#teamkeitaKDB geblesseerd.
Onana geblesseerd.
Raskin geblesseerd.
Lavia straks de enige fitte middenvelder.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#teamkeitaKDB geblesseerd.
Onana geblesseerd.
Raskin geblesseerd.
Lavia straks de enige fitte middenvelder.
Niet op jou, ik had door dat jij plat opportunistisch bent.
Hij heeft vorig jaar, op volwassen leeftijd, bekend gemaakt dat hij (ondanks hier geboren te zijn en alle jeugdreeksen voor België doorlopen te hebben) de keuze van zijn hart maakte: Spanje.
Als hij dan jaartje later ziet dat hij daar niet direct op een selectie moet rekenen. Dat zijn manager waarschijnlijk gezegd heeft dat een WK nu ideaal zou zijn om een toptransfer te maken. Dan ineens tegen zijn hart in opportunistisch voor België kiezen...zo'n spelers moet ik niet hebben.
Ook al kunnen we ze in de toekomst gebruiken.
En dan eindig je met hele gemotiveerde Stijn Stijnen-types die sterven voor het vaderland. Dat kan ook mooi zijn natuurlijk.
Alleen zat dat dan niet meer op een tornooi zijn, want daar geraak je niet meer.
Zeg dat tegen Italië.On-zin.
Vooral omdat je van de FIFA tegenwoordig al een uitnodiging in de bus krijgt als je je veters correct weet te strikken.
Je bedoelt misschien dat we geen rol van betekenis gaan spelen, maar dat gaan we nu ook al niet doen... dus tja, relevantie 0.
Zantas heeft gelijk. 1 voorbeeld wist dat niet uit.Zeg dat tegen Italië.
Zeg dat tegen Italië.
Ik had 't over WK in dit geval.2 tornooien gemist? Euro2004, WK2006, Euro2008, WK2010, Euro2012 hebben we allemaal gemist voor zover ik weet
En ja er zijn veel ploegen uitgenodigd maar voor Europa ligt de lat toch echt wel een stuk hoger dan voor de andere continenten
2 tornooien gemist? Euro2004, WK2006, Euro2008, WK2010, Euro2012 hebben we allemaal gemist voor zover ik weet
En ja er zijn veel ploegen uitgenodigd maar voor Europa ligt de lat toch echt wel een stuk hoger dan voor de andere continenten
Debast wordt hier toch wel onderschat (al ben ik er zeker van dat zijn ex-clubkleuren hier serieus meespelen bij velen). Zou sowieso altijd bij de selectie zitten als hij fit is, top 4 centrale verdedigers van het huidige België.Geen Debast?
![]()
We hebben idd 3 ploegen extra ivm vroeger (maar nog steeds ligt de lat gewoon hoger in Europa dan in andere continenten).Het gaat niet enkel om de hoeveelheid he, wel om de kansen tot kwalificatie. De kwalificatiegroepen zijn veel kleiner, wat de moeilijkheidsgraad verlaagt en de kansen verhoogt. Daarnaast worden er meer ploegen uitgenodigd tot de barrages, niet enkel de beste 2e, gewoon alle 2e's. En ook ploegen die in de NL eens goed presteren, krijgen een herkansing.
Zweden met 2/18 in de kwalificatie toch op het WK. Tsja. De lat is wel een stuk lager dan vroeger, dat kan je niet ontkennen.
Maakt nog steeds te veel fouten als CV. Is beter als CM dan als CV. En ja, ik ben al jaren fan van Sporting.Debast wordt hier toch wel onderschat (al ben ik er zeker van dat zijn ex-clubkleuren hier serieus meespelen bij velen). Zou sowieso altijd bij de selectie zitten als hij fit is, top 4 centrale verdedigers van het huidige België.
Wie is MFP? Leer toch eens om namen volledig te typen.Dat van MFP komt ook niet uit de lucht vallen he. Zou een hele tijd geleden al een gesprek hebben gehad met Garcia. In die tijd ging Ngoy ook opvallende signalen op sociale media daarover posten, Meunier ook dacht ik. Garcia was toen in Frankrijk en gaf een uitgebreid interview, men schreef daar toen al dat MFP aan 't keren was. Garcia bleef alleen officieel ontkennen omdat hij "nog niet selecteerbaar was".
MFP heeft ook een paar keer een selectie van de Spaanse beloften geweigerd. Misschien was hij toch nooit zo overtuigd van zijn keuze als men eerst dacht. Dat kan he.
Maar het is eenvoudig: you eather eat or will be eaten. Je mag heel fors gaan roepen dat het "vanuit hun hart moet komen en als ze niet overtuigd zijn dat je ze niet wilt" enzo. Maar de rest gaat die jongens wel het idee geven dat ze belangrijk zijn en dat ze hen erbij willen.
En dan eindig je met hele gemotiveerde Stijn Stijnen-types die sterven voor het vaderland. Dat kan ook mooi zijn natuurlijk.
Alleen zat dat dan niet meer op een tornooi zijn, want daar geraak je niet meer.
Misschien moeten we ook allemaal niet pretenderen te weten hoe die jongens met 2 origine-landen zich moeten voelen en daar wat begrip voor hebben.