De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

0-5, wat een héérlijke trap van Moreira zeg. Ik denk dat het in de pocket is. Goede rechtzetting na die blamage in Wit-Rusland. 3 goals op corner wel, maar de Belgen overheersen dit Wales helemaal.

Zonde dat CDK geblesseerd is. Geen Onana in de basis is wel bonkers.
Ook nog maar net terug uit blessure hé, die is niet fit genoeg om al meteen in de basis te starten. Heeft vorige week voor het eerst terug gespeeld bij Villa sinds zijn blessure, voor de volle 1 minuut. Zal waarschijnlijk wel invallen in de tweede helft. Hopelijk tegen Wales wel in de basis, samen met CDK.

Eigenlijk weet je op voorhand dat dit zo een match wordt he... tegen zo een ploeg die enkel komt om op de counter te spelen en voor de rest loopgraven maakt...

Ook nog maar net terug uit blessure hé, die is niet fit genoeg om al meteen in de basis te starten. Heeft vorige week voor het eerst terug gespeeld bij Villa sinds zijn blessure, voor de volle 1 minuut. Zal waarschijnlijk wel invallen in de tweede helft. Hopelijk tegen Wales wel in de basis, samen met CDK.
Klopt ja, was ik vergeten! Tijd gaat zo snel maar het was intussen al weken geleden dat ik hem zag spelen. :unsure:

Toch wel meer drive en passie dan de voorbije jaren. Het is kut voetballen tot die goal valt.

Wat al wel langer ons probleem is zonder Lukaku in de ploeg : zelfs nu er veel goede voorzetten komen is het luchtspel ondermaats. Diegene die vrijkomen koppen slecht, diegene die half goed kunnen koppen komen nooit in stelling.

Keeper heeft geen bal moeten pakken. 11 doelpogingen, waarvan 7 geblokt en 4 naast. En 9 (!) van binnen het strafschopgebied. Frustrerend.

De Cuyper toch enorm sterk geworden. Heeft echt nog stappen gezet. Raskin ook altijd degelijk bij de RD. Zeer belangrijk op dit moment.

Saelemaekers ook echt wel een meerwaarde. Torenhoge inzet, spel allround degelijk, aanwezig etc. Als ik terugdenk hoe weinig bv Lukebaio klaarspeelde met zijn naturel talenten...

Terug
Bovenaan