De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Onze verdediging is de zwakke plek, ongeachti wie speelt en hoe, dit is midner dan gewenst van een Europese ploeg op een groot tournooi.
Onze verdediging wordt ook niet geholpen door ons middenveld.
Omdat er daar, na zoveel jaar nog altijd, meters ruimte wordt gelaten voor iedereen staat die verdediging ook gewoon 90 minuten onder druk vanaf je tegen iet of wat tegenstander speelt. Dan mag je achteraan spelen met eender wie, dan ga je vermijdbare tegengoals slikken.

Ik hoop dat er, eens het om de knikkers gaat, gekozen wordt voor Onana ipv Witsel zodat er toch een beetje van die druk weg genomen kan worden. Al zou ik er nog veel liever Lavia of Keita zien spelen. Maar bon, die ene geraakt nooit langer fit dan 2 matchen en de andere lijkt niet te bestaan voor de bondscoach.

alléé weer zorgen om lukaku. greep naar zijn dijbeen, en amper gespeeld dus laatste maanden.

iemand die rekent op hem op het WK? ik alvast niet .....

alléé weer zorgen om lukaku. greep naar zijn dijbeen, en amper gespeeld dus laatste maanden.

iemand die rekent op hem op het WK? ik alvast niet .....
Neh, als je al zag hoe onbeholpen hij was in de afwerking toen hij in Qatar(?) terugkwam uit blessure zonder spelritme.
Toen was hij niet zo lang uit als nu meen ik.
Hij zorgde toen wel nog altijd voor veel impact wanneer hij inviel, maar alles ging net mis.
Ik reken er niet op....dus we zijn sowieso gejost!

Ik hoop dat Garcia een scorend alternatief in gedachten heeft. En uiteraard een aangepaste tactiek aan dat scorend vermogen. Want Lukaku kunt ge toch al met 75% zekerheid afschrijven voor komende zomer.

Ik hoop dat Garcia een scorend alternatief in gedachten heeft. En uiteraard een aangepaste tactiek aan dat scorend vermogen. Want Lukaku kunt ge toch al met 75% zekerheid afschrijven voor komende zomer.
Hebben we een scorend alternatief? Ik vrees dat er gewoon een gigantische leegte achter Lukaku is. Of er moet iemand boven zijn niveau gaan spelen.

Welja, vooral dat twee deel dus hé "een aangepast tactiek" met een Trossard en/of CDK of zoiets, geen idee ... je moet niet weer staan prutsen met een Openda of Batshuayi alvast.

CDK gebruiken om de vleugelspitsen in stelling te brengen, alleen is die hun scorend vermogen ook niet bijzonder hoog ...

Het zou toch de waanzin voorbij zijn moest Italië Iran vervangen op het WK. Ik zou denken dat dat zelfs voor de FIFA zelfs een brug te ver is, maar met hen weet je nooit natuurlijk...

Het zou toch de waanzin voorbij zijn moest Italië Iran vervangen op het WK. Ik zou denken dat dat zelfs voor de FIFA zelfs een brug te ver is, maar met hen weet je nooit natuurlijk...
Bwa, sowieso meer inkomsten voor FIFA als Italië meedoet dan wanneer Iran meedoet.

Is het dan niet de logica dat er een land uit de Aziatische confederatie Iran vervangt? Bvb de UAE die verloor van Irak voor een plaats in de interconfederatie playoffmatch AFC-COMMEBOL, die Irak dan heeft gewonnen tegen Bolivië?

Edit: UAE was ook derde geworden in de groep A, waarbij Iran als groepswinnaar zich rechtstreeks kwalificeerde.

Is het dan niet de logica dat er een land uit de Aziatische confederatie Iran vervangt? Bvb de UAE die verloor van Irak voor een plaats in de interconfederatie playoffmatch AFC-COMMEBOL, die Irak dan heeft gewonnen tegen Bolivië?
Volgens de officiële FIFA regels moet er inderdaad een ander land uit de Aziatische federatie Iran vervangen als zij geweerd worden.

Edit: UAE was ook derde geworden in de groep A, waarbij Iran als groepswinnaar zich rechtstreeks kwalificeerde.
Uiteraard. Dit kan nooit.

Als de VS niet in staat is het WK te organiseren moet het tornooi daar weggehaald worden. Er waren in het verleden nog wel al eens grote onenigheden tussen deelnemende landen.

Mokio zou dan toch voor Congo willen uitkomen.

Was het zorgen dat de grote talenten voor België kozen niet één van de grootte speerpunten van Mannaert? Toch niet zo goed bezig dan...

Hoe dan ook, kan die eigenlijk nog veranderen? Heeft toch al minuten gemaakt in de 1ste ploeg?

Zou echt een heel spijtig voorval zijn voor België, maar daar kan je hem persoonlijk niks voor kwalijk nemen natuurlijk.

Terug
Bovenaan