De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Garcia blijkbaar toch ook niet super tevreden over alles, ik begin hem meer en meer te appreciëren
Das gewoon de verwachtingen wat temperen en spelers niet te nonchalant laten worden en op scherp houden. Meer moet ge daar ni achter zoeken. Maar goed dat hij het zegt.

Te veel hozana is niet goed. Is ook totaal niet nodig want Tunesië stelde niks voor (zeggen al de Tunesiërs zelf ook al vóór de match dat het hun minste team van de voorbije 20 jaar is) en Kroatië - België kon evengoe een gelijkspel geweest zijn.

Een KDB in vorm is uiteraard nog een hoger niveau dan een Hans in vorm.

Momenteel is KDB niet echt in vorm dus doet Hans eigenlijk niet onder. KDB wel veel meer een vechter/leider/ploeg op sleeptouw dan Hans. Vind dan ook gewoon dat KDB moet spelen.

Hans backup of samen met de KDB.

Een KDB in vorm is uiteraard nog een hoger niveau dan een Hans in vorm.

Momenteel is KDB niet echt in vorm dus doet Hans eigenlijk niet onder. KDB wel veel meer een vechter/leider/ploeg op sleeptouw dan Hans. Vind dan ook gewoon dat KDB moet spelen.

Hans backup of samen met de KDB.
Samen gaat niet gebeuren (in de basis), want dan moet je Tielemans opofferen en die speelt gewoon sterk en is kapitein. Tielemans, Vanaken en KDB is te veel van het goede, tenzij je tegen Qatar ofzo speelt en 3-0 voorstaat of zoals gisteren met een rode kaart.

Zijn er nog mensen gisteren gaan kijken? Je zou €1 terug krijgen per beker, maar heb dat in zo'n ding gestoken van recycling. Nu kreeg ik vandaag €3 gestort op mijn rekening. Iemand een idee of dat daar van kan zijn? Want dat was een onbemand ding.

er zit een chip in die beker, die gelinkt is aan de kaart waarmee betaald is, en die recycling automaat leest die automatisch uit. als alles goed verlopen is, heb je dus 3 bekers gebruikt.

er zit een chip in die beker, die gelinkt is aan de kaart waarmee betaald is, en die recycling automaat leest die automatisch uit. als alles goed verlopen is, heb je dus 3 bekers gebruikt.
4 eigenlijk, maar 2 zaten in elkaar, dat zal dan de reden zijn. Kende het systeem niet. Merci voor de bevestiging.

Ik vind dat eigenlijk wel grappig want ik heb dit seizoen nu ook eens heel aantal matchen van de serie a bekeken omdat er toch enkele duivels speelden. Op een paar teams na, stelt dat niveau niet te veel voor hé. Hoeveel absolute non-matchen daar ook gespeeld worden. Niet bij te houden. Het moet maar eens gedaan zijn met het onnodig neerhalen van onze eigen competitie. De Belgische Pro League is gewoon een prima competitie binnen het Europese vasteland.
Het is niet neerhalen van onze competitie. Het moet gedaan zijn met onze beste centrale middenvelder ooit neer te halen. Vanaken is een leuke invaller. Altijd erbij nemen. Nooit basis.

Wat een domper voor de Belgen. Na lang twijfelen fluit de scheidsrechter voor een penalty. Dierckx kopt in de zestien de bal tegen zijn arm, de scheids vindt het hands en een VAR is er niet. Het wordt dus een strafschop voor Italië.

Dit klinkt als geen penalty...

Edit: Ik heb net de beelden gezien, da's gewoon penalty hoor gasten. Duidelijke beweging met z'n bovenarm.

Terug
Bovenaan