Staat gewoon 5de in de lijst van meeste interland goals allertijden. Die 90 goals zijn echt niet vanzelfsprekend.Tja, hij is natuurlijk spits. Hazard en De Bruyne niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat gewoon 5de in de lijst van meeste interland goals allertijden. Die 90 goals zijn echt niet vanzelfsprekend.Tja, hij is natuurlijk spits. Hazard en De Bruyne niet.
Ik geef gewoon aan dat hij een spits is en Hazard en De Bruyne niet.Staat gewoon 5de in de lijst van meeste interland goals allertijden. Die 90 goals zijn echt niet vanzelfsprekend.
Hoeveel daarvan zijn tegen janneke en mieke?Staat gewoon 5de in de lijst van meeste interland goals allertijden. Die 90 goals zijn echt niet vanzelfsprekend.
Evenveel als de rest? Waarom moet die prestatie steeds omlaag worden gehaald? Kan er met mijn verstand niet bij. Allè, ik ken het antwoord wel, door zijn karakter, gedrag of clubkleuren, maar het is toch behoorlijk kleinzerig.Hoeveel daarvan zijn tegen janneke en mieke?
Mja, je speelt nu eenmaal per definitie veel meer tegen Janneke en Mieke dan die paar toplanden op het einde van een EK/WK. Dus dat gaat altijd disproportioneel zijn.Hoeveel daarvan zijn tegen janneke en mieke?
Meest productieve: akkoord.Echt gek hoe sommigen de beste Belgische spits aller tijden nog altijd niet naar waarde kunnen schatten.
Dit dus. Als je gaat kijken naar Ronaldo zijn krankzinnige aantal van 140+ goals, dan zijn er daarvan ook maar 10-15 gemaakt tegen echte topploegen. De grote meerderheid heeft hij ook gemaakt tegen de kleintjes, net zoals iedereen. Het is niet dat die andere spelers consistent tegen sterkere ploegen spelen dan wij hé.Evenveel als de rest?
Je bent nog huidskleur vergeten.Waarom moet die prestatie steeds omlaag worden gehaald? Kan er met mijn verstand niet bij. Allè, ik ken het antwoord wel, door zijn karakter, gedrag of clubkleuren, maar het is toch behoorlijk kleinzerig.
Sorry hè mannen. Ik zal nog ne keer extra knielen straksJe bent nog huidskleur vergeten.

Helemaal niet akkoord Mpenza was geen goalgetter zoals Lukaku dat is. Het was de beste spits van zijn generatie maar die generatie was dan ook een "zwakke" generatie. Mpenza had zijn snelheid maar een heel stuk minder verfijnd in het voetbal en afwerken dan Lukaku (en dat is ook al niet zijn sterkste punt). En zijn top lag bij Schalke waar hij 1 seizoen degelijk tot goed wasEmile Mpenza zou toch ook los 100 interlanddoelpunten maken met een Hazard, een De Bruyne, een Tielemans, een Doku, en een Vanaken rondom hem...
Mpenza moest het stellen met Vanderhaeghe, Baseggio, Goor, Daerden en Buffel...
Die was op dat vlak ook echt giga goed bij Antwerp inderdaad. En heeft de fysiek om dat overal succesvol te doen. En eerlijk missen wij een speler die gewoon een ankerpunt wilt zijn.Speelt misschien geen splijtende passen maar kan met de bal aan de voet wel de nodige meters maken/infiltreren. Wat Witsel ook niet doet.
Klopt en hij is letterlijk met kop en schouders onze beste en meest betrouwbare spits aller tijden en heeft, behalve een stint bij Chelsea waar hij voor 100 mil werd gekocht en Tuchel hem weigerde correct te gebruiken, overal gewoon lekker gescoord.Tja, hij is natuurlijk spits. Hazard en De Bruyne niet.
En wat zit die Chesini hier allemaal te bazelen?
Letterlijk elke andere spits speelt even vaak tegen Janneke en Mieke.Hoeveel daarvan zijn tegen janneke en mieke?
Maar als je zelf Janneke en Mieke bént, is dat niet dezelfde vergelijking denk ik? Dat snap je nu zelf toch ook wel?Letterlijk elke andere spits speelt even vaak tegen Janneke en Mieke.
Mpenza ondanks bijna 60 interlands nog geen 20 goals gemaakt
En dat snappen ze hier precies niet? Gros van zijn goalen is de bal stoemelings erin duwen. Zet die in de generatie "mathematisch kan het nog" en het zal een heel pak minder zijn.Logisch, met een Vanderhaeghe, een Buffel en een Goor rondom je. Als Lukaku het in zo'n team moet doen, scoort die er ook maar 30.
Ik ga je een geheim vertellen.Maar als je zelf Janneke en Mieke bént, is dat niet dezelfde vergelijking denk ik? Dat snap je nu zelf toch ook wel?