Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keepers: Courtois, Lammens, Sels
Verdedigers: Debast, Theate, Meunier, Castagne, De Winter, De Cuyper, Mechele, Witsel
Middenvelders: Raskin, Tielemans, KDB, Vanaken, Onana, Lavia, Saelemakers, Keita
Aanvallers: Lukaku, Doku, CDK, Trossard, Fofana, Lukebakio, Godts
Zoiets?

Jij tikt niet zuiver!Unpopular opinion, maar nemen we Lukaku mee ja? Heeft ocharme 64 minuten (volgens transfermarkt) gespeeld dit seizoen? Ga wellicht tegen enkele schenen schoppen (sorry), maar ik vind wel dat daar over nagedacht mag worden. Die is totaal niet fit, gaat totaal geen wedstrijdritme en da's een hele grote gok.
Het is dat er tegenwoordig al meer spelers mogen geselecteerd worden dan vroeger en hij heeft het voordeel dat hij intrinsiek onze beste spits is (wat ook echt de enige reden is waarom ik op dit moment twijfel), maar anders was het een no-go voor mij hoor. Zeker als Pardo toch nog voor ons zou kiezen, dan laat ik Lukaku gewoon thuis.
Ik kies een Lukaku altijd boven Openda, Stassin, Vermant en coUnpopular opinion, maar nemen we Lukaku mee ja? Heeft ocharme 64 minuten (volgens transfermarkt) gespeeld dit seizoen? Ga wellicht tegen enkele schenen schoppen (sorry), maar ik vind wel dat daar over nagedacht mag worden. Die is totaal niet fit, gaat totaal geen wedstrijdritme en da's een hele grote gok.
Het is dat er tegenwoordig al meer spelers mogen geselecteerd worden dan vroeger en hij heeft het voordeel dat hij intrinsiek onze beste spits is (wat ook echt de enige reden is waarom ik op dit moment twijfel), maar anders was het een no-go voor mij hoor. Zeker als Pardo toch nog voor ons zou kiezen, dan laat ik Lukaku gewoon thuis.
Heb ik gezegd dat we die moeten meenemen in de plaats? Nu ja, indirect wel, anders hebben we wellicht helemaal geen spitsenIk kies een Lukaku altijd boven Openda, Stassin, Vermant en co

Ik vind dat geen unpopular opinion op zich, maar we spreken natuurlijk wel over Lukaku. Het gros van de bevolking (en zelfs van de pers) gaat dat al niet snappen als je die thuis laat. Je legt dan al meteen een kleine 'bom' onder de selectie.Unpopular opinion, maar nemen we Lukaku mee ja? Heeft ocharme 64 minuten (volgens transfermarkt) gespeeld dit seizoen? Ga wellicht tegen enkele schenen schoppen (sorry), maar ik vind wel dat daar over nagedacht mag worden. Die is totaal niet fit, gaat totaal geen wedstrijdritme en da's een hele grote gok.

. Zelfs op krukken pak ik die momenteel mee. Is gewoon de leider van de ploeg, zijn aanwezigheid alleen al maakt 10% verschil. En zoals gezegd, we hebben niemand anders die ook maar een béétje in de buurt komt van zijn kwaliteiten. Matchritme of niet. Dus ja, die moet altijd mee. Da's geen gok, maar gezond verstand.Welke spitsen zou je dan wel meenemen ipv Lukaku?"MFP" zou trouwens officieel voor België hebben gekozen.
Heb ik gezegd dat we die moeten meenemen in de plaats? Nu ja, indirect wel, anders hebben we wellicht helemaal geen spitsen
Maar we weten totaal niet in welke toestand, fitheid en vorm Lukaku gaat aantrekken (als die al kan spelen?) op het WK. Hele grote gok imo. Ik zou hem wellicht wel meenemen, maar ik vind wel dat Garcia zijn systeem gaat moeten afstemmen op de andere spitsen.
Duidelijk wel he als je de rest hier ziet schuimbekken! Ik snap het punt hoor, maar ik denk niet dat je hem kan thuis laten, net zoals KDB.Ik vind dat geen unpopular opinion op zich
Gezien de vele spelers die net uit blessure komen (of zich net geblesseerd hebben), vind ik het eigenlijk te vroeg om al te beslissen.
Op dit moment zou ik gaan voor:
Keepers: Courtois, Lammens, Sels
Verdedigers: Debast, Theate, Seys, Castagne, De Winter, De Cuyper, Mechele, Ngoy
Middenvelders: Raskin, Tielemans, KDB, Vanaken, Onana, Lavia, Keita, Moreira
Aanvallers: Lukaku, Doku, CDK, Trossard, Saelemaekers, Godts, Pardo
Als dat in de finale is, is het goed heLukebakio vind ik eerlijk gezegd het ergste. Die heeft zijn quota van 1 goeie match per 2 jaar bij de nationale ploeg al behaald, en is ook 1 van de vele spelers die te weinig minuten maakt bij zijn club. Enige wat in zijn voordeel pleit is dat we amper rechtsbuitens hebben

Pardo sowieso nu die gekozen heeft voor België.Welke spitsen zou je dan wel meenemen ipv Lukaku?
En Garcia heeft meer matchen zonder dan met Lukaku gehad dus 'het' systeem is alvast al zonder Lukaku
Ngoy in de plaats?Jij tikt niet zuiver!
Debast gaat een moeilijk verhaal worden. Zou 6-8 weken uit zijn en dus de poulefase zeker missen. Neem je 'm dan mee....?
Bij Salzburg, geen slecht seizoen gedraaid (maar bon, Oostenrijk..) maar vooral van op de flank. En daar hebben we denk ik echt wel overschot.Ngoy in de plaats?
Vertessen, speelt die tegenwoordig nog ergens als spits?