Général Zantas
Well-known member
0-5, wat een héérlijke trap van Moreira zeg. Ik denk dat het in de pocket is. Goede rechtzetting na die blamage in Wit-Rusland. 3 goals op corner wel, maar de Belgen overheersen dit Wales helemaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch nog heel veel lege plaatsen en geen kat op de promenade.Zou uitverkocht zijn, dus dat ga inderdaad binnen een kwartier een héél ander zicht zijn![]()
Ook nog maar net terug uit blessure hé, die is niet fit genoeg om al meteen in de basis te starten. Heeft vorige week voor het eerst terug gespeeld bij Villa sinds zijn blessure, voor de volle 1 minuut. Zal waarschijnlijk wel invallen in de tweede helft. Hopelijk tegen Wales wel in de basis, samen met CDK.Zonde dat CDK geblesseerd is. Geen Onana in de basis is wel bonkers.
Ja, de bal moet er precies wel ingewandeld worden vandaag.Tiki taka.
Klopt ja, was ik vergeten! Tijd gaat zo snel maar het was intussen al weken geleden dat ik hem zag spelen.Ook nog maar net terug uit blessure hé, die is niet fit genoeg om al meteen in de basis te starten. Heeft vorige week voor het eerst terug gespeeld bij Villa sinds zijn blessure, voor de volle 1 minuut. Zal waarschijnlijk wel invallen in de tweede helft. Hopelijk tegen Wales wel in de basis, samen met CDK.

Ja lap ik vind die weer schoonWanneer zijn de Rode Duivels eigenlijk de Bordeaux Duivels geworden... Toch spuuglelijk die truitjes.

Ja die linkerflank zitten we wel gebeiteld nu. Heeft precies ook een goeie klik met Doku.De Cuyper toch enorm sterk geworden. Heeft echt nog stappen gezet. Raskin ook altijd degelijk bij de RD. Zeer belangrijk op dit moment.
Trossard ook een degelijke match aan het spelen, maar geen cadeau op zo'n kleine ruimtes.De Cuyper toch enorm sterk geworden. Heeft echt nog stappen gezet. Raskin ook altijd degelijk bij de RD. Zeer belangrijk op dit moment.