De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

De Bruyne ook altijd met zijn armen aan het zwieren als iemand volgens hem de bal niet goed speelt.
Lijkt me vermoeiend om mee samen te spelen.

De Bruyne ook altijd met zijn armen aan het zwieren als iemand volgens hem de bal niet goed speelt.
Lijkt me vermoeiend om mee samen te spelen.
Heeft ie altijd wel wat gehad, maar zijn "houding" de laatste jaren is echt wel nog slechter geworden idd.
Die loopt er ook echt altijd overal zo nukkig bij precies - oké, dat is misschien wel gewoon wie ie is, maar toch.

Heeft ie altijd wel wat gehad, maar zijn "houding" de laatste jaren is echt wel nog slechter geworden idd.
Die loopt er ook echt altijd overal zo nukkig bij precies - oké, dat is misschien wel gewoon wie ie is, maar toch.
Lijkt mij deels ook gewoon uit frustratie omdat niet alles meer even vlot lukt, je ziet dat ook op fysiek vlak. Zo van die terugkerende hamstringblessures zijn, zeker op die leeftijd, echt een enorm probleem omdat al je explosiviteit verdwijnt. Heb dat met Mathieu Maertens bij OHL ook gezien, was echt pijnlijk hoe die afgegleden is daardoor.

Heb de match helaas niet kunnen zien, net zoals de vorige keer tegen de Kroaten. Jammer, want net nu experimenteert Rudi toch eens! Ik heb hier een tijdje geleden ook al eens geopperd om in een 3-5-2 te spelen, maar wel met Onana op het middenveld. Dat we daar met Raskin spelen doet me toch pijn.

De Bruyne gaat nog altijd zijn flitsen hebben, zeker in combinatie met een Lukaku, alleen hoop ik dat Rudi ook durft ingrijpen en snel genoeg voor een vervanging durft kiezen wanneer nodig.

De Bruyne gaat nog altijd zijn flitsen hebben, zeker in combinatie met een Lukaku, alleen hoop ik dat Rudi ook durft ingrijpen en snel genoeg voor een vervanging durft kiezen wanneer nodig.
In welke gevallen zou ge KDB wisselen? Net omdzt die altijd die flits kan hebben zou ik die laten staan.

Wie zet ge anders?

Mooi voor Lukaku dat hij zijn goal heeft kunnen maken, zal ook voor zichzelf wel deugd doen. Blijft toch duidelijk de beste spits die België ooit gehad heeft.

In welke gevallen zou ge KDB wisselen? Net omdzt die altijd die flits kan hebben zou ik die laten staan.

Wie zet ge anders?
Vanaken heeft dat soort flits ook wel. Je kan dus perfect een driehoek Vanaken-Tielemans-Onana/Raskin zetten. Of De Ketelaere op tien, waar hij in mijn ogen veel, veel beter rendeert dan in de punt.

Wie zet ge anders?

Voor Vanaken, zoals vandaag. Je kan ook niet altijd wachten op die ene flits. Zeker tegen ploegen als Iran, Nieuw-Zeeland, … als het daar niet genoeg draait bij Kev, vervang hem dan maar. In dat soort matchen heb je meer dan genoeg aan een Vanaken. Hoop dan maar op die flits als we tegen een sterker land komen.

Terug
Bovenaan