De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukaku in vorm, met een trainer die hem juist gebruikt en soigneert is een cadeau voor élke ploeg.
Ja Lukaku is géén wereld talent alla De Bruyne of Courtois, maar wel een zeer goede spits als je hem weet te gebruiken en als hij in vorm is. Natuurlijk zijn er landen met een betere spits, maar er zijn meer grootmachten die er maar van kunnen dromen

Duitsland, Spanje en Italië zouden hem maar al te graag zien komen denk ik.

Moest voetbal gewonnen worden op basis van passeerbewegingen in plaats van doelpunten, maakte Doku ons eigenhandig wereldkampioen. Moet toch in de zone van de waarheid nog stappen zetten.

Ik hoop dat Doku bij Pep nog wat gedrilld wordt, als hij blindelings rendement vindt zoals een Mbappe inderdaad is dat een topper.

Maar eerlijk is eerlijk, daar staat hij echt nog ver van verwijderd. Zowel met de pass als met het schot. Levensgevaarlijk 30m van doel maar best impotent in de 16.

Bakayoko lijkt die directheid wel wat meer te bezitten au naturel.

Wat een goal van De Ketelaere, zo koelbloedig en rustig na zo een rotseizoen.

Stel je voor dat die zich er door trekt, wat zomaar kan bij Atalanta.

Ik hoop dat Doku bij Pep nog wat gedrilld wordt, als hij blindelings rendement vindt zoals een Mbappe inderdaad is dat een topper.

Maar eerlijk is eerlijk, daar staat hij echt nog ver van verwijderd. Zowel met de pass als met het schot. Levensgevaarlijk 30m van doel maar best impotent in de 16.

Bakayoko lijkt die directheid wel wat meer te bezitten au naturel.
Hij heeft nu wel een assist 😜

Maar je hebt gelijk, mijn Mbappe vergelijking is licht overdreven, impotent is dat ook. Maar als Pep er efficiëntie inkrijgt dan is het wel top.

En ik denk idd ook dat Bakayoko top wordt. Duranville geloof ik ook in.

Neen op de offensieve flanken zit het wel snor.

Goeie match deze keer, met Trossard toch duidelijk in een andere rol, ook al was het opnieuw centraal, maar meer zoals Hazard indertijd zoals ik zelf ook al suggereerde.

Lukaku toch wat mindere controles en kaatsen af en toe, maar scoort dan toch 2x dus doet wat hij moet doen.

Carrasco toch te zwak imo, loopt zich telkens vast en lijkt toch te hebben ingeboet aan snelheid en vinnigheid.

Doku sterk, al moet zijn laatste pass en schot toch echt nog beter, hopelijk krijgt hij dat gedaan bij City, maar dan wordt hij toch een wereldspeler. Verdiende wel een goal.

Blij voor CdK ook, knappe goal. Hopelijk kan hij bevestigen bij Atalanta.

Verdediging deed het goed maar is ook niet echt getest natuurlijk.

Enneuh, Aster Nzeyimana gaat wel eens moeten beslissen of hij nu Doku of Dokoe gaat zeggen. Hij wisselt constant af en het werkt op mijn systeem.

Neen op de offensieve flanken zit het wel snor.
In de spits imho ook met een Openda en eventueel Cuypers. Maar je moet zeker Openda juist aanspelen, aartsgevaarlijk in de 16, een beetje zoals Batshuayi maar toch iets meer een werker en vooral rapper.

Alvast heel blij voor Charles met een sublieme goal, hopelijk de boost die hij nodig heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan