Général Zantas
Well-known member
Ziener!![]()
Ik verwijs u naar mijn onderschrift.
Zullen seffes nog wel wat knappe acties volgen, zet u maar gereed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziener!![]()
Lukaku 1 op 1 vervangen is ook niet wat je met CDK moet doen, blijft een probleem bij de RD dat het wel de verwachting is voor de spits ipv de tactiek aan te passen naar de spelers op het veld.maar is geen echte spits. In het begin van de match zag je dat duidelijk bij die voorzet van Castagne waar een echte spits op in duikt en CDK iets te lang afwacht. Maar in het samenspel is hij dan weer een stuk beter natuurlijk![]()
Wat moet dat wel niet geven als hij wél eens een goeie match speelt?Doku opnieuw belangrijk. Sjans dat ie slecht speelt zeg
Vraag iedereen zich afWat moet dat wel niet geven als hij wél eens een goeie match speelt?
Dan verliezen weWat moet dat wel niet geven als hij wél eens een goeie match speelt?

Ik herhaal.Ik verwijs u naar mijn onderschrift.
Zullen seffes nog wel wat knappe acties volgen, zet u maar gereed.
Aja, want loopt niet diep.2 goals en 1 assist en speelt slecht![]()
Hij bewijst nu wel da ge er geen kloten van kentBen ik nu de enigste die het een zwakke match vond van Doku? 90% van de tijd positioneert hij zich zo dat hij niet de diepte kan inlopen maar dat hij zijn rechtstreekse tegenstander wel moet dribbelen. En zelfs tegen een café ploegske lukt het dan nog meer niet dan wel
Groot verschil ook tussen zijn eerste 40 min en de laatste 20, dat van die laatste 20 moet hij veel meer tonenIk blijf erbij dat sommigen gewoon te veel verwachten van Doku. Het is geen Messi of CR7 of ... Maar wel 1 van onze beste zoniet onze beste winger