De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
In die opbouw liggen natuurlijk ook Debast zijn kwaliteiten, maar op dit moment vind ik die defensief toch echt wel nog de mindere van Faes.

Ik was net hetzelfde aan het schrijven als Joris. Op zich is dat linksvoetige niet zo'n probleem, je hebt gelijk dat veel ploegen met twee rechtsvoetigen spelen centraal. Alleen zijn die spelers dat meestal ook wel weer gewoon van bij hun club (omdat linksvoetige CB's inderdaad dungezaaid zijn). Theate en Vertonghen zijn het niet gewoon om de rechtse CB-positie te spelen, dus dan speel je toch weer 1 van beiden uit op een positie die ze niet gewoon zijn van bij hun club.

Ik vind Vertonghen nog altijd een meerwaarde voor de ploeg, maar als je ziet hoe Alderweireld het afgelopen seizoen heeft gespeeld, dan zou ik toch liever bij de Duivels Theate - Alderweireld zien op dit moment. Dat is volgens mij een kwalitatievere en meer gebalanceerde mix dan Vertonghen - Faes. Maar ik heb nu ook niet het gevoel dat dat echt een wereld van verschil gaat maken ook niet.
Akkoord, maar we mogen niet meer hopen op Alderweireld.

De sfeer was goed gisteren en ze hebben het toch goed gedaan tegen een wel heel zwakke tegenstander.
Doku is toch wel heel leuk om naar te kijken. Het is goed dat hij bij City zit en elke dag tussen die wereldsterren zit, hij zal er veel leren en als zijn laatste pas/afwerking beter wordt is hij toch echt wel een ster in wording! Heeft heel vaak een dribbel gedaan middendoor met een pas naar Lukaku die dan net niet goed werd afgelegd, maar dat zal wel beteren naarmate ze meer samenspelen

Castagne en Faes zijn voor mij de zwakke plekken. Ik was blij dat Castagne eraf gehaald werd, nu weet ik ook wat Siquet zijn positie is :p
Siquet heeft ook 4 of 5 goede ballen tussendoor gespeeld, iets dat toch vaak ontbreekt bij ons acheraan, een beetje durf naar voren.

De Ketelaere is naar de toekomst toe de speler die het dichts bij de creatieve passing kan komen van De Bruyne. Die heeft op die korte tijd toch ook wel echt een paar goeie passes gegeven die niemand anders zou gezien hebben en zijn goal was ook een bewijs van zijn klasse. Ik heb dat hier al eens gezegd maar werd toen weggelachen, dat kan nu ook gebeuren maar whatever :)

Carrasco eruit, Trossard op links dan en De Ketelaere als doublure voor KDB.

Niet dat ik nu vind dat Carrasco zo slecht gespeeld heeft.. Maar als ge in de zandbak gaat voetballen en doet alsof de mensenrechtsen daar top zijn moet ge van mij ook niet meer opgeroepen worden.

Lukaku is toch wel ne fantastische pivot. Hij zal nooit den beste spits worden maar is wel levensbelangrijk voor de Duivels. Zou wel graag Cuypers eens op die plaats zien.

Carrasco eruit, Trossard op links dan en De Ketelaere als doublure voor KDB.

Niet dat ik nu vind dat Carrasco zo slecht gespeeld heeft.. Maar als ge in de zandbak gaat voetballen en doet alsof de mensenrechtsen daar top zijn moet ge van mij ook niet meer opgeroepen worden.
Mjah, Carrasco was toch zeer zwak imo. Hoeveel ballen heeft die achteruit gespeeld? Komt imo te weinig dreiging van hem. Amper zijn man voorbij. Zijn niveau zal er in de zandbak ook niet veel op gaan beteren lijkt me... Sterker nog, zat al serieus wat zand in zijne motor.

Mjah, Carrasco was toch zeer zwak imo. Hoeveel ballen heeft die achteruit gespeeld? Komt imo te weinig dreiging van hem. Amper zijn man voorbij. Zijn niveau zal er in de zandbak ook niet veel op gaan beteren lijkt me... Sterker nog, zat al serieus wat zand in zijne motor.
Mogelijks is dat de reden dat hij naar de zandbak gaat.

Hij weet dat hij zich er gewoon niet meer voor kan opladen. Hij heeft al redelijk wat vermogen. Gewoon nog 4 jaar uitbollen aan een super hoog loon en dan rentenieren met zijn ex miss België en genieten van zijn kind(eren).

Kan het hem niet kwalijk nemen...

Mogelijks is dat de reden dat hij naar de zandbak gaat.

Hij weet dat hij zich er gewoon niet meer voor kan opladen. Hij heeft al redelijk wat vermogen. Gewoon nog 4 jaar uitbollen aan een super hoog loon en dan rentenieren met zijn ex miss België en genieten van zijn kind(eren).

Kan het hem niet kwalijk nemen...
Als dit zijn niveau gaat zijn, heeft die niets meer te zoeken in de selectie. Er zijn betere opties dan wat hij liet zien.

Benieuwd hoe ze dat gaan doen met al die landen en hun "rechtstreeks" ticket.

Tegenwoordig zoveel deelnemers op het EK dat dat wel ingepast gaat kunnen worden.

Benieuwd hoe ze dat gaan doen met al die landen en hun "rechtstreeks" ticket.

Tegenwoordig zoveel deelnemers op het EK dat dat wel ingepast gaat kunnen worden.
Ik ben niet helemaal mee, wat moeten ze net inpassen?

Groot Brittannie is Engeland, Wales, Schotland en Noord Ierland. Dus ipv 1 of 2 rechtstreekse tickets, nu dus 4.
Maar omdat er tegenwoordig zoveel deelnemers zijn, zal dat wel ingepast kunnen worden, denk ik.
5 dan zelfs want 't is samen met Ierland. Amai zo ver had ik eventjes niet nagedacht.
Nuja, zoals ge zelf zegt, ze passen er wel een mouw aan.

Groot Brittannie is Engeland, Wales, Schotland en Noord Ierland. Dus ipv 1 of 2 rechtstreekse tickets, nu dus 4.
Maar omdat er tegenwoordig zoveel deelnemers zijn, zal dat wel ingepast kunnen worden, denk ik.
Het is wachten tot Vaticaanstad een EK organsieert met Italië en San Marino. Als er dan toch aan competitievervalsing wordt gedaan.

Waar slaat dit nu weer op.
Helemaal de weg kwijt daar, een team dat de openingsmatch speelt en dus al een aantal weken daar verblijft moet dan naar Afrika vliegen om daar een dag of 5 later opnieuw te spelen ? Jetlag niks ?

Helemaal de weg kwijt daar, een team dat de openingsmatch speelt en dus al een aantal weken daar verblijft moet dan naar Afrika vliegen om daar een dag of 5 later opnieuw te spelen ? Jetlag niks ?
Sterker nog. Die 3 landen gaan thuis spelen, dus zijn ook nog eens rechtstreeks geplaatst. Misschien gewoon over de hele wereld houden en dan geen kwalificaties meer :unsure: ?

Jetlag, maar ook in het huidig klimaat :baard: ook totaal onverantwoord imo.
Nul voeling met de maatschappij/realiteit, nog wa meer vliegers op en af sturen!

Waar slaat dit nu weer op.
Argentinië, Uruguay en Paraguay zijn dus al automatisch geplaatst of mis ik iets?

Waarom spelen we nog eigenlijk zoveel kwalificaties vraag ik mij af :laugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan