Renegadexxripxx
Well-known member
Zal toch van zijn prijs afhangen, niet ?Club Brugge zou voor Vermeeren moeten gaan als Stankovic en Onyedika vertrekken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal toch van zijn prijs afhangen, niet ?Club Brugge zou voor Vermeeren moeten gaan als Stankovic en Onyedika vertrekken.
Ja geen 20 miljoen, maar rond de 10-15 miljoen, met bv een doorverkooppercentage voor Leipzig, why not?Zal toch van zijn prijs afhangen, niet ?
Voor RB Leipzig bedoel je want hij is overgekocht indertijd door henJa geen 20 miljoen, maar rond de 10-15 miljoen, met bv een doorverkooppercentage voor Atletico, why not?
Stankovic is weg! Voilà.Club Brugge zou voor Vermeeren moeten gaan als Stankovic en Onyedika vertrekken.
Snap ook niet dat hij daar niet start met De Cuyper, zet dan Castagne ipv Meunier?Castagne op de linksachter snap ik toch niet. Fernandez-Pardo had ik ook wel eens een kans gegeven om te starten.
Ja, speelt heel vrij. Denk echt dat zijn tornooi zal wordenDoku toch een ferm wapen ze, hopelijk blijft ie het ganse tornooi fit

Inderdaad.Toch ook geen opstelling om blij van te worden met die flankverdedigers. Had daar graag Seys en De Cuyper eens gezien, dat werkte toch echt goed bij Club vorig seizoen.

Mja, die wordt natuurlijk afgemeten aan het niveau dat we van hem gewend zijn. Plus, hij lag nu toch al verschillende keren aan de basis van gevaarlijk balverlies rond de eigen 16, en dat heb je met een Vanaken bvb nooit.Ik snap niet dat er zo op De Bruyne wordt gekapt. Het is niet meer top, maar nog altijd heel dreigend.
Voor de rest een prima eerste helft met toch grote kansen.