoord, maar er is toch een soort ondergrens voor een speler die groot talent wordt toegedicht. Hij zat gigantisch ver onder de ondergrens tegen Liechtenstein.

Waarom dan bepaalde uitblinkers zoveel gewicht geven als het maar tegen fucking Liechtenstein was?
Ik geef niemand gewicht om uit te blinken tegen Liechtenstein (over zijn concurrenten heb ik letterlijk gezegd dat Fofana moet bevestigen, Saelemaekers te wisselvallig is en Trossard meer moet spelen bij zijn club), maar als je het zelfs tegen hen niet kan, terwijl je in de meerderheid van je andere matchen voor de nationale ploeg ook geen prestatie evenredig aan je talent hebt geleverd (één goeie match tegen Wales maakt de lente niet), dan hoeft het voor mij even niet meer. Dan mag je het even laten aan de andere jongens.

Ik zou bijna durven zeggen dat de vorige wedstrijden net eerder de uitzondering waren voor Doku.

Zal misschien wat subjectief zijn van mijn kant uit, vooral door zijn stijl van voetbal dat ik afgrijselijk vind, maar in mijn hoofd heeft die meer zwakke(ere) dan goeie matchen gespeeld bij de RD's.

Benieuwd of hij straks iets gaat wijzigen.

Nederland toch ook mager momenteel. Bij de rust 2-2 tegen Litouwen. Paar dagen geleden thuis ook niet verder geraakt dan 1-1 tegen Polen.

Doelman: Courtois
Verdediging: Castagne - Debast - Theate - De Cuyper
Middenveld: Raskin - Tielemans - De Bruyne
Aanval: Trossard - De Ketelaere - Doku

Benieuwd of hij straks iets gaat wijzigen.

Nederland toch ook mager momenteel. Bij de rust 2-2 tegen Litouwen. Paar dagen geleden thuis ook niet verder geraakt dan 1-1 tegen Polen.
Ja dus: Fofana, Vanaken, Openda en Meunier er uit voor Castagne, Raskin, CDK en Trossard ...

Castagne en CDK zijn goeie wissels. Vanaken had ik laten staan en Trossard moest in de plek van Doku ipv Fofana.

Terug
Bovenaan