De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Castagne op de linksachter snap ik toch niet. Fernandez-Pardo had ik ook wel eens een kans gegeven om te starten.

Toch ook geen opstelling om blij van te worden met die flankverdedigers. Had daar graag Seys en De Cuyper eens gezien, dat werkte toch echt goed bij Club vorig seizoen.

Ik zou de 2e helft Vanaken toch eens in de plaats van Debruyne zien, Kevin toch echt slordig aan het spelen met momenten.

Graag ook De Cuyper en Moreira op de flanken.

Ik snap niet dat er zo op De Bruyne wordt gekapt. Het is niet meer top, maar nog altijd heel dreigend.

Voor de rest een prima eerste helft met toch grote kansen.

Ik snap niet dat er zo op De Bruyne wordt gekapt. Het is niet meer top, maar nog altijd heel dreigend.

Voor de rest een prima eerste helft met toch grote kansen.
Mja, die wordt natuurlijk afgemeten aan het niveau dat we van hem gewend zijn. Plus, hij lag nu toch al verschillende keren aan de basis van gevaarlijk balverlies rond de eigen 16, en dat heb je met een Vanaken bvb nooit.

Edit: en dan scoort hij net natuurlijk :tongue:

Ik snap toch ook niet dat hij Doku er nu niet afhaalt. Heeft al 3 of 4 trappen tegen zijn enkels gehad. En die kunnen we echt niet missen op het WK, met of zonder hem is echt een wereld van verschil.

Terug
Bovenaan